Zobacz wątek - Suzuki RM 250 2T 2000r

Reklama

NAS Analytics TAG

Suzuki RM 250 2T 2000r

Enduro, Cross
_________

Suzuki RM 250 2T 2000r

Postprzez erix858 » 12/2/2017, 19:21

Witam mam pytanie jaki olej do przekładni lać do suzuki tej co w temacie? Czy ten olej będzie dobry?OLEJ MOTUL TRANSOIL 10W40 2T PRZEKŁADNIOWY
I jeszcze jedno pytanie co może być przyczyną, że motor nie odpala z kopki jak jest zimny? Później jak się odpali go na pycha i się rozgrzeje to już bez problemu odpala z kopniaka? Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi proszę o łagodne traktowanie jestem nowy na forum :)
erix858
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 21/6/2015, 14:33


Postprzez henio12323 » 12/2/2017, 21:30

tak taki olej bedzie okej.

czemu nie odpala ? nie wiadomo, moze za lekko kopiesz, może silnik juz wymaga remontu, moze są problemy z elektryką ( słaba swieca, fajka czy przewód, rzadziej cewka ) a jeszcze inna opcja to regulacja gaźnika. dorzucic mozna stan membranki na zaworze dolotowym, i stan filtra powietrza. wiec opcji sporo :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez erix858 » 12/2/2017, 21:43

Wydaje mi się, że kopię wystarczająco dobrze xD co do stanu silnika to nwm świece zalewa, iskra na świecy jest może za słaba, ale to by chyba na pycha nie palił co nie? a filtr powietrza czyściutki.
erix858
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 21/6/2015, 14:33

Postprzez henio12323 » 12/2/2017, 22:51

nie koniecznie, z kopki masz niewiele obrotów wałem, przy pchaniu moze obrotów byc wiecej i łatwiej mu załapać.

eliminuj po kolei wszystko jak chcesz to naprawic - wymien przewód WN, swiece, zmierz fajke ( to wszystko to praktycznie groszowe sprawy ) a juz częsc rzeczy wyeliminujesz.... i dalej mozesz sprawdzac gaźnik, czy membranke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez erix858 » 13/2/2017, 09:03

Postaram się to sprawdzić i jeszcze mocniej kopać xD
erix858
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 21/6/2015, 14:33

Postprzez erix858 » 13/2/2017, 09:12

Jeszcze jedno miałem chinola 200 w 4T i miał większą kompresje od tego czy tak powinno być, że mogę starter ręką przesuwać? To mój pierwszy 2T więc za bardzo się nie znam. Ok nie ma sprawy. Teraz tak patrzyłem, że z iskrą jest takie coś jak słabo ręką kopałem to nie było jej wogule, a jak mocno ręką kopnąłem to już iskra była. Czyli to może być spowodowane tym, że za słabo kopię czy, że coś z kablem czy świecą jest nie tak. Dzięki za pouczenie.
Ostatnio edytowano 13/2/2017, 12:16 przez erix858, łącznie edytowano 1 raz
erix858
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 21/6/2015, 14:33

Postprzez henio12323 » 13/2/2017, 10:09

4T wyczuwalnie moze byc ciezej przełamać. do tego dochodzi przełożenie kopki itp...

i na przyszłosc - nie pisz post pod postem tylko edytuj ja kchcesz cos dodać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez erix858 » 13/2/2017, 14:16

Ale jak nie dam odpowiedzi tylko w tym samym to się nie odświeża. Widzisz i przez to nie odczytałeś mojego postu wyżej xD to przytoczę jeszcze raz pytanko Teraz tak patrzyłem, że z iskrą jest takie coś jak słabo ręką kopałem to nie było jej wogule, a jak mocno ręką kopnąłem to już iskra była. Czyli to może być spowodowane tym, że za słabo kopię czy, że coś z kablem czy świecą jest nie tak. Dzięki za pouczenie.
Ostatnio edytowano 13/2/2017, 16:47 przez erix858, łącznie edytowano 2 razy
erix858
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 21/6/2015, 14:33

Postprzez henio12323 » 13/2/2017, 15:41

ale wg regulaminu nie mozna pisać post pod postem i już :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez erix858 » 16/2/2017, 13:47

Pytanko jedno czy to może być wina membrany, że na zimnym z kopki nie chce odpalać, a na pycha odpala? Rozwiązałem problem, ale musicie mi pomóc o czym to świadczy tłok do wymiany czy co? Wlałem strzykawką pod świece paliwo i cross odpalił. Później jak ciepły za każdym kopnięciem odpalał o czym to świadczy?
erix858
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 21/6/2015, 14:33

Postprzez henio12323 » 16/2/2017, 20:37

nie pytaj w 10 miejscach o to samo. odpowiedziałem w drugim miejscu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez erix858 » 20/2/2017, 17:40

Wymieniłem membrane i problem z odpaleniem dalej jest czyli po wyglądzie tłoka i cylindra na zdj co wysłałem pozostaje chyba to wymienić :/
erix858
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 21/6/2015, 14:33

Postprzez henio12323 » 20/2/2017, 21:15

stan tłoka i cylindra na pewno dobrze jakby był znany

ewentualnie nadal obstawiam problemy z gaźnikiem i regulacją skoro membranki juz sa ok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez erix858 » 20/2/2017, 22:00

To jeszcze raz ja znacie może jakąś fajną stronkę z cylindrami i tłokami, bo na allegro nie mogę akurat do tego rocznika znaleźć :/
erix858
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 21/6/2015, 14:33

Postprzez henio12323 » 21/2/2017, 07:18

tak - stronki dealerów marki suzuki ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez erix858 » 21/2/2017, 08:41

Proszę mógłbyś podać mi link do tej stronki, bo mi tylko wyskakują od samochodów.
erix858
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 21/6/2015, 14:33

Postprzez henio12323 » 21/2/2017, 08:55

http://www.suzukipiaseczno.pl/ pierwszy lepszy link
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez erix858 » 21/2/2017, 11:19

No i właśnie w tym nie mogę znaleźć cylindra do Suzuki RM 250 2T 2000r.
erix858
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 21/6/2015, 14:33

Postprzez henio12323 » 21/2/2017, 12:05

bo nie znajdziesz, trzeba dzwonic albo pisac maila
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez erix858 » 22/2/2017, 14:17

Odkryłem problem w suzuki mianowicie śrubka w gaźniku od regulacji obrotów jest luźna da się ją poruszać, i była przyklejona na jakiś sylikon. Czy mogła powodować, że na zimnym cross nie odpalał bez paliwa pod kielicha chyba, że na pych?
erix858
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 21/6/2015, 14:33

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr