Amortyzator skrętu
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Amortyzator skrętu
Mam takie o to pytanie. Czy da rade podpasować taki amorek z innego modelu motocykla, a dokłądniej czy jak jest taki amorek produkowany to ma on określone do ilu modeli motorów pasuje?(np. bandit,hornet, fazer)
albo chociaż czy by mi się udało coś znaleźć do suzuki gsx600f starego modelu. I czy jest sens kupowania używanego amortyzatora? czy to się zbyt szybko zużywa?
(pytam sie, bo jak przekraczam tak gdzieś 160-170km/h to czuję drgania, nie wiem tylko czy to jest spowodowane tym że owiewka jest troche za niska i bije po mnie powietrze, czy przez to że wulkanizator nie miał jak mi wyważyć kół, czy to już jest w miare normalna przypadłość i potrzebny amor)
albo chociaż czy by mi się udało coś znaleźć do suzuki gsx600f starego modelu. I czy jest sens kupowania używanego amortyzatora? czy to się zbyt szybko zużywa?
(pytam sie, bo jak przekraczam tak gdzieś 160-170km/h to czuję drgania, nie wiem tylko czy to jest spowodowane tym że owiewka jest troche za niska i bije po mnie powietrze, czy przez to że wulkanizator nie miał jak mi wyważyć kół, czy to już jest w miare normalna przypadłość i potrzebny amor)
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
normalnie :/ to przez to że u mnie w miescie jest 5 zakładów wulkanizacyjnych (może wiecej, ale te sa najbardziej znane) i ani jeden nie mógł wyważyć koła od motoru
nie mieli jakiejś nakładki czy coś :/
acha, a wcześniej przed zmianą opon też mi w sumie tak robił, tylko wydaje mi się że jakieś 20km/h wyzej, tak bardziej przy 180km/h, a wtedy raczej koła były wyważone, kupiłem motor od niemca, myśle że u nich coś takiego prędzej robią (i były dwie jednakowo zjechane opony, tej samej marki, czyli raczej widać że o to dbał )

acha, a wcześniej przed zmianą opon też mi w sumie tak robił, tylko wydaje mi się że jakieś 20km/h wyzej, tak bardziej przy 180km/h, a wtedy raczej koła były wyważone, kupiłem motor od niemca, myśle że u nich coś takiego prędzej robią (i były dwie jednakowo zjechane opony, tej samej marki, czyli raczej widać że o to dbał )
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Leo, jak Ci powiedzieć tutaj jest Polska... tutaj nie takie rzeczy się zdarzały (ps opony akurat mam obie jednej firmy, chociaż nie powiedziałbym że to jest komplet, no może się myle, ale już pare takich motorków widziałem właśnie na identycznym komplecie czyli jest raczej ok)
Najlepsze co chyba narazie moge zrobić dopóki nie dorwe porządnego wulkanizatora, to podpowiedź jednego faceta. ściągnąć zaciski i delikatnie kręcić kołem, jak bedzie miejsce że opona wyraźnie leci w dół i się tam zatrzymuje to dołożyć naprzeciwko cieżarek (ale to raczej kiepski sposób i troche ciężko nawet wage takiego cieżarka dobrać:/)
Jak narazie to wpadłem na pomysł żeby dokręcić nakrętke przy główce ramy, udało i się ją jeszcze dociągnąć o pół obrotu, ale teraz to mi się wydaje że jest jeszcze gorzej
Najlepsze co chyba narazie moge zrobić dopóki nie dorwe porządnego wulkanizatora, to podpowiedź jednego faceta. ściągnąć zaciski i delikatnie kręcić kołem, jak bedzie miejsce że opona wyraźnie leci w dół i się tam zatrzymuje to dołożyć naprzeciwko cieżarek (ale to raczej kiepski sposób i troche ciężko nawet wage takiego cieżarka dobrać:/)
Jak narazie to wpadłem na pomysł żeby dokręcić nakrętke przy główce ramy, udało i się ją jeszcze dociągnąć o pół obrotu, ale teraz to mi się wydaje że jest jeszcze gorzej

-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
widze marcin, ze na razie robisz wszystko by
1.zepsuć motocykl.
2.zrobić sobie na nim krzywdę
jestes na dobrej drodze...dowal to łozysko tak, zeby w ogóle kiera się w miejscu nie ruszała...
1.zepsuć motocykl.
2.zrobić sobie na nim krzywdę
jestes na dobrej drodze...dowal to łozysko tak, zeby w ogóle kiera się w miejscu nie ruszała...
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
przecież mówię że ma jednego producenta i obie opony szosowe:P
ale faktycznie z tym docia gnięciem tamtej śruby dałem ciała :/ troche sie teraz boję :/ popuszcze to mocniej i dokręce do takiej pozycji w jakiej było... chociaż teraz to możę być już dupa :/ (ale raczej te półobrotu nie zniszczyło łożyska, przynajmniej tak sądze...)
ale faktycznie z tym docia gnięciem tamtej śruby dałem ciała :/ troche sie teraz boję :/ popuszcze to mocniej i dokręce do takiej pozycji w jakiej było... chociaż teraz to możę być już dupa :/ (ale raczej te półobrotu nie zniszczyło łożyska, przynajmniej tak sądze...)
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
już poluzowałem ją odpowiednio spowrotem i wygląda na to że jest ok i tak samo jak wcześniej
od razu przy okazji sie zapytam, czy regulacja na przednich amorkach może tutaj chociaż troche pomóc? jest tam niby 3 stopniowa, ale do teraz nei wyczułem który stopień jest miękki a który twardy:/ Sądze jednak że ktoś to napewno wie jak sie robi. i jak jest lepiej dla zawieszenia przy dużych prędkosćiach? bo mi się wydaje że lepiej żeby było wtedy twarde, ale moge sie mylić, prosze o odpowiedź

od razu przy okazji sie zapytam, czy regulacja na przednich amorkach może tutaj chociaż troche pomóc? jest tam niby 3 stopniowa, ale do teraz nei wyczułem który stopień jest miękki a który twardy:/ Sądze jednak że ktoś to napewno wie jak sie robi. i jak jest lepiej dla zawieszenia przy dużych prędkosćiach? bo mi się wydaje że lepiej żeby było wtedy twarde, ale moge sie mylić, prosze o odpowiedź
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości