Zobacz wÄ…tek - Pomocy
NAS Analytics TAG

Pomocy

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Pomocy

Postprzez p3ro2018 » 1/5/2018, 13:52

Witam na wstępie mówie że jestem zielony w sprawie motocyklów
Posiadam crossa prawdopodobnie Loncin 125 sytuacja jest następująca
Przy jeżdzie mialem bieg 3 następnie przez przypadek zażuciłem bieg 2 bez sprzęgła i chciałem ruszać teraz odpala lecz nie ma mocy co mam do wymiany pomocy !!!

Zły dział, przenoszę temat, to raz. Dwa, mógł byś odkurzyć szare komórki i chociaż używać poprawnej pisowni? O przeczytanie opisów działów już nie proszę, bo widzę, że dla wielu użytkowników to już wyższa szkoła jazdy... /Glenroy
p3ro2018
Świeżak

Re: Pomocy

Postprzez ChaoticBiker » 1/5/2018, 14:38

Interpunkcja! Wez bardzo prosze jeszcze raz napisz dokladnie, co zes zrobil i co sie dzieje, bo niestety ale Google Translate nie jest w stanie przetlumaczyc tego, co zes tu naskrobal.
Probujesz ruszac z dwojki?
W trakcie jazdy przerzuciles z 3jki na 2jke? Czy chciales ruszac z 3jki a nie chcacy wrzuciles 2jke, bo naprawde nie ogarniam co zes zrobil.
Motur teraz odpala, ale nie ma sily jechac? Jak nie ma sily? Jakie dokladnie objawy? Jest to dwusuw czy czterosuw? Co to znaczy "najprawdopodobniej Loncin" - czyli jakis parch-ulepa?

Diagnostyka:
Kompresje sprawdzales?

Wstepna diagnoza:
wymien motór.
ChaoticBiker
Stary Wyjadacz

Postprzez p3ro2018 » 1/5/2018, 15:35

Stałem sobie w miejscu z załączoną 3 (bieg) następnie wrzuciłem 2 bez sprzęgła motor po chwili zgasł ,
i teraz jak chce go odpalić to odpalę tylko tak jakby nie ma mocy zeby jeżdzic nim ,jest to czerosuw loncin 125
p3ro2018
Świeżak

Postprzez Croowab » 1/5/2018, 17:58

Po 1 zadał byś sobie trochę trudu i umieścił post w odpowiednim dziale.
Po 2 fajnie jak Polak potrafi pisać po polsku.