Zobacz wÄ…tek - Kawasaki ZZR 600 91r. Nie odpala po remoncie
Advertisement
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZZR 600 91r. Nie odpala po remoncie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki ZZR 600 91r. Nie odpala po remoncie

Postprzez Patryk-94 » 14/9/2018, 07:36

Witam. Posiadam Kawasaki ZZR 600 (model D) z 1991r.
W Kawaśce wymieniałem głowice, tłoki z pierścieniami i cylindry. Wszystko kupiłem od jednej osoby wymontowane z działającej ZZR'ki. Rozrząd ustawiony na znakach na 100% sprawdzane kilka razy. Kawa przy próbie odpalania strzeliła kilka razy marchewą, ale nie odpaliła. Jedyne co zauważyłem to to, że paliwo tak jakby stoi w filtrze i nie posuwa się w stronę gaźników. Próbowałem zaciągnąć paliwo do gaźnika za pomocą wężyka, paliwo wtedy znika z filtra paliwa i wędruje w stronę gaźników, włączam ssanie i jedyne co się dzieje to strzał marchewy i dalej nic. Świece wymienione także.

Jedyna różnica jeżeli jakaś jest to to, że w głowicy, którą kupiłem były wałki rozrządu z oznaczeniem 250A, a w mojej poprzedniej głowicy były wałki 520A (ale jak już wspomniałem, kupiłem całą kompletną głowicę, i taką też założyłem). Przyglądałem się wałkom i 520A ma jakby ostrzejsze krzywki. Proszę o pomoc, bo mi już ręce opadają
Patryk-94
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14/9/2018, 07:25


Re: Kawasaki ZZR 600 91r. Nie odpala po remoncie

Postprzez henio12323 » 15/9/2018, 07:24

ciekawe czy nie są przesunięte fazy w oby krzywkach - warto t sie temu przyjrzeć
z gaxbnikami nic nie kombinowałes ? moze jakies kanały/ węzyki źle poprowadzone albo zacisniete ( przycięte lub zagięte ) i sie nie odpowietrza gaźnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Re: Kawasaki ZZR 600 91r. Nie odpala po remoncie

Postprzez kargulvmax » 27/11/2018, 05:33

Witam ,cisnienie spreżania sprawdzałes? Siknij mu plaka jak odpali to problem z paliwem ,wałki bym wsadził stare ,co wiaze sie z regulacja zaworów,Ostrzejsze krzywki to krótsze czasy otwarcia ,równa się mniejsza moc,np jakas wersja na Szwajcarie ze 35Km :))Odkreć w gaznikach srubki spustowe to sie dowiesz czy jest w nich paliwo ,stanie paliwa we filterku to raczej złudzenie optyczne.Porównywałes połozenie zebatek do ustawienia krzywek,w jednych i drugich wałkach ? Tu moze byc problem ale cis sprzania to pokaże.Pozdrawiam
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê