Zobacz wątek - Amortyzator skrętu
NAS Analytics TAG

Amortyzator skrętu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Amortyzator skrętu

Postprzez mar111cin » 7/7/2006, 18:47

Mam takie o to pytanie. Czy da rade podpasować taki amorek z innego modelu motocykla, a dokłądniej czy jak jest taki amorek produkowany to ma on określone do ilu modeli motorów pasuje?(np. bandit,hornet, fazer)
albo chociaż czy by mi się udało coś znaleźć do suzuki gsx600f starego modelu. I czy jest sens kupowania używanego amortyzatora? czy to się zbyt szybko zużywa?

(pytam sie, bo jak przekraczam tak gdzieś 160-170km/h to czuję drgania, nie wiem tylko czy to jest spowodowane tym że owiewka jest troche za niska i bije po mnie powietrze, czy przez to że wulkanizator nie miał jak mi wyważyć kół, czy to już jest w miare normalna przypadłość i potrzebny amor)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez Thrillco » 7/7/2006, 18:49

sorry, ze jak to zrozumiałem-masz niewywazone koła??Jesli tak to pewnie to jest przyczyna drgań.
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok


Postprzez leo » 7/7/2006, 19:20

niewiem jak to mozliwe ze masz nioewywazone kola???zrob to jak najszybciej chlopie!!
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez mar111cin » 7/7/2006, 19:45

normalnie :/ to przez to że u mnie w miescie jest 5 zakładów wulkanizacyjnych (może wiecej, ale te sa najbardziej znane) i ani jeden nie mógł wyważyć koła od motoru :| nie mieli jakiejś nakładki czy coś :/

acha, a wcześniej przed zmianą opon też mi w sumie tak robił, tylko wydaje mi się że jakieś 20km/h wyzej, tak bardziej przy 180km/h, a wtedy raczej koła były wyważone, kupiłem motor od niemca, myśle że u nich coś takiego prędzej robią (i były dwie jednakowo zjechane opony, tej samej marki, czyli raczej widać że o to dbał )
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez leo » 7/7/2006, 19:56

to ze jednakowej marki to normalne.niemow ze ty zalozyles dwie inne.to wybiez sie do takiego miasta gdzie to robia...
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez mar111cin » 8/7/2006, 23:04

Leo, jak Ci powiedzieć tutaj jest Polska... tutaj nie takie rzeczy się zdarzały (ps opony akurat mam obie jednej firmy, chociaż nie powiedziałbym że to jest komplet, no może się myle, ale już pare takich motorków widziałem właśnie na identycznym komplecie czyli jest raczej ok)

Najlepsze co chyba narazie moge zrobić dopóki nie dorwe porządnego wulkanizatora, to podpowiedź jednego faceta. ściągnąć zaciski i delikatnie kręcić kołem, jak bedzie miejsce że opona wyraźnie leci w dół i się tam zatrzymuje to dołożyć naprzeciwko cieżarek (ale to raczej kiepski sposób i troche ciężko nawet wage takiego cieżarka dobrać:/)

Jak narazie to wpadłem na pomysł żeby dokręcić nakrętke przy główce ramy, udało i się ją jeszcze dociągnąć o pół obrotu, ale teraz to mi się wydaje że jest jeszcze gorzej :roll:
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez leo » 9/7/2006, 00:25

to co mam rozumiec ze w polsce niema wulkanizatora ktory wywazy kola do motoru,hmmm.niewiem gdzie mieszkasz ale do jakiegos wiekzego miasta chyba niemasz 1000km.
Avatar użytkownika
leo
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 3/7/2006, 21:14

Postprzez Thrillco » 9/7/2006, 03:33

widze marcin, ze na razie robisz wszystko by
1.zepsuć motocykl.
2.zrobić sobie na nim krzywdę

jestes na dobrej drodze...dowal to łozysko tak, zeby w ogóle kiera się w miejscu nie ruszała...
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Bunny » 9/7/2006, 10:20

Na przód slicka a na tył kosteczke i masz moto terenowo-szosowe :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?

Postprzez mar111cin » 9/7/2006, 11:37

przecież mówię że ma jednego producenta i obie opony szosowe:P

ale faktycznie z tym docia gnięciem tamtej śruby dałem ciała :/ troche sie teraz boję :/ popuszcze to mocniej i dokręce do takiej pozycji w jakiej było... chociaż teraz to możę być już dupa :/ (ale raczej te półobrotu nie zniszczyło łożyska, przynajmniej tak sądze...)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez mar111cin » 9/7/2006, 12:46

już poluzowałem ją odpowiednio spowrotem i wygląda na to że jest ok i tak samo jak wcześniej :)

od razu przy okazji sie zapytam, czy regulacja na przednich amorkach może tutaj chociaż troche pomóc? jest tam niby 3 stopniowa, ale do teraz nei wyczułem który stopień jest miękki a który twardy:/ Sądze jednak że ktoś to napewno wie jak sie robi. i jak jest lepiej dla zawieszenia przy dużych prędkosćiach? bo mi się wydaje że lepiej żeby było wtedy twarde, ale moge sie mylić, prosze o odpowiedź
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Thrillco » 9/7/2006, 13:21

pomóc mże tylko wywazenie koła...możesz kupic najdroższy amor skretu na swiecie ale bez wyważonego koła to cobie go możesz...no wiesz gdzie wsadzić.
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê