Yamaha dt 80 zmiana samych pierścieni.
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Yamaha dt 80 zmiana samych pierścieni.
Witam posiadam dt 80 mxs. Wersja jeszcze z silnikiem chłodzonym powietrzem. Słychać w nim powoli jak pierścienie już się odzywają. Najbardziej na wolnych obrotach i na schodzeniu z obrotów. Najpierw myślałem że to łożysko igiełkowe ale wymieniłem i to samo. Tak wiem że powinno się zrobić to po ludzku czyli szlif i nowy tłok z pierścieniami ale jest taki problem ze do tych silnikow nie ma markowych tłoków zostały już same chińskie po 50 zł. A że cylinder jest praktycznie w stanie idealnym , tłok też to pomyślałem żeby może zmienić same pieścienie co o tym myślicie? Chcę po prostu uniknąć puchnięcia tłoka jak to często bywa z tymi chińskimi... Pozdrawiam
- kacper@wp.pl
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 14/6/2012, 15:48
wszystko zalezy od tego jakie masz pasowanie, i w jakim jest stanie tlok. oddaj na pomiary tego i tego, jak beda duze luzy to kompletnie taka operacja nie ma sensu. po 2 pytanie - skad wezmiesz pierscienie do tego tloka, skoro mowisz ze czesci brakuje ? znajac zycie i tak sieskonczy na chinskim tloczku, ja jezdzilem na najtanszych problemow nie mialem, wszystko kwestia dobrego pasowania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości