Pierwszy litr
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Pierwszy litr
Witam wszystkich. Aktualnie zbieram budżet i szykuję się do przesiadki na mocniejsze moto na oku mam 3 modele w tej chwili i co chwila zmieniam zdanie, który wybrać.
Jakie masz doświadczenie - 2 lata jeździłem na varadero 125, przejechałem na nim coś koło 15k kilometrów i przesiadłem się na bandita 600s, którym jeżdżę do teraz. W tej chwili jeżdżę nim drugi sezon na ten moment nastukałem trochę ponad 25k kilometrów i na kolejny sezon chciałbym coś jeszcze mocniejszego.
Wiek, waga, wzrost - 24/60/170
Do jakich celów chcesz używać motocykla - Praktycznie do wszystkiego poza ciężkim terenem. Na długie trasy po kilka k kilometrów, do miasta, na krótkie wycieczki, do jazdy na krótsze wypady etc.
Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie - Jak będzie budżet na paliwo i eksploatacje to ile się da. Jeżdżę dosyć dużo. 30k kilometrów myślę, że na spokojnie mogę robić.
Ile gotówki masz na sam motocykl - 20k na sam motocykl nie licząc dodatków, eksploatacji etc. chociaż wiadomo im taniej tym lepiej. Jakby się udało zmieścić w 15k byłbym już szczęśliwy.
Jakie motocykle Ci się podobają - Uniwersalne, szosowo turystyczne z owiewkami(jestem fanem tych plastików ) właśnie w stylu bandita 600s, którym jeżdżę teraz.
Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? - Naturalnie bandit 1250s, cbf 1000s/f i fazer 1000s. I to jest główna część pytania bo na ten moment rozważam tylko te trzy. Który będzie najlepszy i dla czego. Poza uniwersalnością zależy mi też na takich czynnikach jak przyspieszenie, prowadzenie na zakrętach, bezawaryjność, hamowanie, dobrze by było też jakby zawieszenie nie było za twarde. Po lasach jeździć nie chcę, ale z szutrami to fajnie by było, jakby sobie radził bez przesadnego atakowania kręgosłupa.
Jakie masz doświadczenie - 2 lata jeździłem na varadero 125, przejechałem na nim coś koło 15k kilometrów i przesiadłem się na bandita 600s, którym jeżdżę do teraz. W tej chwili jeżdżę nim drugi sezon na ten moment nastukałem trochę ponad 25k kilometrów i na kolejny sezon chciałbym coś jeszcze mocniejszego.
Wiek, waga, wzrost - 24/60/170
Do jakich celów chcesz używać motocykla - Praktycznie do wszystkiego poza ciężkim terenem. Na długie trasy po kilka k kilometrów, do miasta, na krótkie wycieczki, do jazdy na krótsze wypady etc.
Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie - Jak będzie budżet na paliwo i eksploatacje to ile się da. Jeżdżę dosyć dużo. 30k kilometrów myślę, że na spokojnie mogę robić.
Ile gotówki masz na sam motocykl - 20k na sam motocykl nie licząc dodatków, eksploatacji etc. chociaż wiadomo im taniej tym lepiej. Jakby się udało zmieścić w 15k byłbym już szczęśliwy.
Jakie motocykle Ci się podobają - Uniwersalne, szosowo turystyczne z owiewkami(jestem fanem tych plastików ) właśnie w stylu bandita 600s, którym jeżdżę teraz.
Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? - Naturalnie bandit 1250s, cbf 1000s/f i fazer 1000s. I to jest główna część pytania bo na ten moment rozważam tylko te trzy. Który będzie najlepszy i dla czego. Poza uniwersalnością zależy mi też na takich czynnikach jak przyspieszenie, prowadzenie na zakrętach, bezawaryjność, hamowanie, dobrze by było też jakby zawieszenie nie było za twarde. Po lasach jeździć nie chcę, ale z szutrami to fajnie by było, jakby sobie radził bez przesadnego atakowania kręgosłupa.
- Fliper
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 11/10/2015, 10:47
Re: Pierwszy litr
Przede wszystkim sobie usiądź na każdy i zobacz czy Ci pasuje. Może się okazać że coś co na zdjęciu wygląda super i och ach, gniecie to i tamto jak średniowieczne narzędzie tortur .
- Wertyder
- Świeżak
- Posty: 133
- Dołączył(a): 28/6/2015, 09:22
- Lokalizacja: Podhale
Re: Pierwszy litr
Po 4 sezonach nie powinieneś pytać się nas o radę, tylko zaliczyć jazdę próbną każdym ze sprzętów i wybrać ten który przypasuje ci najbardziej.
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
-
Zimny72 - Zimny Drań
- Posty: 1382
- Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
- Lokalizacja: Wesoła
Re: Pierwszy litr
akurat wybrałeś świętą trójce w tym segmencie. Jest mnóstwo testów i porównań tych modeli. Każdy ma swoje wady i zalety. Fazerek z tych trzech wydaje się najbardziej sportowy ze względu na moc i pozycję jeźdźca. Litrowe cbf miały problem z altkami, nie jakaś duża skala ale ok 30%, honda swego czasu wydłużyła do 7 lat. Generalnie problem znany i zdiagnozowany. Po za tymi altkami, motocykle mało awaryjne. Forum hoondy to potwierdza. Plusy: regulowana szyba i siedzenie, regulowany zawias.
Ale na szutry to zerknij na DL o wiele lepiej będzie się tam prowadził ze względu na węższe ogumienie i przednie koło 19 calowe. A pozycja za sterami genialna na długie wyjazdy.
Ale na szutry to zerknij na DL o wiele lepiej będzie się tam prowadził ze względu na węższe ogumienie i przednie koło 19 calowe. A pozycja za sterami genialna na długie wyjazdy.
-
setup - Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 30/10/2012, 10:08
- Lokalizacja: Ruda śląska
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość