Zobacz wątek - Yamaha YZ250F 2006 ZESTAW NAPĘDOWY
NAS Analytics TAG

Yamaha YZ250F 2006 ZESTAW NAPĘDOWY

Enduro, Cross
_________

Yamaha YZ250F 2006 ZESTAW NAPĘDOWY

Postprzez Harry8 » 6/11/2016, 16:29

Witam
Planuje wymiane napędu .
I niewiem zabardzo co wybrac , bo sa oferowane różne zębatki , aluminiowe i stalowe.
Które lepsze ? jakie są plusy?
Jaki łańcuch wybrać , z oringami lub bez?

co powiecie o tych ofertach?
https://www.24mx.pl/zestaw-napedowy-enduro-twenty-oshiro-520/yamaha-yz-250f-2006 (otwórz link)

https://www.24mx.pl/zestaw-nap%C4%99dowy-mx-twenty-oshiro-520/yamaha-yz-250f-2006 (otwórz link)

http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-yamaha-yz-f-250-05-09r-zloty-did-i6576032305.html (otwórz link)


Bardziej bym sie chyba przymierzał do tego 1 lub 3 zestawu , bo potrzebuje czegoś co by dłużej wytrzymało , tylko że wolał bym łańcuch z firmy DID , bo w razie naprawy nie jest problem z czesciami a o łańcuhcu Twenty Oshiro HD nic niewiem ;/

Dodam że jeżdżę amatorsko
Harry8
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 8/4/2014, 19:56


Postprzez henio12323 » 6/11/2016, 21:53

bez oringów moto ma wiecej odczuwalnej mocy - mniejsze opory. z oringami jest jednak duzo bardziej zywotny i taki ci polecam
zębatki - alu jest lzejsza ale amator nie odczuje róznicy, alu jest z kolei kilka razy mniej zywotna niz stalowa. wiec polecam stal. jak smigasz amatorsko i raczej wolisz mieć dlugowieczny naped

jezeli chodzi o te zestawy to szit jezeli chodzi o marke twenty to chinskie napedy - szkoda kasy.

w ogóle mało kiedy jak widze gotowe zestawy wychoddza korzystnie...

jezeli chodzi o " częsci" a raczej spinke, to ona jest dopasowana do rozmiaru łancucha, i mozesz załozyc dida zapinke do łancucha RK i bedzie to działało. ( kwestia jeszcze materiału, bo jak załozysz do chinskiego łancucha spinke dida... to sie łancuch rozciągnie a zapinka bedzie trzymac wymiar D )

ja od siebie moge polecic taki zestaw - sprawdzony, i wychodzi najkorzystniej w perspektywie czasu,
łancuch - DID VX2 - pancerny na wszystko, niektórzy go nawet nie myją i nie smaruja nie rozciąga sie jak guma z majtek, w tej cenie nie ma lepszego ( są inne porównywalne ale ten smiało bierz inne nie maja mniejsyzch cen tylko podobne ) ( vx2 sie zaczyna od 230 zł powiedzmy - zaleznie od ilosci ogniw )
zębatka tył - moim faworytem jest supersprox, lekka i mega wytrzy,ała, ale wiem że nie jest tania, druga opcja to zebatka grosskopfa , mało znana firma ale na prawde dobre stalowe zębatki robią koło stówki taka zebatka kosztuje wiec nie duzo ( supesprox koło 200... )
na przód - polecam kupic najtansza zębatke jaka znajdziesz i co jakis czas ją zmieniac. one najszycbiej lecą, jak bedziesz je regulanie wymieniał to cały naped pozyje bardzo dlugo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Harry8 » 7/11/2016, 10:51

co do łańcuch to nie będę go oceniać bo nie wiem ile na nim śmigał poprzedni włąściciel , ale go juz 2 razy "leczyłem" . czyszczony i smarowany co jazde .
Znalazłem 2 zębatki
[/url]http://allegro.pl/zebatka-tylna-supersprox-520-48z-yamaha-yz-wr-yzf-i6510467849.html[url] supersprox

[/url]http://allegro.pl/zebatka-tyl-stalowa-grosskopf-ultralight-yz-yzf-wr-i6445982396.html#thumb/1[url]
grosskopf

cena podobna ale co lepsze? i co powiesz jeszcze o firmie JT?

[/url]
Harry8
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 8/4/2014, 19:56

Postprzez henio12323 » 7/11/2016, 18:52

z tych grosskopf lepszy dla amatora - ten supersprox to jest alminiowy. wyzej piszac o nim miałem na mysli ten z alu srodkiem i stalową koronką. o JT nie mam wyrobionego zdania raczej to nizszej jklasy naped ale nie jest zły
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr