Zobacz wątek - Yamaha dt 80 zmiana samych pierścieni.

Yamaha dt 80 zmiana samych pierścieni.

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Yamaha dt 80 zmiana samych pierścieni.

Postprzez kacper@wp.pl » 1/11/2016, 10:40

Witam posiadam dt 80 mxs. Wersja jeszcze z silnikiem chłodzonym powietrzem. Słychać w nim powoli jak pierścienie już się odzywają. Najbardziej na wolnych obrotach i na schodzeniu z obrotów. Najpierw myślałem że to łożysko igiełkowe ale wymieniłem i to samo. Tak wiem że powinno się zrobić to po ludzku czyli szlif i nowy tłok z pierścieniami ale jest taki problem ze do tych silnikow nie ma markowych tłoków zostały już same chińskie po 50 zł. A że cylinder jest praktycznie w stanie idealnym , tłok też to pomyślałem żeby może zmienić same pieścienie co o tym myślicie? Chcę po prostu uniknąć puchnięcia tłoka jak to często bywa z tymi chińskimi... Pozdrawiam
kacper@wp.pl
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14/6/2012, 15:48


Postprzez henio12323 » 1/11/2016, 14:09

wszystko zalezy od tego jakie masz pasowanie, i w jakim jest stanie tlok. oddaj na pomiary tego i tego, jak beda duze luzy to kompletnie taka operacja nie ma sensu. po 2 pytanie - skad wezmiesz pierscienie do tego tloka, skoro mowisz ze czesci brakuje ? znajac zycie i tak sieskonczy na chinskim tloczku, ja jezdzilem na najtanszych problemow nie mialem, wszystko kwestia dobrego pasowania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr