Quad bierze ogromne ilości oleju
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Quad bierze ogromne ilości oleju
Witam mam taki problem z tajwańskim quadem Dinli 450 DL901 z japońskim silnikiem Subaru. Quad bierze ogromne ilości oleju ok 1l na 10km..!!! Z barku części na rynku wymieniłem same pierścienie. Zużycie cylindra wynosi 5 setek. Quada mam od znajomego taty z niemiec. Oni tam robili generalny remont. Jest nowe wszystko oprócz bloku silnika. Kompresja 14 bar. po próbie olejowej aż 19 bar.
Dodam jeszcze ,że quad mało ze pali olej to jeszcze pluje z wydechu jak głupi, zostawiając za sobą OGROMNĄ chmurę dymu.
ProszÄ™ o pomoc
Pozdrawiam
Dodam jeszcze ,że quad mało ze pali olej to jeszcze pluje z wydechu jak głupi, zostawiając za sobą OGROMNĄ chmurę dymu.
ProszÄ™ o pomoc
Pozdrawiam
- ROZZAR
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 23/8/2014, 21:08
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Quad bierze ogromne ilości oleju
silnik moze brac olej 3 miejscami
albo pierscienie tłokowe
albo uszczelka pod głowicą
albo uszczelniacze zaworowe.
skoro trzyma cisnienie, i sa nowe pierscienie wychodzi że to kwestiau szczelniaczy zaworowych. łatwo to w sumie sprawdzic - na trzonkach zaworów powinny byc sladu/smugi oleju, oraz całe kanały są czasem mokre od oleju - w zdrowym silniku nie pownno miec to miejsca.
jednak olej moze byc pchany do układu jeszcze innymi miejscami, a to na przykład odma czasami jest wpięta z okolic miski olejowej i wpięta w dolot - wiec jezeli cos wypchnie olej z odmy trafia bezposrednio do dolotu i komory spalania. quady niektóre maja bardzo paskudne procedury co do odpowietrzania po wymianie oleju, moze robisz cos źle np wlewasz duzo za duzo oleju - i nadmiar wypluwa w dolot. ciezko powiedziec - tak jak piszesz to tajwanska czy inna chinska konstrukcja, ciezko o jakies ksiązki serwisowe do tego wiec serwisowanie jest trudne...
albo pierscienie tłokowe
albo uszczelka pod głowicą
albo uszczelniacze zaworowe.
skoro trzyma cisnienie, i sa nowe pierscienie wychodzi że to kwestiau szczelniaczy zaworowych. łatwo to w sumie sprawdzic - na trzonkach zaworów powinny byc sladu/smugi oleju, oraz całe kanały są czasem mokre od oleju - w zdrowym silniku nie pownno miec to miejsca.
jednak olej moze byc pchany do układu jeszcze innymi miejscami, a to na przykład odma czasami jest wpięta z okolic miski olejowej i wpięta w dolot - wiec jezeli cos wypchnie olej z odmy trafia bezposrednio do dolotu i komory spalania. quady niektóre maja bardzo paskudne procedury co do odpowietrzania po wymianie oleju, moze robisz cos źle np wlewasz duzo za duzo oleju - i nadmiar wypluwa w dolot. ciezko powiedziec - tak jak piszesz to tajwanska czy inna chinska konstrukcja, ciezko o jakies ksiązki serwisowe do tego wiec serwisowanie jest trudne...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości