Witam !
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Witam !
Witam.
Przede mną mały problem a dokładnie kupno swojego pierwszego prawdziwego motocyklu pod koniec zeszłego roku zaczełem zabierać za przygotowania do rozpoczęcia sezonu 2017:) kupno pierwszego porządnego kombi (RST Tractech Evo 2) ,nowy kask( HJC IS-Max2) rękawice (4SR SportCup),butki(Gaerne-długie),termo,kominiarka więc czas na najważniejsze Pewnie niektórych zdziwi fakt że postawiłem pierw na strój lecz wg mnie to rozsądna kolejność.
Budżet jaki chce przeznaczyć to max 11tyś i za te pieniądze chciałbym już sprzęt w stanie cieszącym oko i ucho. Konkretnie myśle o Hondzie CBR F4/F4i i tu pytanie czy za tą cene dam rade ją znaleźć w takim stanie czy bedzie raczej problem . Chciałbym abyście wypowiedzieli sie na temat tej maszyny ,lub czekam na wasze propozycje warunek pojemność max 650 około 110Koni.
Doświadczenie,Motorynka,ogarek,quad,skutery,nsr/cbr125/gpz 500,cb500,er5, utrzymanie gsx1100f brata też niebyło wyzwaniem
Pozdrawiam Marcin
Przede mną mały problem a dokładnie kupno swojego pierwszego prawdziwego motocyklu pod koniec zeszłego roku zaczełem zabierać za przygotowania do rozpoczęcia sezonu 2017:) kupno pierwszego porządnego kombi (RST Tractech Evo 2) ,nowy kask( HJC IS-Max2) rękawice (4SR SportCup),butki(Gaerne-długie),termo,kominiarka więc czas na najważniejsze Pewnie niektórych zdziwi fakt że postawiłem pierw na strój lecz wg mnie to rozsądna kolejność.
Budżet jaki chce przeznaczyć to max 11tyś i za te pieniądze chciałbym już sprzęt w stanie cieszącym oko i ucho. Konkretnie myśle o Hondzie CBR F4/F4i i tu pytanie czy za tą cene dam rade ją znaleźć w takim stanie czy bedzie raczej problem . Chciałbym abyście wypowiedzieli sie na temat tej maszyny ,lub czekam na wasze propozycje warunek pojemność max 650 około 110Koni.
Doświadczenie,Motorynka,ogarek,quad,skutery,nsr/cbr125/gpz 500,cb500,er5, utrzymanie gsx1100f brata też niebyło wyzwaniem
Pozdrawiam Marcin
- DzikiBDG
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 11/1/2017, 00:44
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moim zdaniem kolejność nie do końca rozsądna, bo mając odłożone pieniądze na nowe ciuchy po prostu idziesz do sklepu i bez łaski możesz je kupić w każdej chwili natomiast na dobry motocykl trzeba poczekać, czasem jak się uweźmiesz na konkretny model to miesiącami, w tym czasie ciuchy leżą, gwarancja leci, a kasa już wydana i nie może na siebie zarabiać. Inna sprawa to że u niektórych jeszcze off-season/on-season są wahania wagi i okazuje się, że ciuchy już tak dobrze nie leżą, ale skoro już po fakcie to zostawmy ten temat w spokoju.
Moim zdaniem na F4/F4i w dobrym stanie 11tys powinno wystarczyć, znajomy kilka miesięcy temu sprzedawał pewne F4i właśnie za 11tys. Mimo wszystko polecałbym zmienić założenie z 'max 11tys' na 'około 11tys' i nie odrzucać dobrych sprzętów tylko dlatego, że o 200-500zł przekraczaja budżet. No i w pierwszej kolejności patrzyłbym na stan techniczny, spasowanie plastików, ślady uszkodzeń, a dopiero później na to czy 'cieszy ucho' Doświadczenie masz więc myślę, że tego sprzęta spokojnie ogarniesz.
Moim zdaniem na F4/F4i w dobrym stanie 11tys powinno wystarczyć, znajomy kilka miesięcy temu sprzedawał pewne F4i właśnie za 11tys. Mimo wszystko polecałbym zmienić założenie z 'max 11tys' na 'około 11tys' i nie odrzucać dobrych sprzętów tylko dlatego, że o 200-500zł przekraczaja budżet. No i w pierwszej kolejności patrzyłbym na stan techniczny, spasowanie plastików, ślady uszkodzeń, a dopiero później na to czy 'cieszy ucho' Doświadczenie masz więc myślę, że tego sprzęta spokojnie ogarniesz.
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
Wg. mnie kolejnosc rozsadna, bo nie bedzie dyskusji/opcji oszczedzenia na ciuchach dla drozszego moto. Tak ma byc, ze najpierw ubranko, bez dziadowania na nim.
Co do moto, to nie pomoge, bo to nie znam sie CBRach - nie moja bajka. Ja bym szukal XJ6 albo ER-6 (z polowiewka, skoro lubisz), bo w tej cenie mozesz znalezc moto z ABSem.
Edit: Sam jezdze 800ccm, 90KM, nie wykorzystuje tego na publicznych drogach, bo nie ma gdzie. A na wieksza moc z mniejszej pojemnosci nie mam ochoty, bo nie jestem szlifierkolubny. Dlatego taka, a nie inna propozycja.
Co do moto, to nie pomoge, bo to nie znam sie CBRach - nie moja bajka. Ja bym szukal XJ6 albo ER-6 (z polowiewka, skoro lubisz), bo w tej cenie mozesz znalezc moto z ABSem.
Edit: Sam jezdze 800ccm, 90KM, nie wykorzystuje tego na publicznych drogach, bo nie ma gdzie. A na wieksza moc z mniejszej pojemnosci nie mam ochoty, bo nie jestem szlifierkolubny. Dlatego taka, a nie inna propozycja.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Oczywista sprawa że o 500zł niebede odrzucał sprzetu jeżeli jest tego wart
Sprawa jest taka ze jak sie patrzy np na otomoto na zdjecia cbr za 10000zł to jest bajka... ale to sa tylko zdjecia .
O Er6 wydaje sie że jest dlamnie mała (188cm wzrost i waga 92) tak wyglada bynajmniej a niewydaje mi sie zeby byla duza roznica miedzy er5
Xj6 w jakim roczniku ?:) i takie samo pytanie o CBR ??? AAa i panowie pytanie czy bać się przebiegów?
Sprawa jest taka ze jak sie patrzy np na otomoto na zdjecia cbr za 10000zł to jest bajka... ale to sa tylko zdjecia .
O Er6 wydaje sie że jest dlamnie mała (188cm wzrost i waga 92) tak wyglada bynajmniej a niewydaje mi sie zeby byla duza roznica miedzy er5
Xj6 w jakim roczniku ?:) i takie samo pytanie o CBR ??? AAa i panowie pytanie czy bać się przebiegów?
- DzikiBDG
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 11/1/2017, 00:44
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
ER5 i ER6 to dwa motocykle z różnych epok. Miałem ER5, a ER6 miałem jazdę próbną. O ile ten pierwszy to już lekko rozklekotany osiołek na przejażdżki, z umownymi hamulcami, to ER6 jest solidnym, współczesnym produktem. Przy moich 184cm wzrostu nie miałem problemów z ergonomią.
XJ6 wydało mi się mniejsze od ER6, za to ciągnie lekko ładnie i liniowo, tak jak czterocylindrowiec powinien.
Jak chcesz solidną sześćsetkę, w miarę współczesną, w dobrym stanie, z małym przebiegiem, to nie może być tanio.
XJ6 wydało mi się mniejsze od ER6, za to ciągnie lekko ładnie i liniowo, tak jak czterocylindrowiec powinien.
Jak chcesz solidną sześćsetkę, w miarę współczesną, w dobrym stanie, z małym przebiegiem, to nie może być tanio.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość