Ocena stanu tłoka cylindra porady
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
OO fajne narzędzie, nawet nie wiedziałem że takie coś istnieje. Napewno sobię zamówię. Już się uporałem z tymi śrubami. Myślę że jeżeli wstawię nowe śruby na imbusa lub torxa i postawie je na kleju do gwintów to się nic nie stanie. A mam jeszcze szybkie pytanie. Jutro idę kupić łożyska. Na wał mają być c3 a resztę łożysk ? c2 ?
- qba753i
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
- Lokalizacja: Jasło
Roznie. Najlepiej dobierac z katalogiem oryginalnych czesci
Co do stub moga takie byc. Chociaz oryginalne sa twardsze zapewne
Co do stub moga takie byc. Chociaz oryginalne sa twardsze zapewne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Przeszukałem killka forum i serwisówkę i nie znalazłem jaki luz mają posiadać poszczególne łożyska w silniku. Posiada ktoś może taką wiedzę, lub jak rozpoznać po łożysku jaki posiada luz?(na łożysku nie pisze informacja dot luzu.)
- qba753i
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
- Lokalizacja: Jasło
c2 to jest luz mniejszy niz normalny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
wpisz sobie w google. sÄ… opisy
luz normalny to luz normalny, c3 to wiekszy od normalnego, c4 to wiekszy od luzu c3. c2 z kolei to luz mniejszy od normalnego, a np c1 to mniejszy od luzu c2.
luz normalny to luz normalny, c3 to wiekszy od normalnego, c4 to wiekszy od luzu c3. c2 z kolei to luz mniejszy od normalnego, a np c1 to mniejszy od luzu c2.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Aha dzięki za wyjaśnienie. Na moich łożyskach na wale nie ma żadnego oznaczenia więc wnioskuje że jest standardowe a raczej powinno być c3, na karterach widac lekkie odbarwienia od przegrzewania i wnioskuje że to mogło wpłynąć na pęknięcie przegrody kanału wylotowego. Ale to tylko taka moja teoria
DD
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- qba753i
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
- Lokalizacja: Jasło
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości