Kawasaki Ninja 250
-
Marcin1sport - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 3/9/2006, 20:00
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Marcin1sport napisał(a):A jaką benzynę lać 95 czy 98, czy lejąc tańszą 95 nie narażamy silnika na gorszą pracę?
przede wszystkim trzeba lać na dobrych stacjach!
tankując 95 np na shellu kupujesz lepsze paliwo niż tankując 98 na małych stacjach typu D&D...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
boomer napisał(a):Gratuluje reflexu i zimnej krwi - widac ma pazura mimo malej pojemnosciSzukam tego katalogu o ktorym pisales ... ale jakos bez powodzenia.Strona kawasaki sie sypie nagminnie ...
co do katalogu to to jest katalog jeszcze bez numerów przy akcesoriach, najprędzej go dostaniesz w w salonie kawasaki.
chwile poszukałem i co znalazłem?:D
http://www.kawasaki.co.uk/product.asp?I ... F331&Sub=5
- Sorbinian
- Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30
Teraz stronka dziala jak trzeba .. jak zagladalem ostatnio to wyskakiwal szereg errorow ... ale dzieki
Mam tez pytanko - po przejechaniu tych pierwszych kilometrow , cos bys zmienil w moto?Mowiles o podnozkach ... zegary moze,cos?Pytam z ciekawosci ... "czekajac na" rozmyslam na przyszlosc jakby utopic w tej zabawce kolejna mamone , taka forma przetrwania tego okresu:D

Mam tez pytanko - po przejechaniu tych pierwszych kilometrow , cos bys zmienil w moto?Mowiles o podnozkach ... zegary moze,cos?Pytam z ciekawosci ... "czekajac na" rozmyslam na przyszlosc jakby utopic w tej zabawce kolejna mamone , taka forma przetrwania tego okresu:D
bOOmer!
- boomer
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 31/5/2008, 12:37
- Lokalizacja: Poznań
z rzeczy praktycznych to jak na razie tylko te podnóżki dać o 1,5 cm dłuższe. i nakładkę o ile jest dobrze wykonana, i jakieś dobre manetki. można jeszcze pomyśleć nad kierunkami ale to już bardziej estetyka, niż praktyczność. zastanawiam sie jeszcze nad przerobieniem swiatła stopu, ale jak to zorbię to puszcze fotkę.
można jeszcze yoshimurke dać,ale to już mniej ważne.
można jeszcze yoshimurke dać,ale to już mniej ważne.
- Sorbinian
- Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30
Sorbinian napisał(a):z rzeczy praktycznych to jak na razie tylko te podnóżki dać o 1,5 cm dłuższe. i nakładkę o ile jest dobrze wykonana, i jakieś dobre manetki. można jeszcze pomyśleć nad kierunkami ale to już bardziej estetyka, niż praktyczność. zastanawiam sie jeszcze nad przerobieniem swiatła stopu, ale jak to zorbię to puszcze fotkę.
można jeszcze yoshimurke dać,ale to już mniej ważne.
tylko samemu nic nie przerabiaj bo się pożegnasz z gwarancją, o ile ją masz...(nie pamiętam czy kupiłeś moto w pl czy usa...)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Sorbinian napisał(a):ja to śmigam jakieś 70-80 i mieszczę sie w przedziale około 5000-5500 ale motorek to aż woła o więcej a tu nie można:9 muszę sie poruszać prawym pasem i mnie wszystko bierze:( dzisiaj nawet polonez z czarnymi blachami i jakimś dziadkiem za kierownicą:( Nadrabiam za to na wszystkich kotkach które mnie nie dotyczą:D
pj tam oj tam będzie lepiej

Kocham Smród opon i zapach benzyny ...
- tjs44p
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 2/6/2008, 05:56
- Lokalizacja: Pisz
elo, polecam pomyśleć nad innymi kierunkami, szczególnie bez crash padów. To moto ma dziwną przypadłość, w przypadku gleby parkingowej ( zaliczyłem z tzw. życzliwości sąsiadów - ktoś po prostu pchnął stojący na stopce motor ) kierunek wbija się w owiewkę zamiast odpaść, lub się ugiąć. Koszt owiewki przedniej 1500 zł + 250 kierunek.... Czekam tym bardziej na info na temat crash padów od Sorbinian-a.
By the way - Kawasaki nie uznaje żadnych innych niż akcesoryjne crash- pady ( mimo że nie mają ich w katalogu ) - grozi to utratą gwarancji. Przy tych jednak kosztach elementów, przy każdej glebie warto się zastanowić.
P.S. - Moja też na dotarciu i aż żal, że tylko do 6 można kręcić..
By the way - Kawasaki nie uznaje żadnych innych niż akcesoryjne crash- pady ( mimo że nie mają ich w katalogu ) - grozi to utratą gwarancji. Przy tych jednak kosztach elementów, przy każdej glebie warto się zastanowić.
P.S. - Moja też na dotarciu i aż żal, że tylko do 6 można kręcić..

dwie czarne kawy...ninja 250r z750
- derrt
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 31/3/2008, 04:46
nie dodałem, że zabawka warta swojej ceny... Łatwa w obejściu i kontroli, daje mnóstwo radochy z użytkowania - szczególnie początkującym... W razie pytań - chętnie się podziele swoimi doświadczeniami z tą Kawą
dwie czarne kawy...ninja 250r z750
- derrt
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 31/3/2008, 04:46
W kwestii docierania, to instrukcyjnie do 800 km zalecane jest maks 4000 obr. 800-1600 km maks 6000 obr. + rozgrzewka przed każdą jazdą na jałowym dla rozprowadzenia oleju ( 2-3 min ). Po pierwszym 1000 km przegląd wymiana filtrów i oleju ( faktycznie ok 200 zł ). Tak to wygląda, każdy sobie układa moto pod siebie, ale chyba warto się przemęczyć ( ja zrobiłem kilka długich monotonnych tras, gdzie zbierałem dust z pobocza - i nadal jestem przd dotarciem - jakieś 1 200 km )...
dwie czarne kawy...ninja 250r z750
- derrt
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 31/3/2008, 04:46
co do uznawania czy nieuznawania, to wszystko zależy od tego gdzie kupiłeś i jak pogadasz, u mnie system crash padów został założony u salonie w którym kupiłem motocykl, i też było konieczne wstawienie dodatkowej ramy. crashe są firmy LSL a co do reszty konstrukcji to już pozostaje tajemnicą warsztatu. Co do uznawania uszkodzeń, to wiesz oni sami to założyli wiedzą co to jest i co może a co nie może sie z tym stać to pozostaje w kwestii umownej z serwisem co ci uznają a czego nie. Fakty są takie ze uszkodzeń mechanicznych nikt ci nie uzna na gwarancji, no chyba ze będą powstawały na skutek drgań wywołanych praca silnika:D albo coś w ten deseń.
fakty są takie jakiego crash pada nie zamontujesz, jeżeli wkręcisz go bezpośrednio w ramę to podczas upadku może go szlag trafić i spowoduje sam spore uszkodzenia. czemu? bo odległość miedzy rama a owiewka jest tak dużą ze trzeba zastosować bardzo długiego crash pada albo jakąś dodatkowa konstrukcje:) w moim wypadku było to coś na wzór dodatkowej ramy
Moje crash zostały przetestowane już na parkingu i ochroniły moto świetnie. poza zarysowaniem samego crash pada nie ma innych uszkodzeń.
ja mam około 520 km na razie zrobione
fakty są takie jakiego crash pada nie zamontujesz, jeżeli wkręcisz go bezpośrednio w ramę to podczas upadku może go szlag trafić i spowoduje sam spore uszkodzenia. czemu? bo odległość miedzy rama a owiewka jest tak dużą ze trzeba zastosować bardzo długiego crash pada albo jakąś dodatkowa konstrukcje:) w moim wypadku było to coś na wzór dodatkowej ramy
Moje crash zostały przetestowane już na parkingu i ochroniły moto świetnie. poza zarysowaniem samego crash pada nie ma innych uszkodzeń.
ja mam około 520 km na razie zrobione
- Sorbinian
- Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30
Ciekawe czy mi zrobia cos takiego w Poznaniu gdzies ... musze zapytac u swojego dostawcy ... A crashe kupowales tez tam czy zamawiales gdzies indziej?
Rozumiem ze zamontowanie nie ingeruje w plastiki i da sie to jakos ladnie dopasowac ... moglbys wrzucic zdjecia jak to wyglada?
Rozumiem ze zamontowanie nie ingeruje w plastiki i da sie to jakos ladnie dopasowac ... moglbys wrzucic zdjecia jak to wyglada?
bOOmer!
- boomer
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 31/5/2008, 12:37
- Lokalizacja: Poznań
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości