Zobacz wątek - MT09 na pierwszy motocykl?
NAS Analytics TAG

MT09 na pierwszy motocykl?

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

MT09 na pierwszy motocykl?

Postprzez inozbik » 2/4/2017, 10:06

Witam, co sądzicie o zakupie MT09 na pierwszy motocykl? Wiem, że jest to bardzo mocny motocykl ale podoba mi się opcja zmiany map silnika oraz kontrola trakcji, w miare zdobywania umiejętności można popuścić kaganiec.. Biorę jeszcze pod uwagę KTM Duke 390 bo wygląda równie fajnie ale ma mniej mocy i pewnie łatwiej na nim szkolić umiejętności, no i jeszcze bardziej stonowana opcja czyli NC750S lub X :)
inozbik
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56


Re: MT09 na pierwszy motocykl?

Postprzez andy7 » 2/4/2017, 15:05

Zdecydowanie NIE !

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Re: MT09 na pierwszy motocykl?

Postprzez mennoc » 3/4/2017, 11:43

Z tymi mapami to tak do konca nie jest, ze mapa B robi z niego potulnego baranka. Idz na jazde testowa.
mennoc
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 19/4/2016, 13:23

Re: MT09 na pierwszy motocykl?

Postprzez Jarod » 4/4/2017, 08:31

Po roku jazdy na mt-07 przy okazji serwisu wziąłem mt-09 tracer na przejażdzkę - wyrywa ręce przy przyspieszaniu. Po roku dało się ogarnąć, ale nie wiem czy bym zaryzykował na pierwsze moto.
Swoją drogą niezły masz rozstrzał ktm 390 i mt-09.
Jarod
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 10/5/2015, 09:51
Lokalizacja: Świdnica

Re: MT09 na pierwszy motocykl?

Postprzez inozbik » 4/4/2017, 11:13

Obecnie jeżdżę 125cc także jakieś obycie mam ale moc jest nieporównywalna. Tak, masz rację, po prostu oba mi się podobają. KTM byłby fajny na jakieś dwa sezony a potem chciałbym pewnie coś innego, a takie MT09 to już bardziej motocykl docelowy, stąd te rozkminy.
inozbik
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56

Re: MT09 na pierwszy motocykl?

Postprzez Vasago » 4/4/2017, 13:49

To może weź wspomnianą MT 07? O ile nie będzie za mała, to bardzo fajny motocykl. I lokuje się akurat pomiędzy KTM-em a MT 09.
Vasago
Świeżak
 
Posty: 269
Dołączył(a): 10/3/2015, 22:37

Re: MT09 na pierwszy motocykl?

Postprzez inozbik » 4/4/2017, 17:12

True, na mt07 i mt09 siedzi sie bardzo podobnie, dzisiaj sie do nich przymierzałem :) Kusi ta technologia i jakość wsadzona w mt09...
inozbik
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56

Re: MT09 na pierwszy motocykl?

Postprzez andy7 » 5/4/2017, 11:56

inozbik napisał(a):... KTM byłby fajny na jakieś dwa sezony a potem chciałbym pewnie coś innego, a takie MT09 to już bardziej motocykl docelowy, stąd te rozkminy.


Intuicja calkiem niezle Ci doradza !

Kup KTM'a albo Yamaha M / MT 3 na te dwa lata, stracic duzo nie stracisz a zyskasz na szybkosci nauki i doswiadczeniu

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Re: MT09 na pierwszy motocykl?

Postprzez setup » 7/4/2017, 19:35

IMHO za mocna, prócz tego z tego co zapamiętałem przy jeździe testowej to silnik prowokuje aby odkręcać. Taki miejski łobuz, więc może Ci łatwo zrobić krzywdę. Ograni coś co ma max 70-80 KM, uwierz ta moc daje mnóstwo frajdy.
Avatar użytkownika
setup
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 30/10/2012, 10:08
Lokalizacja: Ruda śląska

Re: MT09 na pierwszy motocykl?

Postprzez inozbik » 11/4/2017, 08:30

Raczej jestem zdecydowany na MT07, w zależności od oferty przemyślę jeszcze NC750S. Martwi mnie jedynie bardzo duża utrata wartości tej Hondy, Yamaha lepiej trzyma cenę.
inozbik
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56

Re: MT09 na pierwszy motocykl?

Postprzez adi73 » 25/3/2021, 21:37

Rozważ jeszcze BMW F800R, motocykl mocno niedoceniany, ale spokojny i w miarę bezpieczny. Zbudowany z porządnych komponentów. Wygląd ? no cóż... zawsze dyskusyjny był, ale wersja po lifcie jest ok.
adi73
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 31/1/2018, 17:39



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr