Zobacz wątek - Yamaha TDM850 - prośba o ocenę
NAS Analytics TAG

Yamaha TDM850 - prośba o ocenę

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Yamaha TDM850 - prośba o ocenę

Postprzez lockheed » 26/5/2018, 14:54

Chciałbym poprosić Was o ocenę motocykla, który dzisiaj oglądałem.

Jest to rocznik 1994 i ma prawie 95tyś km.
Cena to 3600. Porównując tą cenę z innymi w internecie (7-9tyś) na oględziny przyszedłem spodziewając się pół-trupa, ale chyba nie było tak źle.

Zdjęcie: https://i.imgur.com/W01wcER.jpg

Jestem początkującym motocyklistą i nie znam się na mechanice, ale dokonałem amatorskich oględzin, z których wynikło co następuje:

1. Łańcuch ma luz góra-dół +3cm i -3cm. Luz boczny to 1-2cm.
Mimo skrzyni biegów na neutralnym, nie byłem w stanie (dwoma palcami) obrócić zębatki ciągnąc za łańcuch lub zębatkę. Jestem zbyt zielony, by wiedzieć czy to normalne.
Jeśli nie, to ile kosztuje wymiana łańcucha w tym motocyklu?

2. Tylne zawieszenie wydało mi się zbyt niskie. Mimo regulacji amortyzatora na H (Hard?), po siadzie w siodle motocykl siada o 50%, a przy nacisku rękami drugiej osoby, niemal dobija do 100%. Wydało mi się to p, tym bardziej że mam 195cm wzrostu i rozważam TDM 850 głównie z powodu jego rzekomo wysokiego siodła. Tymczasem miałem wrażenie, że jest niewyższa od CBF600s.
Czy jest to faktycznie niewłaściwe w tym modelu i czy regeneracja amortyzatora by ten problem rozwiązała? Jeśli tak, to jaki jest rząd kosztów?

3. Czytałem, że silnik nie ma prawa mieć żadnych wycieków od spodu. Przed włączeniem silnika, przejechałem pod spodem palcem. Spodziewałem się czystego palca, lub palca pokrytego czarnym olejem. Ku mojemu zdziwieniu na palcu pozostał srebrny osad jakby z podkładem czegoś ciemnego, podobny do pasty termoprzewodzącej, lub rozgniecionego mola.
Co to może być i czy warto się tym przejmować?