Krzywe lagi, a transport motocykla na przyczepce [GSR 600]
Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Krzywe lagi, a transport motocykla na przyczepce [GSR 600]
Witam, chciałbym zasięgnąć opinii osób które znają się trochę więcej na motocyklach i miałyby inne spojrzenie na tą sprawę niż ja, do rzeczy.
Kupiłem motocykl, miało być z nim wszystko w porządku, do wymiany tylko olej, zaprowadziłem motocykl do mechanika na tą wymianę i stwierdził jeszcze, że kierownica i lagi są krzywe (lewa- 0,45mm, prawa- 0,85mm) czy jest możliwość aby takie uszkodzenia powstały podczas transportu motocykla na przyczepce?
Motocykl był ustawiony przednim kołem do przedniej i lewej burty, zaczepiony pasem o górną półkę amortyzatora, tyłem do prawej burty i postawiony na stopkę i spięty tył, także pasem. Czy po takim opisie można tak stwierdzić? Mechanik może do końca prawdy nie powiedzieć, ale jednak każdy, którego pytałem to twierdzi, że nie ma takiej możliwości.
Dziękuję za odpowiedzi, jeżeli jakieś się pojawią.
Kupiłem motocykl, miało być z nim wszystko w porządku, do wymiany tylko olej, zaprowadziłem motocykl do mechanika na tą wymianę i stwierdził jeszcze, że kierownica i lagi są krzywe (lewa- 0,45mm, prawa- 0,85mm) czy jest możliwość aby takie uszkodzenia powstały podczas transportu motocykla na przyczepce?
Motocykl był ustawiony przednim kołem do przedniej i lewej burty, zaczepiony pasem o górną półkę amortyzatora, tyłem do prawej burty i postawiony na stopkę i spięty tył, także pasem. Czy po takim opisie można tak stwierdzić? Mechanik może do końca prawdy nie powiedzieć, ale jednak każdy, którego pytałem to twierdzi, że nie ma takiej możliwości.
Dziękuję za odpowiedzi, jeżeli jakieś się pojawią.
- Siru
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 19/7/2018, 16:31
Re: Krzywe lagi, a transport motocykla na przyczepce [GSR 60
tak calkiem szczerze, to takie odchylenie to moglo powstac wskutek normalnego uzytkowania motocykla, w tym czynnosci serwisowych jak podnoszenie przedniego kola celem przewietrzenia silnika, czy dociskanie tego kola cala masa motocykla pod katem minimum 45 stopni. Raczej bardzo nieprawdopodobne, by powstalo to w trakcie transportu.
Ciekawi mnie za to ta kierownica. Moze po prostu wszystko jest krzywo zmontowane w polkach (czasem od np uderzenia w kraweznik moze sie to przestawic)
Ciekawi mnie za to ta kierownica. Moze po prostu wszystko jest krzywo zmontowane w polkach (czasem od np uderzenia w kraweznik moze sie to przestawic)
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości