Zobacz wątek - HONDA CB 500 ŚWIECA (ciepłota)

Reklama

NAS Analytics TAG

HONDA CB 500 ŚWIECA (ciepłota)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

HONDA CB 500 ŚWIECA (ciepłota)

Postprzez apap » 14/10/2017, 19:13

Witam, obecnie mam świece CR9EH-9, jest to świeca przed najzimniejsza (2-najcieplejsza, 10-najzimniejsza). Jeżę ekonomicznie (do 5k obrotów) i daję mało gazu, przez co szybko mi się świeca okopca (nie mam za bogatej mieszanki, wyniki spalin na przeglądzie były idealne, a motocykl bardzo ciężko rozpala przy temperaturach poniżej 15 stopni, przy ponad 25 stopniach rozpala bez problemu).

PYTANIE: Jaką mogę dać najcieplejszą świecę, aby nie było szansy na samozapłon i zniszczenie silnika? Czy CR6EH-9 jest jeszcze bezpieczna?
apap
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16/5/2009, 11:33


Re: HONDA CB 500 ŚWIECA (ciepłota)

Postprzez henio12323 » 14/10/2017, 21:11

ciepłota swiecy nie ma nic do rozruchu zimnego silnika wiec ja bym nie szedł w tą strone

jakbys miał za "zimną" to by była na tyle zakopcona że by po prostu padała ( przestawała działać)

wrzuc dobrą fotke swojej swiecy ( elektrody )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: HONDA CB 500 ŚWIECA (ciepłota)

Postprzez Glenroy » 14/10/2017, 23:22

Jak nie masz, to załatw, albo ściągnij sobie z neta serwisówkę do swojego motocykla i będziesz miał jak na dłoni, jakie świece zaleca producent. Chyba zdecydowana większość motocykli ma zalecane świece 8 lub 9, i 7 dla chłodniejszych klimatów.

7 odpadają w naszym klimacie, to bardziej pod skandynawię.
8 przy takim standardowym, codziennym użytkowaniu, jeżeli robisz przede wszystkim krótsze przeloty, będzie chyba najbardziej optymalnym wyborem.
9 to już powiedzmy codzienność w rejonach Hiszpanii, albo na nasze letnie, dłuższe wojaże, jeżeli lubisz walnąć sobie częściej dłuższego tripa, wyskoczyć na tor, czy ogólnie częściej przykatować mocniej moto, szczególnie latem będzie to lepsza opcja.

Osobiście jeździłem na 9, ostatnie dwa sezony jeżdżę na irydowych 8 i w sumie większej różnicy nie widzę, poza tym, że 8 lepiej spisują się przy obecnie panującej aurze, na 9 przy tych temperaturach, szczególnie na zimnym silniku, da się zauważyć różnicę w kulturze pracy.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości




na gr