Zobacz wątek - Kawasaki Kx450f 2006 r pomocy
NAS Analytics TAG

Kawasaki Kx450f 2006 r pomocy

Enduro, Cross
_________

Kawasaki Kx450f 2006 r pomocy

Postprzez Maxi672 » 23/12/2016, 17:51

Witam posiadam motocykl od kawasaki 2006 r . Problem mam taki ze motocykl nie może odpalić na kopa . Zaczęło sie od tego ze kupiłem go i odpalał on bez problemu po kupnie minął tydzień próbuje odpalić gdzie stał on tydzień i nic , próbowałem cos działać z elektryka typu wymagań fajki i modułu . Po długich staraniach motocykl rozebralem i wyszło na to ze miał walnięty jeden zawor i zawory były w stanie krytycznym jeśli chodzi o regulacje jeden wogole był zamknięty - ssący a wszystkie inne miały po 0,3 luzu. Wymieniłem w nim juz pierścień olejowy bo go brakowało kawałek , zawor ssący i wszystkie uszczelniacze zaworowe , uszczelki pod głowice , cylinder , od sprzęgła , mechanizm od kopki bo miał połamane zęby i kopkę . Po wszystkim sprawdzałem co chwile czy jest iskra i była i jest dalej , kompresja jest , paliwo podaje gaźnik wyczyszczony praktycznie wszystko powinno jeździć ale dalej nie odpala na kopa . A miałem taka lipę ze posiadam w nim sportowe sprzeglo na którym nie da rady odpalić na pych po czasie pożyczyłem od kolegi sprzeglo i wstawiłem do siebie odpaliłem na pych i działa pojezdzilem i lata jak marzenie ale nawet ciepły nie chce odpalić na kopkę dalej . Po tym wszystkim sprawdziłem cała wiązkę zgodnie z książka serwisowa i jedynie c ego nie jestem w stanie sprawdzić to cały moduł . Nie wiem co z tym zrobić , sprawdziłem dalej kompresje i iskrę i czy paliwo dochodzi i wszystko jest . Dajcie jakies pomysły co to może być mysle razem z mechanikiem ze to może być za mała iskra , dajcie jakies pomysły co to może być albo jak wzmocnić iskrę .
Maxi672
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23/12/2016, 13:42
Lokalizacja: Międzyzdroje


Postprzez henio12323 » 23/12/2016, 22:36

albo problem tkwi w ustawieniu gaźnika

albo moe byc problem z wałkami.

oczywiscie mozna dorzucic kwestie samego modułu ale mało kiedy psuje sie to tak ze nie puszcza iskry dobrej, zwykle jak pada to całkiem

co do problemu, znajomy w podobnym moto miał podobną kwestie a u niego tez troche miał mało mocy - okazało sie ze sie obróciła zębatka na wałku rozrządu - i zzmieniły sie nieco fazy rozrządu, to sie zwykle dzieje po jakims wybuchu, mozna by to sprawdzic pod tym katem. druga sprawa - masz autodekompresator - jak jest kiepski to bardzo ciezko odpalic z kopki - bo ciezko przełamać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wishtest » 23/12/2016, 22:37

Kuzyn kupił kx 250 i za chiny nie palił. Ciągałem go, kopaliśmy i nawet nie zagadał. Okazało się że klin na magnecie padł i iskra była nie wtedy co miała. Klin 15zł i moto pali na kopa.
wishtest
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stąd

Postprzez Maxi672 » 24/12/2016, 14:35

Właśnie w tym rzecz ze silnik był nie raz rozbierany żeby go sprawdzić i wszystko jest idealnie
Maxi672
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23/12/2016, 13:42
Lokalizacja: Międzyzdroje

Postprzez henio12323 » 24/12/2016, 15:45

fajke wymieniałes ? swiece tez ? nie ma takiej opcji że nie działa. ja stawam na problemy z gaźnikiem. albo układem własnie typu dekompresator./ rozrząd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Maxi672 » 25/12/2016, 00:50

Była wymieniane swica 3 razy i kupiłem cała nową fajkę i modułem Wiec to nie wchodzi w grę , a co do gaźnika to gdyby cos było z gaźnikiem to by przy pracy jak odpali to by nie reagowal jakoś mocno tak samo by mógł nie odpalić a jak odpali na pych to lata jak wariat wszystko jest tak jak powinno . A rozrząd to sprawdzany był co chwile i ustawiany zgodnie z książka Wiec naprawdę jest to wykluczone , dalej chciałbym przypomnieć ze wydaje mi sie ze jest mała iskra . Bo wiadomo przy takim sprzęcie jak sie porządnie umieści tłok na gorze i pizgnie mocno z kopki to powinna ona być jak spaw i zajarac a ona jest naprawdę słaba
Maxi672
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23/12/2016, 13:42
Lokalizacja: Międzyzdroje

Postprzez henio12323 » 25/12/2016, 09:02

tam masz fajke czy cewkofajke ?

a z gaźnikiem to nie do konca, mi sie kiedys trafiło złozyc źle np przepustnice - do góry nogami dałem blaszke, moto nie palił na kopa, ani z rozrusznika, ale na pycha zagadał, co prawda nie trzymał wolnych obrotów. ale poza tym jeździł całkiem normalnie d


jak tak próbujesz z kopa odpalic to swieca mokra jest ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Maxi672 » 25/12/2016, 13:04

Mam fajkę normalnie a cewka idzie do ramy , a z tym gaźnikiem to sprawdzę jeszcze w takim razie ale wache Normalnie daje bo przy kopaniu zalewa świece ale tez jak wstrzyknie sie mała dawkę bezpośrednio do cylindra to nawet z tłumika nie zagada kompletnie nic , ostatnio tylko co zauważyłem ze jak odpalę na pych i próbuje na ciepło odpalić to strzela tylko z tłumika
Maxi672
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23/12/2016, 13:42
Lokalizacja: Międzyzdroje



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr