Suzuki SV650S 2004r mała prędkość maksymalna
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Suzuki SV650S 2004r mała prędkość maksymalna
Witam.
Jakiś miesiąc temu kupiłem motocykl suzuki sv650S, motocykl nie był na chodzie, udało mi się go uruchomić, ale pozostał problem niski v-max. Mianowicie motocykl rozpędza się tylko do 110km na godzinę. Na postoju motocykl wkręca się na obroty do końca, podczas jazdy na 5,6 biegu kończy się na 7000 obr i 110km/h. W sv była już robiona kalibracja przepustnic, ale to nic nie dało. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. (jak wiadomo jazda motocyklem z taka prędkością to żadna zabawa)
Pozdrawiam
Jakiś miesiąc temu kupiłem motocykl suzuki sv650S, motocykl nie był na chodzie, udało mi się go uruchomić, ale pozostał problem niski v-max. Mianowicie motocykl rozpędza się tylko do 110km na godzinę. Na postoju motocykl wkręca się na obroty do końca, podczas jazdy na 5,6 biegu kończy się na 7000 obr i 110km/h. W sv była już robiona kalibracja przepustnic, ale to nic nie dało. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. (jak wiadomo jazda motocyklem z taka prędkością to żadna zabawa)
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 4/12/2016, 20:06 przez Lukas3568, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- Lukas3568
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 4/12/2016, 16:48
Jak SV560 to sportowy motocykl, to GSXR 600 musi być rakietą międzygwiezdną .
Z jakiego powodu nie był na chodzie? Sprawdzałeś mu sprężanie? Powymieniałeś filtry i świece? Może masz jakiegoś kastrata na 25kW, albo jakoś elektronicznie wykastrowany v-max / moc.
Swoją drogą, wnioskuję, że może być to Twój pierwszy motocykl, gdzie w takim wypadku te 110km/h to nie taki głupi pomysł, może motocykl sam się broni .
Z jakiego powodu nie był na chodzie? Sprawdzałeś mu sprężanie? Powymieniałeś filtry i świece? Może masz jakiegoś kastrata na 25kW, albo jakoś elektronicznie wykastrowany v-max / moc.
Swoją drogą, wnioskuję, że może być to Twój pierwszy motocykl, gdzie w takim wypadku te 110km/h to nie taki głupi pomysł, może motocykl sam się broni .
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Fugu napisał(a):Jak sprawdzić czy jest zablokowany czy nie?
Przeczytac co jest napisane w papierach.
Ewentualnie jeszcze hamownia.
Co do problemów z elektryką, może jeszcze wszystkich nie zażegnałeś i stąd ten problem.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości