Kawasaki kmx 125 blokada kierownicy i spalanie
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kawasaki kmx 125 blokada kierownicy i spalanie
Witam od kliku dni jestem posiadaczem Kmx 125 z 2000r. Moje pytanie brzmi czy ten motocykl jest wyposażony w blokadę kierownicy? Chciałbym tez zapytać o spalanie tego silniak 2t, na pełnym baku zrobiłem ostatnio 125km czyli wychodzi ponad 7l, gdzie nie jeździłem wgl w terenie tylko cały czas na trasie po asfalcie, przelotowa prędkość 70-80, kilka razy przyspieszałem 110, czy takie spalanie to norma? Mam też dziwne wrażenie że podczas przyspieszania (np 5 bieg 4-5 tys obrotów) silnik jakby przerywał i tak dziwnie (bardzo słabo) przyspieszał przekroczy 6tys obrotów i jest wszystko ok. Nikt w okolicy nie ma podobnego sprzętu żebym mógł się przejechać i porównać.
- leigimas
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 1/9/2009, 19:10
Re: Kawasaki kmx 125 blokada kierownicy i spalanie
zwykle takie moto maja blokade ale skoro masz moto to chyba mozesz sprawdzic ?
to spalanie jak najbardziej normalne
moze wymagac jakis regualcji np gaźnika zeby pracował bardziej gładko moze dało by sie tez odrobine tym obnizyc spalanie - ciezko powiedziec bo to trzeba miec na miejscu moto i podiagnozowac. to ze dostaje kopa to norma bo to sie otwiera zawór wydechoiwy
to spalanie jak najbardziej normalne
moze wymagac jakis regualcji np gaźnika zeby pracował bardziej gładko moze dało by sie tez odrobine tym obnizyc spalanie - ciezko powiedziec bo to trzeba miec na miejscu moto i podiagnozowac. to ze dostaje kopa to norma bo to sie otwiera zawór wydechoiwy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Re: Kawasaki kmx 125 blokada kierownicy i spalanie
Blokadę ma kluczykiem. Osobiście nie próbowałem bo pewnie od 20lat nikt tego nie używał i jak zblokuje to już nie odblokuje. Ale moto ma taki bajer 
Co do spalania. Nie ważne gdzie jeżdżę i jak jeżdżę mi wychodzi mniej więcej jak u Ciebie. Jak spokojnie jeździłem podczas docierania moto spalał 5-6l ale prędkości do 60kmh. Lepiej mu dawać bo wtedy masz chociaż zadowolenie z jazdy.
Mój jest bardzo słaby na 6 biegu. Na 5 110kmh 6 i ledwo przyspiesza i max 120kmh. Więc to chyba norma. Ten motor ma za mało km żeby przy 50kmh na 5 biegu szedł jak kuna po dachu. Co nie znaczy że nie musisz wyregulować gaźnika.

Co do spalania. Nie ważne gdzie jeżdżę i jak jeżdżę mi wychodzi mniej więcej jak u Ciebie. Jak spokojnie jeździłem podczas docierania moto spalał 5-6l ale prędkości do 60kmh. Lepiej mu dawać bo wtedy masz chociaż zadowolenie z jazdy.
Mój jest bardzo słaby na 6 biegu. Na 5 110kmh 6 i ledwo przyspiesza i max 120kmh. Więc to chyba norma. Ten motor ma za mało km żeby przy 50kmh na 5 biegu szedł jak kuna po dachu. Co nie znaczy że nie musisz wyregulować gaźnika.
- wishtest
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
- Lokalizacja: stÄ…d
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości