Yamaha SR125 obroty, gaźnik
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Yamaha SR125 obroty, gaźnik
Cześć,
Niedawno zakupiłem maszynę z tematu, rocznik 1997. Motocykl stał dłuższą chwilę, odpalił bez większego problemu. Mam jednak problem z mocą i obrotami.
Silnik potrafi zgasnąć przy szybkim dodaniu gazu na postoju (ciepły/zimny). Jeśli gaz dodawany jest powoli i płynnie nie ma tego problemu. W trakcie jazdy brakuje troszkę mocy, na w pełni otwartej przepustnicy moto nie zbiera się zbyt płynnie. Na trasie ciężko przekroczyć 80km/h.
Mam pytanie odnośnie gaźnika. Do czego służy zaznaczony element na zdjęciu w załączniku? Obecnie nic nie jest tam podpięte.
W silniku ustawiłem luz zaworowy oraz wyczyściłem gaźnik, świeca jest ruda.
Niedawno zakupiłem maszynę z tematu, rocznik 1997. Motocykl stał dłuższą chwilę, odpalił bez większego problemu. Mam jednak problem z mocą i obrotami.
Silnik potrafi zgasnąć przy szybkim dodaniu gazu na postoju (ciepły/zimny). Jeśli gaz dodawany jest powoli i płynnie nie ma tego problemu. W trakcie jazdy brakuje troszkę mocy, na w pełni otwartej przepustnicy moto nie zbiera się zbyt płynnie. Na trasie ciężko przekroczyć 80km/h.
Mam pytanie odnośnie gaźnika. Do czego służy zaznaczony element na zdjęciu w załączniku? Obecnie nic nie jest tam podpięte.
W silniku ustawiłem luz zaworowy oraz wyczyściłem gaźnik, świeca jest ruda.
- Załączniki
-
- DSC00697.JPG (61.96 KiB) PrzeglÄ…dane 1344 razy
- bm_sr125
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 2/1/2017, 08:43
Skoro masz gaźnik na wierzchu może warto byłoby go przeczyścić konkretnie w myjce ultradźwiękowej. Pooglądaj sobie gaźnik czy nie ma syfu w zbiorniczku i czy przypadkiem dysza nie jest przytkana troszkę. Jako że moto stał a jak wiadomo paliwo się starzeje i wytrąca się z niego syf po czasie a nie wierze żebyś czyścił cały układ paliwowy przed odpaleniem to może być to jedna z przyczyn czyli gaźnik = porządne mycie. Co masz na myśli że świeca jest ruda ? Przyrdzewiała? Jak jest w nieciekawym stanie warto wymienić przecież to groszowe sprawy a w końcu odpowiada ona za zapłon odpowiedni co też może mieć na to wpływ.
- Intense
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 1/12/2016, 17:54
- Lokalizacja: KWA
Nie wiem jak czyściłeś gaźnik ale polecałbym rozbiórkę zbiorniczka i wyjęcie dyszy. Sprawdź pod światło czy tam syf jakiś nie jest. Dla pewności przepatrzyłbym sobie cały układ paliwowy jak masz już to rozebrane zaczynając od zbiornika po przewodach do gaźnika. Sprawdzisz będziesz miał pewność że to nie to i można szukać dalej. Co do króćca nie mam pojęcia 

- Intense
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 1/12/2016, 17:54
- Lokalizacja: KWA
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości