Remont
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Remont
Witam było wiem....
Panowie jaki cross się bardziej opłaca 2T czy 4T pod względem remontowym.
Czyli jak często wymieniamy e nich tlok ile spala wogole cały rysopis co jest tańsze na sezon?
a co w tańsze by było jak by się zaczął silnik sypać?
Panowie jaki cross się bardziej opłaca 2T czy 4T pod względem remontowym.
Czyli jak często wymieniamy e nich tlok ile spala wogole cały rysopis co jest tańsze na sezon?
a co w tańsze by było jak by się zaczął silnik sypać?
- Konrad(Borecki)
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 22/1/2017, 21:39
Wszystko zależy od tego jak często będziesz jeździł. 4t droższy remont ale rzadziej, 2t tańszy remont ale szybciej się wszystko zużywa. Tak naprawdę ceny w utrzymaniu są bardzo podobne.
Polecam obejrzeć filmik na yt "Ile kosztuje utrzymanie crossa 2T vs 4T"
Polecam obejrzeć filmik na yt "Ile kosztuje utrzymanie crossa 2T vs 4T"
- majkiyz
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 3/5/2016, 17:46
Wiecie co 2 razy w tygodniu lasek droga pola łąki zadko dać mu w p*** ale jak trzeba będzie to dam i wiecie co chyba wezmę 2T.
Co sÄ…dzicie o ktm exc 125?
Możecie polecić fajna 125 2T?
Co sÄ…dzicie o ktm exc 125?
Możecie polecić fajna 125 2T?
- Konrad(Borecki)
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 22/1/2017, 21:39
Wiesz co obejrzałem filmik to tańsze w ekspolatacji jest 4T tylko że jest tańsze przy 600 mth więc chyba biore 2T coś typu
Honda cr 125
KTM exc 125
Husqwarna wr 125
yamaha dt 125
i jeszcze coÅ› znajdÄ™
A moze ktoś się wypowie czy dobrze mówie że bardziej opłaca się 2T
Honda cr 125
KTM exc 125
Husqwarna wr 125
yamaha dt 125
i jeszcze coÅ› znajdÄ™
A moze ktoś się wypowie czy dobrze mówie że bardziej opłaca się 2T
- Konrad(Borecki)
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 22/1/2017, 21:39
Wiesz co oberjrzałem filmik i tak tam mówili https://www.youtube.com/watch?v=qzDP4BTUddg
- Konrad(Borecki)
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 22/1/2017, 21:39
Z tym jest trochę tak ze każdy ma swoje zdanie.
Jeden broni 2t drugi 4t . Ja stwierdzam po sobie ze tańsze 2t. Kupisz starsze 4t i okazuje się że zawory , łańcuszek , tłok w słabym stanie. W 2t trochę łatwiej sprawdzić stan silnika . Sam tłok to różnica okolo 200 zł . http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EX ... 12627.html
Tu masz też ciekawe
Jeden broni 2t drugi 4t . Ja stwierdzam po sobie ze tańsze 2t. Kupisz starsze 4t i okazuje się że zawory , łańcuszek , tłok w słabym stanie. W 2t trochę łatwiej sprawdzić stan silnika . Sam tłok to różnica okolo 200 zł . http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EX ... 12627.html
Tu masz też ciekawe
- filippo20
- Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 5/8/2014, 19:37
- Konrad(Borecki)
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 22/1/2017, 21:39
to zalezy od jazdy, ja na 4T wydałem około 15-20 tysiecy przez 5 sezonów w róznego rodzaju naprawy remonty itp. ale jeździłem bardzo duzo. potem siadłem na 2T co prawda tylko na sezon i tylko wymieniałem tłoczek, ale remont zamknął sie w 1500 zł z róznymi innymi naprawami.
ale ogólnie to nie da sie określic co lepsze. są rózne motocykle. róznie sie na nich jeździ. jak np kupisz duze wyczynowe enduro i zaczniesz zamulać, to szybciej zarzniesz niż latając po lasach z duzo wiekszymi prędkosciami. jak kupisz małego 2T i zaczniesz po lasach jeździc na przeloty too też szybciej zarzniesz, niz jadąc w góry i robiąc kilometr w godzine w ciezkim terenie. do tego dochodzi stan samego motocykla. jak kupisz trupa to moze byc że na dzien dobry wsadzisz kilka tysiecy żeby doprowadzić go do ładu.
nie pytaj ile ktos wydaje rocznie, bo to nie jest zaden odnosnik. jeden wyda 500 zł. a ktos inny 5500... zalezy od motocykla, i tego jak dba i jak wykorzystuje motocykl.
ty widze pojęcia za bardzo nie masz, wiec licz że moze cie wszystko kosztować drożej, bo przez niewiedze i przez to zaniedbanie, mozesz miec rózne przykre niespodzianki - niestety.
także temat troche bez sensu. bo w skrócie to i to jest kosztowne i to bardzo ( zwłaszcza w wyczynówkach )
to czy sie kupuje 2T czy 4T to kwestia terenu umiejętnosci i tego co sie woli pod względem charakterystyki samej jazdy. anie co taniej... bo jak w tych kategoriach myslisz to na 99% zapewniam cie że jednak na ten sport Cię nie stać.
ale ogólnie to nie da sie określic co lepsze. są rózne motocykle. róznie sie na nich jeździ. jak np kupisz duze wyczynowe enduro i zaczniesz zamulać, to szybciej zarzniesz niż latając po lasach z duzo wiekszymi prędkosciami. jak kupisz małego 2T i zaczniesz po lasach jeździc na przeloty too też szybciej zarzniesz, niz jadąc w góry i robiąc kilometr w godzine w ciezkim terenie. do tego dochodzi stan samego motocykla. jak kupisz trupa to moze byc że na dzien dobry wsadzisz kilka tysiecy żeby doprowadzić go do ładu.
nie pytaj ile ktos wydaje rocznie, bo to nie jest zaden odnosnik. jeden wyda 500 zł. a ktos inny 5500... zalezy od motocykla, i tego jak dba i jak wykorzystuje motocykl.
ty widze pojęcia za bardzo nie masz, wiec licz że moze cie wszystko kosztować drożej, bo przez niewiedze i przez to zaniedbanie, mozesz miec rózne przykre niespodzianki - niestety.
także temat troche bez sensu. bo w skrócie to i to jest kosztowne i to bardzo ( zwłaszcza w wyczynówkach )
to czy sie kupuje 2T czy 4T to kwestia terenu umiejętnosci i tego co sie woli pod względem charakterystyki samej jazdy. anie co taniej... bo jak w tych kategoriach myslisz to na 99% zapewniam cie że jednak na ten sport Cię nie stać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- Konrad(Borecki)
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 22/1/2017, 21:39
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości