Zobacz wątek - Gwint śruby od oleju

Gwint śruby od oleju

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Gwint śruby od oleju

Postprzez soro » 17/12/2016, 22:41

Jaki gwint ma sruba od oleju, chodzi mi o ta przy dzwigni zmiany biegu, z tym filtrem. Odkreca sie w strone przedniego, czy tylnego kola? :oops: (ktm exc-f 250 2008)

Ps przy okazji, moze ktos poleci dobre buty offraodowe, chodzi mi o to by byly jak najlzejsze,malo toporne, na zawiasie itp. generalnie, zeby bylo im jak najblizej do zwyklych butow :P Cena do 2 tys.
soro
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18


Postprzez henio12323 » 18/12/2016, 08:25

to zalezy czy klucz masz na górze cyz na dole P ta sruba ma zwykły gwint prawy, odkręcasz przeciwnie do ruchów wskazówek zegara - ona czesto sie "zapieka" wiec ciezko ją ruszyc,. mozesz ja obpukać omłotkiem troche żeby sie poluzowała

co do butów - 3 najlepsze buty to fox instinct ( teraz wyszedł model enduro ale nawet starszy jest ok, chociaz typowo do enduro mak ilka wad ) sidi crossfire 2 - mniej wygodne niz foxy bo ich nic nie przebije. ale sa troche pancerniejsze. 3 opcja to alpinestars tech 10 tu zaleta jest ta skarpeta wewnętrzna z usztywnieniem, raz że nie musisz całego buta prac bo wystarczy tą skarpete uprac - i pół godziny i jest sucha. do tez fajnei chronią, i zdania sa podzielone miedzy tech10/sidi jezeli chodzi o wygode, wiec pewnie sa podobne. wiadomo tez kazdy but u kazdego inaczej lezy, znam osoby którym nie pasowały np foxy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez soro » 26/12/2016, 15:53

Korzystajac z okazji zadam kolejne glupie pytania. Dzis odpalilem na chwile motor, chcialem sie na chwile przejechac i sprawdzic jak dziala tylni hamulec. Moto mi zgaslo i chyba go zalalem, bo przez chwile nie chcial zaspiewac. Zauwazylem, ze z tych przewodow plastikowych wychodzacych z gaznika poleciala dosc spora ilosc benzyny, czy to normalne przy zalaniu? Kolejna sprawa, jak ustawic dziwgnie tylniego hamulca? Chodzi mi o to, ze blokouje kolo dopiero gdy wcisnie sie dzwignie w opor, a chcialbym zeby lapala juz duzo wczesniej.
soro
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18

Postprzez henio12323 » 26/12/2016, 22:33

jak idzie przewodami, to sie mógł podwiesic pływak, jak był suchy gaźnik i odkręciłeś to czasem tak sie dzieje, jak sie pojeździ moze sie odwiesi, moze wystarczy popukać czyms w gaźnik.... a moze trzeba rozbierac i zajrzeć do srodka

co do hamulca - skoro łapie za nisko, ( a jest odpowietrzony ) to na regulacji trzeba podkręcic żeby łapał wyzej, jak ? pokombinuj kazdy hamulec moze byc w inny sposób ustawiany . w ktmie to sa srubki regulacyjne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr