Street triple z Turka
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Street triple z Turka
Cześć
Zastanawiam siÄ™ nad kupnem tego motocykla https://www.otomoto.pl/oferta/triumph-s ... yIUn3.html
Moto podobno było lekko położone na prawą stronę i po tym przemalowane na czarno. Sprowadzone z francji, nie ma do niego żadnej historii serwisowej. Chce jutro jechać go obejrzeć. Myślicie że warto?
Na co zwracać uwagę przy zakupie triumpha?
Znacie jakiś serwis w okolicy w którym mógłbym sprawdzić geometrie ramy, z przejażdżką w takich warunkach jak teraz może być ciężko
Chyba stoi w sklepie Moto Planet (właściciel sklepu go sprzedaje), może ktoś go już oglądał?
Zastanawiam siÄ™ nad kupnem tego motocykla https://www.otomoto.pl/oferta/triumph-s ... yIUn3.html
Moto podobno było lekko położone na prawą stronę i po tym przemalowane na czarno. Sprowadzone z francji, nie ma do niego żadnej historii serwisowej. Chce jutro jechać go obejrzeć. Myślicie że warto?
Na co zwracać uwagę przy zakupie triumpha?
Znacie jakiś serwis w okolicy w którym mógłbym sprawdzić geometrie ramy, z przejażdżką w takich warunkach jak teraz może być ciężko

Chyba stoi w sklepie Moto Planet (właściciel sklepu go sprzedaje), może ktoś go już oglądał?
- 4Kamil
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 26/8/2016, 18:00
Wyglada calkiem niezle, ale:
Tak mnie sie wydaje, ze nikt nie maluje calego moto po lekkiej przewrotce. Jesli malowane bylo z ubezpieczenia, to bylby to raczej ten sam kolor co oryginalny.
To ze klamki zmienione, oraz odwazniki kierownicy i lusterka to kazdy se mogl zmienic.
I albo mi sie wydaje, ale tylna zebatka jest nieco... odksztalcona? W sensie zabki sa zjechane w "kapturek" a nie sa trapezami - ale moze to tylko perspektywa.
Poza tym to tez nie problem, w koncu to czesc eksploatacyjna, aczkolwiek kloci sie z opisem ("uklad napedowy jak nowy"). Zreszta w takim razie czemu trzeba wymienic olej - ktos zapakowal super hiper drogi lancuch, a przyoszczedzil na oleju (jedna z najtanszych czynnosci eksploatacyjnych?).
A moze sie po prostu czepiam, bo mi sie nudzi.
NA co zwracac uwage przy Triumphie? Na historie serwisowa. "To Triumph, to trzeba serwisowac", tak powiedzial moj kumpel,wlasciciel Triumpha, do mnie, gdy kupowalem Speed Tripla.
Do tego ostatnia sprawa - jesli to jest rzeczywiscie z Francji, to napewno nie ma 109 koni jak w ogloszeniu, bo we Francji jeszcze do niedawna (zniesiony 1 stycznia 2016) byl limit 100HP dla motocykli. Trza sprawdzic, jaka moc jest faktycznie wybita na tabliczce znamionowej, ale nalezy sie spodziewac wartosci 100hp lub nizszej. Fajno byloby zerknac w carte grise, pozycja P.2 (bedzie w kW, trza bedzie przeliczyc)
Nie ma zadnej historii serwisowej czyli brak potwierdzenia, czy motocykl byl zablokowany i czy blokada zdjeta, do tego brak potwierdzenia jak "lekka" byla ta wspomniana gleba.
Tak mnie sie wydaje, ze nikt nie maluje calego moto po lekkiej przewrotce. Jesli malowane bylo z ubezpieczenia, to bylby to raczej ten sam kolor co oryginalny.
To ze klamki zmienione, oraz odwazniki kierownicy i lusterka to kazdy se mogl zmienic.
I albo mi sie wydaje, ale tylna zebatka jest nieco... odksztalcona? W sensie zabki sa zjechane w "kapturek" a nie sa trapezami - ale moze to tylko perspektywa.
Poza tym to tez nie problem, w koncu to czesc eksploatacyjna, aczkolwiek kloci sie z opisem ("uklad napedowy jak nowy"). Zreszta w takim razie czemu trzeba wymienic olej - ktos zapakowal super hiper drogi lancuch, a przyoszczedzil na oleju (jedna z najtanszych czynnosci eksploatacyjnych?).
A moze sie po prostu czepiam, bo mi sie nudzi.
NA co zwracac uwage przy Triumphie? Na historie serwisowa. "To Triumph, to trzeba serwisowac", tak powiedzial moj kumpel,wlasciciel Triumpha, do mnie, gdy kupowalem Speed Tripla.
Do tego ostatnia sprawa - jesli to jest rzeczywiscie z Francji, to napewno nie ma 109 koni jak w ogloszeniu, bo we Francji jeszcze do niedawna (zniesiony 1 stycznia 2016) byl limit 100HP dla motocykli. Trza sprawdzic, jaka moc jest faktycznie wybita na tabliczce znamionowej, ale nalezy sie spodziewac wartosci 100hp lub nizszej. Fajno byloby zerknac w carte grise, pozycja P.2 (bedzie w kW, trza bedzie przeliczyc)
Nie ma zadnej historii serwisowej czyli brak potwierdzenia, czy motocykl byl zablokowany i czy blokada zdjeta, do tego brak potwierdzenia jak "lekka" byla ta wspomniana gleba.
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Jedyny "poważny" warsztat w Turku to Moto-Iskra, ale czy sprawdzą geometrię ramy to wątpliwe.
SlowMotion napisał(a):W całości za 1500zł też da się ubrać, ale wtedy polecam jeździć bardzo zachowawczo i nie przekraczać 40-50kmh.
- riderZ056
- Świeżak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 13/5/2015, 12:55
- Lokalizacja: Koło
Kurde... za tyle puszczę Ci mojego Streeta R z jedną tylko glebą i nic nie ruszane, bo moto było "dowodem w sprawie"
I nic nie trzeba lakierować i jest prosty.. i dużo młodszy 


Daytona, MW, GT... byle latało
.

- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Do Szczecina mam w chui daleko, chyba najbardziej by mi się opłacało lecieć samolotem :p
Jak chcesz sprzedać to podeślij mi cenę i jakieś zdjęcia na maila k.milewski@hotmail.com, możesz też opisać historię serwisową i co jest do zrobienia
Jak chcesz sprzedać to podeślij mi cenę i jakieś zdjęcia na maila k.milewski@hotmail.com, możesz też opisać historię serwisową i co jest do zrobienia
- 4Kamil
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 26/8/2016, 18:00
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości