Zobacz wÄ…tek - Kask z lusterkiem
NAS Analytics TAG

Kask z lusterkiem

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Kask z lusterkiem

Postprzez Allord » 21/5/2017, 19:07

Witam, jestem początkującym motocyklistą. A dokładniej jestem na etapie robienia prawa jazdy Kat A.
I przypadkiem trafiłem na taki oto kask :
http://sklepmotocyklowypabianice.pl/skl ... 112-detail

Kask posiada lusterko wsteczne, na wideo rozwiązanie wygląda całkiem ok. Czy ktoś z was drodzy forumowicze korzystał z takiego lub miał styczność. Bardzo interesuje mnie wasza opinia, zastanawiam się nad takim kaskiem z racji tego że zawsze podróżowałem samochodem i przyzwyczaiłem się do posiadania lusterka wstecznego. Niestety nie mam jak sprawdzić tego typu rozwiązania (nigdzie w okolicy) nie ma sklepu z tym kaskiem, a pytając w sklepie o kask z lusterkiem robią wielkie oczy i pytają z niedowierzaniem o ten kask.
Allord
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15/4/2017, 11:19


Re: Kask z lusterkiem

Postprzez Zimny72 » 21/5/2017, 21:14

Patent znany, ale gdyby był wart swojej ceny, to by się przyjął w kaskach innych firm. A tak to tylko droga ciekawostka. Moim zdaniem bez sensu, bo pole oglądu w samochodzie masz inne niż w kasku motocyklowym, a taki natrętnie wciskający się pod oczy widok uciekającego tyłu tylko będzie dekoncentrował kierowcę. I obczaj sobie proporcje pola lusterka do powierzchni przedniej szyby w samochodzie i porównaj procent zajętego pola wizjera w kasku motocyklowym. No a teraz wyobraź sobie jazdę samochodem ciągłe patrząc w tylne lusterko i analizując uciekający obraz. Nie wiem czy długo bym tak wytrzymał. I jeszcze jeden mankament takiego kasku: ciężar tych wszystkich dodatkowych urządzeń - kamery, wyświetlacza i akumulatora...
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
Avatar użytkownika
Zimny72
Zimny Drań
 
Posty: 1382
Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
Lokalizacja: Wesoła


Re: Kask z lusterkiem

Postprzez Allord » 21/5/2017, 22:24