Litr do około 12-15 tys
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Litr do około 12-15 tys
Witam, przymierzam siÄ™ do zakupu jakiegoÅ› litra, aktualnie najbardziej przykuwajÄ… moja uwagÄ™ 2 modele, tzn Yamaha r1 Rn 12 i Suzuki gsxr k 4,5.
Chciałbym aby ten motocykl już starczył na kilka lat dlatego celuje w litrowe sporty ewentualnie może być coś z szosowo turystycznych jeżeli byłaby jakaś ciekawa propozycja, co byście doradzili w wyborze z tych dwóch powyższych ewentualnie jakąś inną alternatywę?
Ankieta:
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
Dobrych kilka lat, m in był fazer 600, gsxf 600 x2, myślę że około 20 tys km łącznie było
- Wiek, waga, wzrost,
24, 82, 180
- Do jakich celów chcesz używać motocykla:
Głównie jazda weekendami, wspólne wypady z znajomymi średnio po 50-100 km w jedną str.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
2-5 tys km
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Ciuchy mam, na motocykl od 12-15 tys.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
To już według jego potrzeb
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Aktualnie najbardziej sportowe, ale też turystyki typu fazer z owiewka, Sv 1000
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
R1 rn12 i gsxr k4-5 1000
Chciałbym aby ten motocykl już starczył na kilka lat dlatego celuje w litrowe sporty ewentualnie może być coś z szosowo turystycznych jeżeli byłaby jakaś ciekawa propozycja, co byście doradzili w wyborze z tych dwóch powyższych ewentualnie jakąś inną alternatywę?
Ankieta:
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
Dobrych kilka lat, m in był fazer 600, gsxf 600 x2, myślę że około 20 tys km łącznie było
- Wiek, waga, wzrost,
24, 82, 180
- Do jakich celów chcesz używać motocykla:
Głównie jazda weekendami, wspólne wypady z znajomymi średnio po 50-100 km w jedną str.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
2-5 tys km
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Ciuchy mam, na motocykl od 12-15 tys.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
To już według jego potrzeb
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Aktualnie najbardziej sportowe, ale też turystyki typu fazer z owiewka, Sv 1000
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
R1 rn12 i gsxr k4-5 1000
- benek1994
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 8/10/2011, 09:55
Re: Litr do około 12-15 tys
skoro nie jezdzisz duzych przebiegow, to i r1 i gsxr bedzie dobre. Tak naprawde wez ten, ktory sie zwyczajnie najbardziej podoba, bo przy tak znikomych przebiegach wszelkie praktyczne roznice pomiedzy tymi motocyklami beda zupelnie nie istotne. No moze z jednym wyjatkiem- jestes dosyc wysoki, to moze lepiej wez GSXRa, R1 jest taka "filigranowa" i moze byc przyciasna.
W zwiazku z tym, =moze zasadz sobie najpierw stricte sportowe 600? Wiesz, takie R6, CBR600 czy GSXR600 (a moze 750) bedzie zupelnie inaczej jechalo niz gsxf czy fazerek.
W zwiazku z tym, =moze zasadz sobie najpierw stricte sportowe 600? Wiesz, takie R6, CBR600 czy GSXR600 (a moze 750) bedzie zupelnie inaczej jechalo niz gsxf czy fazerek.
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Re: Litr do około 12-15 tys
Noo właśnie takie 600 zdają mi się być jakieś małe :p, i boję się, że po jakimś czasie się znudza, dlatego celuje w litr, dzięki za odp hmm a myślałem że na gixie bd mi ciasnej niż na R1
- benek1994
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 8/10/2011, 09:55
Re: Litr do około 12-15 tys
No to sie mozesz zaskoczyc, bo R6 jest nieco wieksza od R1, a napewno wygodniejsza - im im nowsze generacje tym bardziej to widac. R6 tez szybsza w zakretach, bo na prostej oczywiscie R1. Generalnie rasowe sporty sa male i ciasne, bo takie maja byc z zalozenia. To w latach 80tych i 90tych litry byly wieksze od 600tek.
Co do "znudza sie", heh, wiesz ze doswiadczeni kierowcy bardzo czesto swiadomie decyduja sie na powrót do 600cc, zwlaszcza gdy jezdzi sie czesto na tor. Z drugiej strony litry paradoksalnie bardziej nadaja sie na ulice, dzieki wiekszemu momentowi w dolnym zakresie - choc w przypadku R1/R6 do 6000 obr nie ma zbyt wielkiej roznicy, za to jest niebo a ziemia gdy wskazowka przekroczy 7tys obr/min.
GSXR jest lepszy na droge, R1 daje bardziej takie wrazenie "torowe". Suzuki tez jest zauwazalnie mocniejsze i bardziej uzyteczne w dolnym zakresie obrotów (oraz ogólnie jest mocniejsze). R1 za to jest bardziej "narowista" i subiektywnie podczas jazdy oddaje moc w ostrzejszy sposób, przez co niedoswiadczonym kierowcom wydaje sie mocniejsza - a napewno daje wiecej emocji, gdyz w testach zarówno Suzuki, Honda jak i Kawasaki wypadaja lepiej.
Co do "znudza sie", heh, wiesz ze doswiadczeni kierowcy bardzo czesto swiadomie decyduja sie na powrót do 600cc, zwlaszcza gdy jezdzi sie czesto na tor. Z drugiej strony litry paradoksalnie bardziej nadaja sie na ulice, dzieki wiekszemu momentowi w dolnym zakresie - choc w przypadku R1/R6 do 6000 obr nie ma zbyt wielkiej roznicy, za to jest niebo a ziemia gdy wskazowka przekroczy 7tys obr/min.
GSXR jest lepszy na droge, R1 daje bardziej takie wrazenie "torowe". Suzuki tez jest zauwazalnie mocniejsze i bardziej uzyteczne w dolnym zakresie obrotów (oraz ogólnie jest mocniejsze). R1 za to jest bardziej "narowista" i subiektywnie podczas jazdy oddaje moc w ostrzejszy sposób, przez co niedoswiadczonym kierowcom wydaje sie mocniejsza - a napewno daje wiecej emocji, gdyz w testach zarówno Suzuki, Honda jak i Kawasaki wypadaja lepiej.
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości