Jaki Motocykl Yamaha Suzuki Wysoki
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Jaki Motocykl Yamaha Suzuki Wysoki
Witam Pytanko jakich w necie na forach nie mało wiem są strony typu ( http://cycle-ergo.com/ jeśli ktoś uważa że się powtarzam lub był taki temat i mogę sam sobie tego poszukać niech nic nie piszą ( lub zarzuci link nie pisać nie na temat lub ile śmigasz to nie Moto dla cb itd itp ) Do rzeczy Mam 196cm wzrostu waga 95kg jestem szczupły teraz śmigam Suzuki sv650s 2008rok w planach mam zamiar zmienić na Yamaha Yzf r6 rj15 Suzuki gsxr 750 od k6 do k8 Honda CBR 1000 RR Fireblade HRC SC57b no i na czym z tych maszyn nie będe wyglądał jak na przysłowiowym Kocie Moto do jazdy w czasie wolnym poświrowania wyczieczki i od czasu do czasu na tor Pytanie z innej beczki czy jest różnica Wielkościowa Między Suzuki np k6 a k8 czekam na Porady Najlepiej Osób które miały podobny Problem z Góry dzienx ( Longer
- Longer1515
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 2/2/2017, 16:10
Na kazdym sporcie bedziesz wygladal jak na kocie Bardzo generalna zasada jest - im nowszy, tym mniejszy, a o yamasze r6 zapomnij - sa najmniejsze i "najciasniejsze".
Suzuki jeszcze znosnie, pomiedzy k6 a k8 nie ma prawie zadnej roznicy w wysokosci.
Najwiecej miejsca znajdziezs na Hondzie CBR1000RR. I bylby to chyba najlepszy wybor, moim zdaniem.
Sam mam 190cm wzrostu i niecale 100kg wagi.
Jesli przejmujesz sie tak bardzo, jak wygladasz na motocyklu i lans musi byc, to moze rozwaz Honda cbr 1100xx? Lub hayabuse? Ewentualnie jak malo to moze b-kinga? gsx1400? Na XJR-1300 czy CB1300 tez mozna przyswirowac a i sa to lokomotywy pod wzgledem momentu obrotowego i odejscia w dolnym zakresie.
Suzuki jeszcze znosnie, pomiedzy k6 a k8 nie ma prawie zadnej roznicy w wysokosci.
Najwiecej miejsca znajdziezs na Hondzie CBR1000RR. I bylby to chyba najlepszy wybor, moim zdaniem.
Sam mam 190cm wzrostu i niecale 100kg wagi.
Jesli przejmujesz sie tak bardzo, jak wygladasz na motocyklu i lans musi byc, to moze rozwaz Honda cbr 1100xx? Lub hayabuse? Ewentualnie jak malo to moze b-kinga? gsx1400? Na XJR-1300 czy CB1300 tez mozna przyswirowac a i sa to lokomotywy pod wzgledem momentu obrotowego i odejscia w dolnym zakresie.
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Dzienx za odp . Ogulnie Moto musi mi sie podobać musi mieć to coś a te 3 Modele ktore zapodałem właśnie taki są głownie chodzi mi o to na którym bedzie mi wmiare najwygodniej i kręgosłup nie wypadnie mi zaszybko Suzuki ponoc ma regulacje mnijsze wieksze niewiem jak z Honda
- Longer1515
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 2/2/2017, 16:10
ze sportem jest jak z myśliwcem, nie jest priorytetem ergonomia. pilot musi się dopasować do maszyny, a nie na odwrót i niestety ale im mniejszy i lżejszy pilot tym lepiej to wszystko gra. nie spodziewaj się że będzie wygodnie.
dobrze CI napisali że jak szukasz coś o zadziornym wyglądzie to szukaj ze swoim wzrostem w hiperbikach. dużo miejsca znajdziesz na kawasaki s1000sx ale i tak jest to bardzo kompatkowa konstrukcja nawet jak na mój wzrost 182.
najlepszą radą jest przymiarka do maszyny, a nóż widelec Ci podpasuje.
dobrze CI napisali że jak szukasz coś o zadziornym wyglądzie to szukaj ze swoim wzrostem w hiperbikach. dużo miejsca znajdziesz na kawasaki s1000sx ale i tak jest to bardzo kompatkowa konstrukcja nawet jak na mój wzrost 182.
najlepszą radą jest przymiarka do maszyny, a nóż widelec Ci podpasuje.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
A piszemy o motocyklach na A2?
To żaden sport tej klasy nie podpada
Dobra, a do meritum: lagiboy wyczerpał temat. Też stałem przed podobnym dylematem, ale chciałem 600 (innych ograniczeń brak.. pełne A, ponad 20 lat praktyki, więc wiedziałem co chcę ). Jeździłem na wielu różnych sprzętach, bardzo wielu... ale chciałem 600 głównie tor i świrowanie .
191 cm i jakieś 110-115 kg z osprzętem.
I przymiarka do Daytony (a to szejseta z największym trójkątem kiera-podnóżki-siedzenie) rozwiała złudzenia
http://i918.photobucket.com/albums/ad27 ... g~original
Za to braciszek Street Triple stoi sobie w garażu... Dlaczego? Bo pomimo tego, że to rozebrana do rosołu Daytona jest o niebo bardziej ergonomiczny... a i tak coś tam zaboli .
http://i918.photobucket.com/albums/ad27 ... g~original
I nie myśl sobie, że na jakimkolwiek sporcie będzie Ci wygodnie... takie wishful thinking raczej się odbywa wtedy . Wygodnie mi było na GTR1400 ( https://images46.fotosik.pl/165/e4a4bd80992c00f3.jpg ) .
To żaden sport tej klasy nie podpada
Dobra, a do meritum: lagiboy wyczerpał temat. Też stałem przed podobnym dylematem, ale chciałem 600 (innych ograniczeń brak.. pełne A, ponad 20 lat praktyki, więc wiedziałem co chcę ). Jeździłem na wielu różnych sprzętach, bardzo wielu... ale chciałem 600 głównie tor i świrowanie .
191 cm i jakieś 110-115 kg z osprzętem.
I przymiarka do Daytony (a to szejseta z największym trójkątem kiera-podnóżki-siedzenie) rozwiała złudzenia
http://i918.photobucket.com/albums/ad27 ... g~original
Za to braciszek Street Triple stoi sobie w garażu... Dlaczego? Bo pomimo tego, że to rozebrana do rosołu Daytona jest o niebo bardziej ergonomiczny... a i tak coś tam zaboli .
http://i918.photobucket.com/albums/ad27 ... g~original
I nie myśl sobie, że na jakimkolwiek sporcie będzie Ci wygodnie... takie wishful thinking raczej się odbywa wtedy . Wygodnie mi było na GTR1400 ( https://images46.fotosik.pl/165/e4a4bd80992c00f3.jpg ) .
Daytona, MW, GT... byle latało .
- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle na kategorie A2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości