Zobacz wątek - Motocykl- przedział cenowy 10-11 tys. zł

Motocykl- przedział cenowy 10-11 tys. zł

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

Motocykl- przedział cenowy 10-11 tys. zł

Postprzez latawiec » 30/10/2016, 07:50

Dzień dobry :)

- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
Z racji wieku zaczynałem od motorynki , ETZ 250 , Jawa 350 :) pózniej dłuuuuga przerwa i ostatnio parę kółek wokół komina dla przypomnienia czym jest jazda motocyklem na Africa Twin oraz Tenere 600.

- Wiek, waga, wzrost,
44 lata ,95 kg i 182 cm wzrostu

- Do jakich celów chcesz używać motocykla?
Głównie jazda po mieście ( dojazdy do pracy ) oraz weekendowe wypady także z plecaczkiem :)

- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
10-11 tys. zł motocykl, na ciuchy budżet osobny

- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.

naked,turystyk,enduro

Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?


Podoba mi się Yamaha MT-03 , Honda VTR 250 oraz V strom 650 - nie szukam moto w granicach litra :) za duża przerwa w jeżdżeniu , waga motocykla ma dla mnie (kręgosłup ) także znaczenie.
latawiec
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/10/2016, 15:24


Postprzez Fliper » 30/10/2016, 16:01

Skoro nie ma dłuższej turystyki to ja bym zrezygnował z vstroma. To jest typowy turysta stworzony na długie trasy. Da się nim przebijać w mieście między samochodami, ale codziennie to jest męczące. Brałbym mt 03 i dokupił do niej akcesoryjną szybkę. W mieście radzi sobie świetnie, a poza miastem też wypada całkiem ok. Turysta to nie jest, ale na weekendowe wypady starczy.
Fliper
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 11/10/2015, 10:47

Postprzez lagiboy » 2/11/2016, 20:37

a ja bym wziął właśnie V-Stroma 650, spróbuj się nim przejechać.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2685
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez latawiec » 5/11/2016, 14:48

Przemawia jakoś do mnie MT 03 ,tylko nie wiem jak będzie sprawował się ze sporadyczną jazdą z pasażerem.
latawiec
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/10/2016, 15:24

Postprzez Glenroy » 5/11/2016, 16:12

Jeżeli ma być to typowy osiołek do przemieszczenia się z punktu A do B, głównie w warunkach miejskich, to tych 48 koni i 56Nm w zupełności wystarczy, ale weź jeszcze pod uwagę taki fakt, że jest to jednocylindrowe 660 ccm i schodząc poniżej tych 3 tys obrotów, to na wyższych biegach będziesz miał koncert szarpanego łańcucha :). Ogólnie silnik ma też imo zbyt mały zakres użytecznych obrotów.

Jeżeli do miasta, rozważył bym coś pokroju SV 650N, ER-6N, małe, wąskie, zwinne maszyny, albo V-storma [ten sam silnik co SV650] ale nie wiem jak z dostępnością ciekawych egzemplarzy w tej cenie.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Rura » 5/11/2016, 16:48

Ja się powtórzę. Hyosung GT 650P. To samo co SV za takie pieniądze można wyrwać leżaka bez przebiegu i to są dobrze zainwestowane pieniądze. Nie i nie jest to żaden chinol...
Daytona, MW, GT... byle latało ;-).
Rura
Świeżak
 
Posty: 421
Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez setup » 5/11/2016, 20:27

Rzeczywiście pierwsze MT 03 to singiel z 660 cm3 poj. Nie wiem od kiedy ale MT03 aktualnie występuje w wersji z silnikiem dwucylindrowym o poj. 321 cm3.
Co do kręgosłupa i wagi motocykla to chyba nie ma dużej współzależności, no chyba że dźwigasz go po glebie ale i tak na to też jest sposób nieszczególnie obciążający kręgosłup.
Imho ważniejsza jest pozycja jeźdźca, oraz zawias motocykla i tu vstorm bije inne motocykle :). Z jednej strony silnik to V więc ma mocny dół i może być przyjazny w ruchu ulicznym ale z drugiej strony trzeba lubić charakterystykę tego silnika. Za i przeciw poszukaj w necie.
Avatar użytkownika
setup
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 30/10/2012, 10:08
Lokalizacja: Ruda śląska

Postprzez Gregor00 » 5/11/2016, 22:57

44 lata ,95 kg i 182 cm wzrostu -MT 03?
Gregor00
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/2/2016, 12:47

Postprzez Glenroy » 5/11/2016, 23:35

Gregor00 napisał(a):44 lata ,95 kg i 182 cm wzrostu -MT 03?


Nie wiem jaki widzisz w tym problem, pracuje ze mną gość, 62 lata na karku, na co dzień jeździ VFR 800 i szaleje Bladym 954, lata na gumie, schodzi na kolano ogólnie szalony nastolatek zamknięty w dojrzałym ciele, więc co złego jest w MT-03?
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Gregor00 » 5/11/2016, 23:49

MT 03 zaraz się mu znudzi za chwilę braknie mu mocy jak na gościa prawie 100kg
może lepszy bedzie BMW F800 ST?
Gregor00
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28/2/2016, 12:47

Postprzez Glenroy » 7/11/2016, 19:16

Co się znudzi? To nie jest pryszczaty gówniarz, tylko dorosły facet, który szuka moto przede wszystkim do miasta, z możliwością wyskoczenia gdzieś czasami z plecaczkiem i przemieszczenia się z punktu A do B, mój staruszek jeździ Varadero 125 i jakoś mu się nie nudzi, bo spełnia w zupełności jego wymagania, jest oszczędna, nie zamula na drodze, może nią spokojnie zjechać w boczną drogę i przemieścić się z punktu A do B, niektórzy ludzie nie muszą mieć 150KM pod tyłkiem, bo szukają po prostu zwykłego środka transportu a nie potężnej maszyny, której 2/3 mocy nie są w stanie w żaden sposób wykorzystać.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez latawiec » 18/11/2016, 13:29

@Glenroy
Nic dodać nic ująć :) W mieście korzystam z auta które ma 60 km i w zupełności starcza ( na dłuższe jazdy wsiadam w mocniejsze auto i jest ok ) ale na miasto te 60 kucy jest spoko . dlatego mój wybór pada na Yamahę MT 03
Dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam
latawiec
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/10/2016, 15:24

Postprzez Zimny72 » 18/11/2016, 14:37

Glenroy dobrze radzi:

Glenroy napisał(a):Jeżeli do miasta, rozważył bym coś pokroju SV 650N, ER-6N, małe, wąskie, zwinne maszyny, albo V-storma [ten sam silnik co SV650] ale nie wiem jak z dostępnością ciekawych egzemplarzy w tej cenie.


W tej kwocie to bym poszukał nowego Hyosunga GD250 albo nawet GT650. Będzie nówka, gwarancja i spokój że ci nikt nie zakosi na parkingu. A motocykl koreański, dobrej jakości i ma dobre opinie. Mówimy oczywiście o osiołku do jazdy po mieście.

http://www.hyosung.com.pl/motocykle/gd250/ (otwórz link)
http://www.hyosung.com.pl/motocykle/gt650p/ (otwórz link)

Szczególnie ten pierwszy to fajny sprzęcik:
https://youtu.be/EuvtXoNaKlI (otwórz link)
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
Avatar użytkownika
Zimny72
Zimny Drań
 
Posty: 1382
Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
Lokalizacja: Wesoła

Postprzez lagiboy » 20/11/2016, 00:15

szczerze ja do miasta brałbym SV650 bez pierdnięcia, jeśli trasa dalsza to V-strom. jeśli ktoś pyta dlaczego tak? to proszę się przjechać.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2685
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr