[Aktualności] Ducati Supersport S 2017:...
Posty: 17
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Ducati Supersport S 2017:...
Dyskusja na temat: Ducati Supersport S 2017: Sprawdziliśmy jak jeździ po torze
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Supersport S 2017: Sprawdziliśmy jak jeździ po torze
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Supersport S 2017: Sprawdziliśmy jak jeździ po torze
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Jak już będziecie testować przydatność drogową, to nie zapomnijcie, że oprócz zawijania górskich winkli i lufy spod świateł, są jeszcze przeciskanie się przez korki, toczenie się na półsprzęgle, ciasne zawracanie, dziurawe polskie drogi, jazda z plecaczkiem, jazda z jakimkolwiek bagażem, łatwość codziennej eksploatacji itd.<br><hr>pirx
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
za dużo wymagasz, to jest spot reklamowy a nie prawdziwy test.<br><hr>erjotKomentatorzy napisał(a):Jak już będziecie testować przydatność drogową, to nie zapomnijcie, że oprócz zawijania górskich winkli i lufy spod świateł, są jeszcze przeciskanie się przez korki, toczenie się na półsprzęgle, ciasne zawracanie, dziurawe polskie drogi, jazda z plecaczkiem, jazda z jakimkolwiek bagażem, łatwość codziennej eksploatacji itd.<br><hr>pirx<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
do tego to troche jak z dowcipem o milicjantach. jeden potrafi jezdzic, drugi potrafi pisac.<br><hr>ASKomentatorzy napisał(a):Jak już będziecie testować przydatność drogową, to nie zapomnijcie, że oprócz zawijania górskich winkli i lufy spod świateł, są jeszcze przeciskanie się przez korki, toczenie się na półsprzęgle, ciasne zawracanie, dziurawe polskie drogi, jazda z plecaczkiem, jazda z jakimkolwiek bagażem, łatwość codziennej eksploatacji itd.<br><hr>pirx<br>Komentatorzy napisał(a):za dużo wymagasz, to jest spot reklamowy a nie prawdziwy test.<br><hr>erjot<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo dobrze przekazana informacja o motocyklu.W końcu jakaś świeżość w przekazie .Opinia Bartka przemawia do mnie jego kilkunastoletnim doświadczeniem w sporcie. Gościa jest stać na własna stajnię takich motocykli ,ale się z tym nie obnosi.
Nie ślini się na możliwość pojezdzenia motocyklem za kilkadziesiąt klocków, i nie musi w zamian wystawiać pozytywnej opinii dla importera ,bo jak nie to w przyszłości będzie mógł sobie najwyżej posiedzieć na motocyklu w salonie .Czy bardzo się pomyliłem w swojej subiektywnej ocenie sytuacji <br><hr>L.P.
Nie ślini się na możliwość pojezdzenia motocyklem za kilkadziesiąt klocków, i nie musi w zamian wystawiać pozytywnej opinii dla importera ,bo jak nie to w przyszłości będzie mógł sobie najwyżej posiedzieć na motocyklu w salonie .Czy bardzo się pomyliłem w swojej subiektywnej ocenie sytuacji <br><hr>L.P.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tej firmy to nie dotyczy.<br><hr>.Komentatorzy napisał(a):Jak już będziecie testować przydatność drogową, to nie zapomnijcie, że oprócz zawijania górskich winkli i lufy spod świateł, są jeszcze przeciskanie się przez korki, toczenie się na półsprzęgle, ciasne zawracanie, dziurawe polskie drogi, jazda z plecaczkiem, jazda z jakimkolwiek bagażem, łatwość codziennej eksploatacji itd.<br><hr>pirx<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Droga redakcjo, wrzucanie samemu sobie pozytywnych komentow to nie swiezosc w przekazie tylko zenada.<br><hr>ASKomentatorzy napisał(a):Bardzo dobrze przekazana informacja o motocyklu.W końcu jakaś świeżość w przekazie .Opinia Bartka przemawia do mnie jego kilkunastoletnim doświadczeniem w sporcie. Gościa jest stać na własna stajnię takich motocykli ,ale się z tym nie obnosi.
Nie ślini się na możliwość pojezdzenia motocyklem za kilkadziesiąt klocków, i nie musi w zamian wystawiać pozytywnej opinii dla importera ,bo jak nie to w przyszłości będzie mógł sobie najwyżej posiedzieć na motocyklu w salonie .Czy bardzo się pomyliłem w swojej subiektywnej ocenie sytuacji <br><hr>L.P.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No i nikt nie wyczuł ironii Napiszę zatem wprost: jak niby prawie-ścigacz dla ubogich ma się sprawdzać na torze i w życiu codziennym?<br><hr>pirxKomentatorzy napisał(a):Jak już będziecie testować przydatność drogową, to nie zapomnijcie, że oprócz zawijania górskich winkli i lufy spod świateł, są jeszcze przeciskanie się przez korki, toczenie się na półsprzęgle, ciasne zawracanie, dziurawe polskie drogi, jazda z plecaczkiem, jazda z jakimkolwiek bagażem, łatwość codziennej eksploatacji itd.<br><hr>pirx<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widzę że jesteś takim Asem co to innych Asów wiąże w pęczek po czterech jedną ręką, taki to z ciebie AS. Jednak się nie pomyliłem w mojej subiektywnej ocenie ,patrząc na twój komentarz .Komentatorzy napisał(a):Bardzo dobrze przekazana informacja o motocyklu.W końcu jakaś świeżość w przekazie .Opinia Bartka przemawia do mnie jego kilkunastoletnim doświadczeniem w sporcie. Gościa jest stać na własna stajnię takich motocykli ,ale się z tym nie obnosi.
Nie ślini się na możliwość pojezdzenia motocyklem za kilkadziesiąt klocków, i nie musi w zamian wystawiać pozytywnej opinii dla importera ,bo jak nie to w przyszłości będzie mógł sobie najwyżej posiedzieć na motocyklu w salonie .Czy bardzo się pomyliłem w swojej subiektywnej ocenie sytuacji <br><hr>L.P.<br>Komentatorzy napisał(a):Droga redakcjo, wrzucanie samemu sobie pozytywnych komentow to nie swiezosc w przekazie tylko zenada.<br><hr>AS<br>
Pozdrawiam redakcjÄ™ <br><hr>L.P.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja troche nie rozumiem dla kogo ten motocykl zbudowano. Dla kogos kto lubi raz na rok na tor wyskoczyc wystarczy byl naked ze stu konnym silnikiem np. MT-09.Nie bedzie ani tyle co te ducati kosztowac i predzej go wyposazysz w jakies kufry. Na torze bedzie niewiele ustepowac. Do codziennego uzytkowania na pewno naked jest duzo praktyczniejszy. Dla tych ze sportowym zacieciem to juz Supersport klasy 600 bedzie lepszy. Taki ni to pies ni wydra ten duc. Mam wrazenie ze to sprzet jedynie dla milosnikow wloskiej marki.
Moze mnie ktos oswieci dla kogo ten motocykl? Albo z jakim ma konkurowac?VFR800?<br><hr>R@F
Moze mnie ktos oswieci dla kogo ten motocykl? Albo z jakim ma konkurowac?VFR800?<br><hr>R@F
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja troche nie rozumiem dla kogo ten motocykl zbudowano. Dla kogos kto lubi raz na rok na tor wyskoczyc wystarczy byl naked ze stu konnym silnikiem np. MT-09.Nie bedzie ani tyle co te ducati kosztowac i predzej go wyposazysz w jakies kufry. Na torze bedzie niewiele ustepowac. Do codziennego uzytkowania na pewno naked jest duzo praktyczniejszy. Dla tych ze sportowym zacieciem to juz Supersport klasy 600 bedzie lepszy. Taki ni to pies ni wydra ten duc. Mam wrazenie ze to sprzet jedynie dla milosnikow wloskiej marki.
Moze mnie ktos oswieci dla kogo ten motocykl? Albo z jakim ma konkurowac?VFR800?<br><hr>R@F
Moze mnie ktos oswieci dla kogo ten motocykl? Albo z jakim ma konkurowac?VFR800?<br><hr>R@F
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
aleś spalił kawał. jeden potrafił czytać, a drugi pisać jak już<br><hr>someKomentatorzy napisał(a):Jak już będziecie testować przydatność drogową, to nie zapomnijcie, że oprócz zawijania górskich winkli i lufy spod świateł, są jeszcze przeciskanie się przez korki, toczenie się na półsprzęgle, ciasne zawracanie, dziurawe polskie drogi, jazda z plecaczkiem, jazda z jakimkolwiek bagażem, łatwość codziennej eksploatacji itd.<br><hr>pirx<br>Komentatorzy napisał(a):za dużo wymagasz, to jest spot reklamowy a nie prawdziwy test.<br><hr>erjot<br>Komentatorzy napisał(a):do tego to troche jak z dowcipem o milicjantach. jeden potrafi jezdzic, drugi potrafi pisac.<br><hr>AS<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A po co ma konkurować? .Po prostu jest.Dla wielu motocyklistów ten powód jest wystarczający.Komentatorzy napisał(a):Ja troche nie rozumiem dla kogo ten motocykl zbudowano. Dla kogos kto lubi raz na rok na tor wyskoczyc wystarczy byl naked ze stu konnym silnikiem np. MT-09.Nie bedzie ani tyle co te ducati kosztowac i predzej go wyposazysz w jakies kufry. Na torze bedzie niewiele ustepowac. Do codziennego uzytkowania na pewno naked jest duzo praktyczniejszy. Dla tych ze sportowym zacieciem to juz Supersport klasy 600 bedzie lepszy. Taki ni to pies ni wydra ten duc. Mam wrazenie ze to sprzet jedynie dla milosnikow wloskiej marki.
Moze mnie ktos oswieci dla kogo ten motocykl? Albo z jakim ma konkurowac?VFR800?<br><hr>R@F<br>
<br><hr>D.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam dla Was test codziennej przydatnosci tej maszyny: po pracy skoczcie nim do Biedry po piwo i zagryche na wieczor na kanapie.<br><hr>Kawior
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam nadzieje ze przed matura jednak poznacza znaczenie pojecia "parafraza". Ale nawet jak go nie poznasz to tez dasz rade bez tego zyc.<br><hr>ASKomentatorzy napisał(a):Jak już będziecie testować przydatność drogową, to nie zapomnijcie, że oprócz zawijania górskich winkli i lufy spod świateł, są jeszcze przeciskanie się przez korki, toczenie się na półsprzęgle, ciasne zawracanie, dziurawe polskie drogi, jazda z plecaczkiem, jazda z jakimkolwiek bagażem, łatwość codziennej eksploatacji itd.<br><hr>pirx<br>Komentatorzy napisał(a):za dużo wymagasz, to jest spot reklamowy a nie prawdziwy test.<br><hr>erjot<br>Komentatorzy napisał(a):do tego to troche jak z dowcipem o milicjantach. jeden potrafi jezdzic, drugi potrafi pisac.<br><hr>AS<br>Komentatorzy napisał(a):aleś spalił kawał. jeden potrafił czytać, a drugi pisać jak już<br><hr>some<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widze ze brniecie dalej <br><hr>ASKomentatorzy napisał(a):Bardzo dobrze przekazana informacja o motocyklu.W końcu jakaś świeżość w przekazie .Opinia Bartka przemawia do mnie jego kilkunastoletnim doświadczeniem w sporcie. Gościa jest stać na własna stajnię takich motocykli ,ale się z tym nie obnosi.
Nie ślini się na możliwość pojezdzenia motocyklem za kilkadziesiąt klocków, i nie musi w zamian wystawiać pozytywnej opinii dla importera ,bo jak nie to w przyszłości będzie mógł sobie najwyżej posiedzieć na motocyklu w salonie .Czy bardzo się pomyliłem w swojej subiektywnej ocenie sytuacji <br><hr>L.P.<br>Komentatorzy napisał(a):Droga redakcjo, wrzucanie samemu sobie pozytywnych komentow to nie swiezosc w przekazie tylko zenada.<br><hr>AS<br>Komentatorzy napisał(a): Widzę że jesteś takim Asem co to innych Asów wiąże w pęczek po czterech jedną ręką, taki to z ciebie AS. Jednak się nie pomyliłem w mojej subiektywnej ocenie ,patrząc na twój komentarz .
Pozdrawiam redakcjÄ™ <br><hr>L.P.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość