Zobacz wątek - Nowy czy używany motorek 125, klasyczny,chopper. 2017 rok.
NAS Analytics TAG

Nowy czy używany motorek 125, klasyczny,chopper. 2017 rok.

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Nowy czy używany motorek 125, klasyczny,chopper. 2017 rok.

Postprzez Allord » 15/4/2017, 11:51

Witam, mam pytanie. Jak na razie jestem kierowcą puszki, ale coraz bardziej chce rozpocząć przygodę z motocyklami. Jak na razie chcę zacząć od 125cc, (mam prawo jazdy od ponad 7 lat, i na razie nie zamierzam robić prawka na kat A) wiec proszę o nie komentowanie kup sobie prawdziwy motocykl *ps jak mi się spodoba to wtedy taki sobie kupię.

I tutaj mam pytanie czy kupić nowy czy używany. Interesują mnie raczej motocykle klasyczne,chopper/cruiser. Pozwolę sobie podzielić moje pytanie na 2 części:

Nowe:
Junak M11 Caffe cena około 9k
Junak M12 lub M12 Vintage cena około 8k
Junak 131 cena około 7k
Junak 122 cena około 5k
Romet RCR cena około 8k
Romet Ogar Legend cena brak danych

Nad tymi motorami się zastanawiam, z jednej strony nowy motor powinien być nie zawodny, i mieć gwarancję, oraz systemy wtryskowe, i podobno ABS lub coś podobnego co zwiększy moje bezpieczeństwo, a dodam że wcześniej nie miałem okazji jeździć na moto.
Z drugiej strony są to chińczyki, i sporo czytałem o problemach z częściami, zawodność, i długi czas oczekiwania na części zamienne, i nie chciał bym mieć sytuacji w której mam motocykl na którym nie mogę jeździć z powodu czekania na nowe części.

Część 2
Używane:
Honda Shadow 125 cena od 7k do 15k chyba najdroższy motor z mojej listy.
Honda rebel 125 cena od 4k do 7k tu się boję że jestem za wysoki na taki motocykl 188cm
Kymco zing II cena od 5k do 10k
Yamaha Virago 125 cena od 6k do 10k
Suzuki Maruder 125 cena od 4k do 8k