Derbi senda, kopci a nie odpala (70cc)
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Derbi senda, kopci a nie odpala (70cc)
Witam, mam problem z odpalaniem. Wymieniałem wczoraj tłok cylinder pierściecie, uszczelki... musze tez dopowiedzieć że szły mi spaliny przez zbiornik z chłodnicy, wiec postanowiłem wymienić uszczelkę, ale jednak wymieniłem wszystko to co wyżej, i tu zaczyna się problem, ponieważ po złożeniu do kupy nadal przepycha spaliny układem chłodzenia, a na dodatek silnik nie odpala, mimo że idą spaliny. Sprawdzałem czy jest iskra (i jest), myślałem ze to może być coś z gaźnikiem ale wlałem trochę mieszanki bezpośrednio do cylindra i tez nic. Silnik chodź by nawet nie próbował się "sam kręcić". Jedyne moje podejrzenie juz w tym momencie to czy może to być spowodowane podpiłowaniem wnętrza głowicy? Zrobiłem to ponieważ przyszedł mi trochę wìekszy tłok i gdy glowica była przykrecona to tłok w nią uderzał i nie chciał przeskoczyć, by się cofnął. Mi już skończyły się pomysły wiec proszę o jakąś pomoc. Dziękuję
- patpl2325
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 11/11/2016, 13:31
- Lokalizacja: tychy
Re: Derbi senda, kopci a nie odpala (70cc)
borze drogi czytasz i nie grzmisz!
wiekszy tlok = wyzszy? Dluzszy?
No to przesunal ci sie punkt zaplonu i zmienila kompresja Oraz pal licho przeskok przez GMP, ale pewnie okna wlotowe/wylotowe tez juz sie nie otwieraja tak jak powinny (albo zes tlok na odwrót zalozyl - obrócony o 180 stopni).
Wywal ten silnik i kup inny, sprawny.
Albo opchnij go na olx "sprawny, zadbany, igielka, swiezo po remoncie tylko gaznik trza ustawic".
wiekszy tlok = wyzszy? Dluzszy?
No to przesunal ci sie punkt zaplonu i zmienila kompresja Oraz pal licho przeskok przez GMP, ale pewnie okna wlotowe/wylotowe tez juz sie nie otwieraja tak jak powinny (albo zes tlok na odwrót zalozyl - obrócony o 180 stopni).
Wywal ten silnik i kup inny, sprawny.
Albo opchnij go na olx "sprawny, zadbany, igielka, swiezo po remoncie tylko gaznik trza ustawic".
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości