Yamaha Dt 125,Kawasaki kmx 125 czy Kawasaki kdx 125 ?
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Yamaha Dt 125,Kawasaki kmx 125 czy Kawasaki kdx 125 ?
Witam
Chciał bym poznać waszą opinię o tych trzech motocyklach.
Jak wypadają one między sobą pod względem:ceny,wadliwości i dostępnych części.
Głównie to chodzi mi o rocznik w okolicach tak 2000r i w cenie do 4000zł bez papierów.
Wyraźcie swoją opinię na ten temat i doradźcie mi który z nich jest wartny uwagi.
Z góry wielkie dzięki. :)
Niestety zalozyles temat w zlym dziale dlatego zmuszony jestem go przeniesc. Prosze zapoznaj sie z forum zanim zaczniesz na nim pisac. Rosiboj
Chciał bym poznać waszą opinię o tych trzech motocyklach.
Jak wypadają one między sobą pod względem:ceny,wadliwości i dostępnych części.
Głównie to chodzi mi o rocznik w okolicach tak 2000r i w cenie do 4000zł bez papierów.
Wyraźcie swoją opinię na ten temat i doradźcie mi który z nich jest wartny uwagi.
Z góry wielkie dzięki. :)
Niestety zalozyles temat w zlym dziale dlatego zmuszony jestem go przeniesc. Prosze zapoznaj sie z forum zanim zaczniesz na nim pisac. Rosiboj
- Kościan
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 15/1/2017, 18:10
- Lokalizacja: Brzesko
Hmm, niby pytasz o podobne sprzęty, jednak KDX jest zupełnie innym sprzętem.
DT i KMX to można by powiedzieć zwykłe pierdziawki z silniczkami o mocach około 15KM, z których przy dobrych wiatrach udaje się wydusić kilka koni więcej, niestety kosztem trwałości jednostki napędowej.
Tutaj w zasadzie to samo, poza tym, że DT jest popularniejsza, więc więcej sprzętów i gratów do niej dostaniesz na rynku wtórnym, ceny nowych części w zasadzie bez różnicy.
KDX, to sprzęt o półkę lepszy, z mocniejszy silnikiem w standardzie, z lepszym zawieszeniem i takim już się poważniej pobawisz w terenie, ale oczywiście ceny serwisowania i eksploatacji będą wyższe, tyle, że pewnie na takim silniku dłużej polatasz w porównaniu do "podkręconych" z DT czy KMX-a.
Miałem DT125r przez 5 lat i ogólnie sprzęt jak dla mnie był bardzo OK. Większy, poważniejszy, lepiej wykonany niż KMX, które też oczywiście oglądałem przed kupnem DT
DT i KMX to można by powiedzieć zwykłe pierdziawki z silniczkami o mocach około 15KM, z których przy dobrych wiatrach udaje się wydusić kilka koni więcej, niestety kosztem trwałości jednostki napędowej.
Tutaj w zasadzie to samo, poza tym, że DT jest popularniejsza, więc więcej sprzętów i gratów do niej dostaniesz na rynku wtórnym, ceny nowych części w zasadzie bez różnicy.
KDX, to sprzęt o półkę lepszy, z mocniejszy silnikiem w standardzie, z lepszym zawieszeniem i takim już się poważniej pobawisz w terenie, ale oczywiście ceny serwisowania i eksploatacji będą wyższe, tyle, że pewnie na takim silniku dłużej polatasz w porównaniu do "podkręconych" z DT czy KMX-a.
Miałem DT125r przez 5 lat i ogólnie sprzęt jak dla mnie był bardzo OK. Większy, poważniejszy, lepiej wykonany niż KMX, które też oczywiście oglądałem przed kupnem DT
DR125se
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość