Zobacz wątek - Chińczyk 110 problem ze statorem
NAS Analytics TAG

Chińczyk 110 problem ze statorem

Dla fanów czterokołowców
_________

Chińczyk 110 problem ze statorem

Postprzez heborr » 24/1/2017, 20:53

Witam mam taki nurtujący problem quad jakiś tam kingway 110 typowy chiński sprzęt ze statora nie wychodzi napięcie z cewki zasilającej moduł nowy stator itp nic nie daje był silnik po pieniążkach kupiłem włożyłem do ramy identyczny problem napięcie wyjściowe 3.8v oporność na impulsatorze 138ohm cewka zasilająca 478ohm
heborr
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27/4/2016, 09:38


Postprzez henio12323 » 24/1/2017, 20:54

skoro nie wychodzi napięcie to uwalony stator, wymien cały i po problemie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez heborr » 24/1/2017, 20:59

Taaak tylko że dwa używane faja jeden nowy faja kupiony cały silnik i faja aż taki zbieg okoliczności ?
heborr
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27/4/2016, 09:38

Postprzez henio12323 » 24/1/2017, 21:26

to moze masz cos źle podłączone ? to na pewno stator od wersji ze światłami ? ( w crossikach były bez swiateł i bez wyjscia w ogóle ) jak patrze zółty i biały powinny iść do regulatora, na jaki prąd masz nastawiony miernik ( stały czy zmienny ? )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez heborr » 24/1/2017, 22:28

To znaczy tak jeden silnik z iskrownikiem jest na światła itp założyłem drugie magneto używane nic kupiłem nowe dalej nic zdenerwowałem sie bo myślałem że magneto albo wał krzywy bo tak dziwnie chodziło i przez to mi się wydawało w momencie kiedy ma mieć impuls robi się za duża przerwa pomiędzy znacznikiem a impulsatorem więc znalazłem silnik w okolicy pojechałem po niego i to jest wersja z dwoma cewkami położyłem go na ziemi zapodałem lampeczkę pod przewód czarno czerwony i zacząłem kręcić z wiertarki ponieważ coś powinno błysnąć jeżeli był by impuls nic włożyłem go do ramy podpiąłem rozrusznik kabli od iskrownika nie podpinałem zacząłem z tą lampeczką nic miernik wskazuje coś około 3v na zmiennym dziwne żeby aż 3 iskrowniki i silnik był zły odwzorowałem instalacje na stole położyłem silnik żeby sprawdzić czy może szkopuł w instalacji też nic ;/
heborr
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27/4/2016, 09:38

Postprzez henio12323 » 25/1/2017, 07:51

ze schematów widze że czarno czerwony to przewód idący do modułu moze jakieś zasilanie wiec tam napięcia nie będzie którym zasilisz swiatła
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez heborr » 25/1/2017, 17:17

Nie siedze w tym od wczoraj mechanika to mój chleb i nie takie rzeczy robilem a tutaj niby zwykły chinczyk i problem na czarno czerwonym powinno byc napiecie 50v
heborr
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27/4/2016, 09:38

Postprzez heborr » 25/1/2017, 22:36

Problem rozwiązany
heborr
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27/4/2016, 09:38

Postprzez henio12323 » 26/1/2017, 19:20

to napisz co było problemem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Quady



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr