Zobacz wątek - Drugi motocykl, male doswiadczenie

Drugi motocykl, male doswiadczenie

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

Drugi motocykl, male doswiadczenie

Postprzez matt87 » 13/1/2017, 20:13

Witam, musialem sprzedac swoj poprzedni motocykl zeby moc kupic jakis kombinezon na przyszly sezon, poki co i motocykla brak, sam juz nie wiem co kupic, mam kilka typow ale czy to nie przerost ambicji nad mozliwosciami?

Jakie masz doświadczenie - 2tys km na Kawasaki ninja 300
- Wiek, waga, wzrost, - 30lat, 80kg, 186cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla? - dojazdy do pracy, jazda po miescie dla przyjemnosci, czasem dluzsze wypady..ogolnie jazda bez szalenstw.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? - mysle ze ok 6-8tys km na sezon zrobie
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? ciuchy juz mam procz kombinezonu, na motocykl 11-11,5 tys zl
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ok 1,5-2 tys zl nie wliczajac benzyny
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy..preferuje bardziej pozycje sportowa.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?

mam kilka modeli na oku w szczegolnosci podoba mi sie jeden..od zawsze, moje przemyslenia:

1. Honda Cbr 600 F4i - bardzo mi sie podoba, slyszalem ze ma w miare wygodna pozycje, jest bezawaryjna na czym tez mi zalezy, tylko czy to nie za duza moc jak na moje doswiadczenie? choc bralem tez pod uwage zdlawienie mocy, cbrke mialbym juz na dlugo

2. Suzuki SV650N - fajne, ale nie ma tego czegos, wiem ze nie bylbym do konca zadowolony, obawiam sie troche Vki szczegolnie na mokrej nawierzchni

3. Yamaha XJ6N - fajna, ale chyba nie w moim przedziale cenowym?

4. Kawasaki ER6N - to co wyzej, wyglada troche jak power rangers

Moze jakies sugestie? kubel zimnej wody?:D
matt87
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 25/12/2015, 15:44
Lokalizacja: Mysłowice/Katowice


Postprzez sivoo » 13/1/2017, 22:22

F4i na pewno wygodniejsza od SV ale SV raczej na twoim miejscu bym się nie bał znowu tylne koło nie ślizga zawsze na mokrym. Mam 3 sezony i taką przypadłość miałem raz i to raczej z mojej winy bo za szybko chciałem wystartować spod świateł. Na ER6N jeździłem na kursie i szczerze to wole moją SV.
sivoo
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 14/1/2014, 22:55

Postprzez lagiboy » 14/1/2017, 00:06

oba są fajne do miasta, zarówno er6 i sv. sprawdz sobie SV650S i ER6F. CBRka też spoko.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2685
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez matt87 » 15/1/2017, 16:49

bylem dzisiaj ogladac f4i sport, wrazenia - fajna pozycja za sterami, poza tym akurat ta sztuka wizualnie bez rewelacji o czym wiedzialem po rozmowie z wlascicielem jeden set wymieniony, widac po zadupku ze moto nie raz lezalo ale tez bez tragedii nie jest jakos mega pokiereszowane, mechanicznie sporo rzeczy porobione na co wlasciciel ma papiery, ale mam wrazenie ze pompa hamulcowa moze troszke niedomagac? dalo sie wcisnac klamke hamulca do konca dotykajac manetki nie wiem czy tak powinno byc a moze to przez regulowane klamki? tarcze hamulcowe maja delikatny rant, silnik nie dymi przy odcince jedynie na moment bialy dymek poszedl-para wodna? ladnie wkreca sie na obroty jednak na wolnych obrotach takie cykanie z niego slychac wlasciciel twierdzi, ze mechanikom tez zwrocil na to uwage to powiedzieli mu ze te cbrki tak chodza, opony do wymiany. Jutro planuje jeszcze podjechac obejrzec inne CBRki, w okolicy mam tez xj6n w dosc niskiej cenie z ciekawosci tez podjade zobaczyc..
matt87
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 25/12/2015, 15:44
Lokalizacja: Mysłowice/Katowice

Postprzez kosior899 » 16/1/2017, 17:39

W tej kasie kupisz też sv1000s, wagowo, mocowo podobnie jak cbr f4i. Pozycja i prowadzenie bardzo podobne, ale dużo bardziej charakterny silnik V2, jedzie od dołu i na jakichkolwiek nie seryjnych wydechach pieknie dudni. Motocykl też mniej oklepany niż cbr f4i bo wiekszość svałek to 650. Moim zdaniem to bardzo niedoceniany motocykl.
kosior899
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 22/1/2013, 16:47
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez lagiboy » 16/1/2017, 22:10

i ma moment jak lokomotywa, w sam raz żeby się rozwalić. sv1000 to nie jest motocykl dla autora.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2685
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez matt87 » 17/1/2017, 07:53

buehehe lirowa Vka to nie dla mnie zdecydowanie, zreszta juz temat nie aktualny dokonalem zakupu Hondy CBR F4i Sport, teraz po zakupie gdy emocje opadly sam juz nie wiem czy dobrze zrobilem czy nie za szybko, moto nie jest w stanie idealnym - do wymiany opony ze wzgledu na wiek maja juz 6 lat, klocki przod sie koncza, napinacz lancuszka rozrzadu wymieniony w cenie, wymiana oleju, filtrow i plynow, czyli w zasadzie typowa eksploatacja. Mam nadzieje ze dobrze sie bede dogadywal z honda i posluzy pare dobrych lat. PS. nie jest to cbrka o ktorej pisalem w wczesniejszym poscie.
matt87
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 25/12/2015, 15:44
Lokalizacja: Mysłowice/Katowice

Postprzez kosior899 » 17/1/2017, 16:18

Gratulacje, cbr f4i to bardzo wdzięczny motocykl, te rzeczy co masz do wymiany to typowa eksploatacja, oby nie wyszło nic więcej. Mam tylko takie pytanie z ciekawośći, jak w taką pogode dokonałeś jazdy probnej przed kupnem?
kosior899
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 22/1/2013, 16:47
Lokalizacja: Leżajsk



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr