Zawor wydechowy w 2suwie ? Pomocy.
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Zawor wydechowy w 2suwie ? Pomocy.
Witam, mam drobny problem, wytlumaczcie mi, jak bedzie dzialal motocykl (jezdze Honda NSR z 98 roku), kiedy po wymianie cylindra, tloka i calej reszty nie bedzie wymieniony (a wiec zalozony tez nie, bo podobno do nowego cylindra i tloka nie pasuje) zawor wydechowy... jesli go nie bedzie, to podobno motocykl bedzie duzo wolniej schodzil z obrotow (NSR to dwusuw) Jak to bedzie wygladalo, czy to dla niego zdrowe ? prosze o pomoc, powiedzcie mi tez, jak go docierac po remoncie silnika...
- deamian_pl
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/5/2006, 23:43
hmm też zaczynam wątpić w to co wiem, ale podzielam zdanie Motomana. Zresztą jakby dwusuw miał zawory to by był 4suwem ; ) Zawór na wydechu w dwusuwie troche by się mijał z celem, z zasadą działania silnika. Rozumiem membrane ale to jak już od strony wlotu do cylindra.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
ludzie :<
zawór wydechowy , a nie zawory z jakimi mamy do czynienia w 4t.
A jaki cylinder tam zakładasz? jak ten sam czyli 125ccm to moze pasować , chyba ze byl tulejowany to wtedy te klapeczki nie beda sie ruszac , i bedzie caly czas zamknięty. Trzeba lekko je podszlifować i bedzie jak dawniej.
edit: dla nie wiedzących znajduje sie tuz za cylindrem , w miejscu lączenia sie z kolankiem.
A dlaczego ten zawor tam sie znajduje , tego juz nie bede mowic , poczytajcie w necie...
zawór wydechowy , a nie zawory z jakimi mamy do czynienia w 4t.
A jaki cylinder tam zakładasz? jak ten sam czyli 125ccm to moze pasować , chyba ze byl tulejowany to wtedy te klapeczki nie beda sie ruszac , i bedzie caly czas zamknięty. Trzeba lekko je podszlifować i bedzie jak dawniej.
edit: dla nie wiedzących znajduje sie tuz za cylindrem , w miejscu lączenia sie z kolankiem.
A dlaczego ten zawor tam sie znajduje , tego juz nie bede mowic , poczytajcie w necie...
- pk.
- Świeżak
- Posty: 167
- Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21
pk. napisał(a):ludzie :<
zawór wydechowy , a nie zawory z jakimi mamy do czynienia w 4t.
A jaki cylinder tam zakładasz? jak ten sam czyli 125ccm to moze pasować , chyba ze byl tulejowany to wtedy te klapeczki nie beda sie ruszac , i bedzie caly czas zamknięty. Trzeba lekko je podszlifować i bedzie jak dawniej.
edit: dla nie wiedzących znajduje sie tuz za cylindrem , w miejscu lączenia sie z kolankiem.
A dlaczego ten zawor tam sie znajduje , tego juz nie bede mowic , poczytajcie w necie...
Zakladam taki sam cylinder, tyle, ze nowy, w hondzie powiedziano mi, ze odrobine sie roznia od tych z 98r, i ze nie bedzie pasowal zawor wydechowy. co ciekawe, mechanik podjal sie ZALOZENIA ZESTAWU NAPRAWCZEGO BEZ ZAWORU WYDECHOWEGO. Jakie beda skutki braku tego zaworu ? czy jest on konieczny >?
- deamian_pl
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/5/2006, 23:43
hmm napewno spadnie moment obrotowy , ogolnie bedzie słabo przyspieszał , a na nizszych obrotach bedzie jechal jak 50ccm. (do 7.5k rpm)
a tak nawiasem mowiac ile dałes za cylinder? profesjonalne tulejowanie kosztuje 350zł , efekt jak nowy + tani szlif co sezon (mozliwosc 4 szlifow cylka + wszystkie selekcje tłoków)
nie rozumiem was !
a tak nawiasem mowiac ile dałes za cylinder? profesjonalne tulejowanie kosztuje 350zł , efekt jak nowy + tani szlif co sezon (mozliwosc 4 szlifow cylka + wszystkie selekcje tłoków)
nie rozumiem was !
- pk.
- Świeżak
- Posty: 167
- Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21
pk. napisał(a):hmm napewno spadnie moment obrotowy , ogolnie bedzie słabo przyspieszał , a na nizszych obrotach bedzie jechal jak 50ccm. (do 7.5k rpm)
a tak nawiasem mowiac ile dałes za cylinder? profesjonalne tulejowanie kosztuje 350zł , efekt jak nowy + tani szlif co sezon (mozliwosc 4 szlifow cylka + wszystkie selekcje tłoków)
nie rozumiem was !
za cylinder i tlok okolo 1400zl + lozyska i uszczelki. Czy bedzie mozliwe pozniej zalozenie zaworu ? czy jego brak bedzie mial wplyw na docieranie silnika ?
- deamian_pl
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/5/2006, 23:43
deamian_pl napisał(a):Zakladam taki sam cylinder, tyle, ze nowy, w hondzie powiedziano mi, ze odrobine sie roznia od tych z 98r, i ze nie bedzie pasowal zawor wydechowy
Jak wydales tyle kasy to zal ci pare zloty na zaworek

<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
hmmm, tutaj dyskusja jest zbedna, moze akurat skonczyly mi sie pieniadze ?jasql napisał(a):deamian_pl napisał(a):Zakladam taki sam cylinder, tyle, ze nowy, w hondzie powiedziano mi, ze odrobine sie roznia od tych z 98r, i ze nie bedzie pasowal zawor wydechowy
Jak wydales tyle kasy to zal ci pare zloty na zaworek


- deamian_pl
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/5/2006, 23:43
w ogole sprawdziles czy ten zawor pasował ? czy tylko tego twojego pseudomechanika opinia sie pokierowałes ? KURWA musi pasowac i chuj.
bylo daj cylinder do tulejowania + bys nie musial kombinowac z zaworem , no ale lepiej cos zrobic i dopiero potem myślec.. aha i jakies 800zł w kieszeni..
w ogole za taki hajs to sie kupuje polini 160...
bylo daj cylinder do tulejowania + bys nie musial kombinowac z zaworem , no ale lepiej cos zrobic i dopiero potem myślec.. aha i jakies 800zł w kieszeni..
w ogole za taki hajs to sie kupuje polini 160...
- pk.
- Świeżak
- Posty: 167
- Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21
Jezeli panowie z Hondy go tam umiescili to prawdopodobnie h**a sie znaja. Wywal go bo tylko hamuje przeplyw gazow spalinowych. Prawdopodobnie zyskasz jakies 10KM wiecej.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
+ pare naklejek szmocy i juz masz 20 KM więcej.
Silniki 2-suwowe muszą mieć odpowiednie ciśnienie spalin, a za to odpowiada ten zaworek.
Wywalasz zawór a wraz z nim potrzebne ciśnienie i musisz sie nogami odpychać...
A co do docierania bez tego zaworka to nie mam pojecia....
Silniki 2-suwowe muszą mieć odpowiednie ciśnienie spalin, a za to odpowiada ten zaworek.
Wywalasz zawór a wraz z nim potrzebne ciśnienie i musisz sie nogami odpychać...
A co do docierania bez tego zaworka to nie mam pojecia....
-
Felus6 - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 26/6/2007, 11:10
- Lokalizacja: Podlasie
Okazalo sie, ze ten "nowy" cylinder, to jest wersja bez miejsca na zawor wydechowy, wiec bedzie pewnie ok !
- deamian_pl
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/5/2006, 23:43
Piszecie, że tulejowanie cylindra jest takie super, hiper, i wogóle; czy ktoś z Was miał okazję chociaż DŁUŻEJ jeździć dwusuwem(pojemność od 125ccm w zwyż), w którym została założona taka tuleja, czy ktoś z Was ma porównanie z cylindrem oryginalnym??
Do autora tematu: motocykl bez zaworka będzie jeździł, ale nie tak jak byś tego oczekiwał, więc aby się nie wkurzać, zacznij szukać odpowiedniego zaworu wydechowego.
Do autora tematu: motocykl bez zaworka będzie jeździł, ale nie tak jak byś tego oczekiwał, więc aby się nie wkurzać, zacznij szukać odpowiedniego zaworu wydechowego.
- cinx
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
- Lokalizacja: Warszawa
deamian_pl napisał(a):za cylinder i tlok okolo 1400zl + lozyska i uszczelki. Czy bedzie mozliwe pozniej zalozenie zaworu ? czy jego brak bedzie mial wplyw na docieranie silnika ?
No to brawo, bo za takie pieniądze to się kupuje zestaw Polini na 150ccm, a w tym zestawie wszystko jest, i miejsce na zawór też: http://www.pjme.co.uk/acatalog/Performa ... s_no2.html
A można to dostać w bardzo wielu miejscach w Polsce, nie będę reklamował gdzie.
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
- musieli
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
- Lokalizacja: Wa-wa zone
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości