Zobacz wątek - Pomoc odnośnie kupna odzieży
NAS Analytics TAG

Pomoc odnośnie kupna odzieży

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Pomoc odnośnie kupna odzieży

Postprzez Å»yÅ‚ka » 26/4/2018, 21:38

Cześć. Chodzę na kurs prawa jazdy i powoli kompletuję odzież na motor. Motor to będzie turystyk. Co bardziej polecacie: skóra,czy tekstylną odzież? Jestem jak narazie zielony w temacie i przyda się każda opinia. Ile +/- trzeba wydać za w miarę dobrą odzież? Za jakimi firmami się rozglądać?
Żyłka
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/4/2018, 11:15


Re: Pomoc odnośnie kupna odzieży

Postprzez Vasago » 27/4/2018, 07:46

Tekstylia. Skóra fajnie wygląda, ale ma mnóstwo wad. Na turystyka nawet bym jej nie rozważał.
Vasago
Świeżak
 
Posty: 269
Dołączył(a): 10/3/2015, 22:37


Re: Pomoc odnośnie kupna odzieży

Postprzez Å»yÅ‚ka » 27/4/2018, 10:11

Vasago napisał(a):Tekstylia. Skóra fajnie wygląda, ale ma mnóstwo wad. Na turystyka nawet bym jej nie rozważał.


Za odzieżą jakich firm się rozglądać? Ile +/- trzeba dać za kurtkę i ile za spodnie?
Żyłka
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/4/2018, 11:15

Re: Pomoc odnośnie kupna odzieży

Postprzez jasnoksieznik » 27/4/2018, 18:12

Jeszcze nie było takiego, co by kupił nowe i nadające się _wszystko_ poniżej 1400PLN. Za 2000-2500 ma się jakiś wybór solidnych, tanich ciuchów. Pogrzeb na forum, jest tego dużo.
Jeśli chcesz wejść do salonu i kupić dobry zestaw markowych rzeczy (Alpinestars, Dainese, Shuberth), to wydasz ok. 6000PLN. Jak chcesz się odstrzelić, to wydasz na zestaw 14000PLN, ale to już ekstremum.

Z czasem uzbierasz 2-3 zestawy, np. mokro i zimno, sucho i fajnie oraz upał.

Do turystyki, to kurtka z podpinką, zaczynają się chyba od 400 PLN, za sensowną zapłacisz 600PLN. Spodnie z podpinką w zestawie powinny się zmieścić w 500PLN. Na polskich markach się nie znam, ale jak chcesz niedrogo, a solidne, to Held albo starsze modele Dainese. Ew. własne marki Louis/Polo, czyli Vanucci i FLM.