Zobacz wątek - <i>[Husqvarna 701 Enduro]</i> Ciężkie enduro 20 lat później. Co
NAS Analytics TAG

[Husqvarna 701 Enduro] Ciężkie enduro 20 lat później. Co

Komentarze użytkowników
_________

[Husqvarna 701 Enduro] Ciężkie enduro 20 lat później.

Postprzez Åšcigacz » 21/10/2016, 14:50

Dyskusja na temat: Ciężkie enduro 20 lat później. Co się zmieniło?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ciężkie enduro 20 lat później. Co się zmieniło?
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 21/10/2016, 14:50

Czy pismak wie że w 1993 roku nie było kartek??? Czy wtedy jeszcze nie było go na świecie?<br><hr>gosc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 21/10/2016, 16:32

Komentatorzy napisał(a):Czy pismak wie że w 1993 roku nie było kartek??? Czy wtedy jeszcze nie było go na świecie?<br><hr>gosc<br>
Czy komentujący głupek nie wie że silnik XR650 pochodzi w prostej linii z XR600 i zaprojektowany został w czasach gdy w Polsce zdecydowanie mięso kupowało się na kartki?<br><hr>Uzi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/10/2016, 22:05

Lovtza, to prawdziwy bohater- przeciez ta XR-ka jest potworna i strasznie niebezpieczna, mimo ze prawie nie jedzie! Nie hamuje wygina sie i nawet jak stoi to zagraza zyciu, bo przeciez moze sie przewrocic i przygniesc noge! Po tym artukule ide spalic wszystkie swoje sprzety wyprodukowane przed 2016. Czyli wszystkie. Ale nic to- kupie nowa Huske, ktora sie nigdy nie zepsuje i sama jezdzi.<br><hr>KenLee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2016, 18:20

Pytanie nr 1: Dlaczego w porównaniu jest XR 650L, a nie wersja R?
Pytanie nr 2: Skąd wywodzi się silnik XR 600/650? Proponuję zajrzeć do artykułu ""Tytani bezdroży"
Pytanie nr 3: Jakie innowacje w Husce? Dwa wałki wyrównoważające, dwie świece zapłonowe???<br><hr>kamil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2016, 23:45

Komentatorzy napisał(a):Lovtza, to prawdziwy bohater- przeciez ta XR-ka jest potworna i strasznie niebezpieczna, mimo ze prawie nie jedzie! Nie hamuje wygina sie i nawet jak stoi to zagraza zyciu, bo przeciez moze sie przewrocic i przygniesc noge! Po tym artukule ide spalic wszystkie swoje sprzety wyprodukowane przed 2016. Czyli wszystkie. Ale nic to- kupie nowa Huske, ktora sie nigdy nie zepsuje i sama jezdzi.<br><hr>KenLee<br>
ta XRka za chwile będzie w Ameryce południowej na Drodze Śmierci.<br><hr>Tom Asz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/10/2016, 09:04

XRka, moze byc niestabilna, okopująca się, niebezpieczna, nieekonomiczna, moze nawet nie jeździć! ale jest piękna! i to dla mnie wystarczający argument aby ciagle wybierac xr<br><hr>gw
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/10/2016, 11:24

Komentatorzy napisał(a):Pytanie nr 1: Dlaczego w porównaniu jest XR 650L, a nie wersja R?
Pytanie nr 2: Skąd wywodzi się silnik XR 600/650? Proponuję zajrzeć do artykułu ""Tytani bezdroży"
Pytanie nr 3: Jakie innowacje w Husce? Dwa wałki wyrównoważające, dwie świece zapłonowe???<br><hr>kamil<br>
Ad.1. Zapewne dlatego że XR650R wszedł do produkcji o wiele później niż model L, który nadal jest sprzedawany. Ad.2. No i co z tego? Ad.3. Pokaz mi wśród japońskiej konkurencji tak zaawansowany silnik jak w KTM/Husce. Może np. ten z Yamahy XT660?<br><hr>I22
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/10/2016, 08:34

Komentatorzy napisał(a):Pytanie nr 1: Dlaczego w porównaniu jest XR 650L, a nie wersja R?
Pytanie nr 2: Skąd wywodzi się silnik XR 600/650? Proponuję zajrzeć do artykułu ""Tytani bezdroży"
Pytanie nr 3: Jakie innowacje w Husce? Dwa wałki wyrównoważające, dwie świece zapłonowe???<br><hr>kamil<br>
Komentatorzy napisał(a):Ad.1. Zapewne dlatego że XR650R wszedł do produkcji o wiele później niż model L, który nadal jest sprzedawany. Ad.2. No i co z tego? Ad.3. Pokaz mi wśród japońskiej konkurencji tak zaawansowany silnik jak w KTM/Husce. Może np. ten z Yamahy XT660?<br><hr>I22<br>
Ja też nie bardzo rozumiem o co chodzi z punktem dwa. Oba silniki i Hondy i KTMa wywodza sie z Dakaru. Zestawienie ich zatem w kontekście różnicy wieku wydaje sie być zatem jak najbardziej na miejscu. <br><hr>Oskar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/10/2016, 15:00

Tylko ciekawe czy tak chwalona husqvarna doczeka w stanie jeżdżącym wieku hondy. Bardzo w to wątpie.<br><hr>alibaba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/10/2016, 10:30

ale szanowna redakcja bzdury wypisuje, chyba w zależności od tego kto sponsoruje artykuł ... teraz Honda beee w teren się nie nadaje, teraz Husqarna rządzi, a 3 dni później wrzucacie artykuł że 320kg Harley świetnie radzi sobie w terenie ... i takich wpadek macie mnóstwo, nie wiem po co to czytamy<br><hr>MARCIN
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2016, 18:59

Faktem jest ze w usa xr 650l dalej dobrze sie sprzedaje .
huqwarna za to średnio.

Honda jak to honda nowa bedzie bezawaryjna - autor chyba był na kacu pisząc ten tekst- jak mozna porownywać stary 20 letni sprzet (honda z artykułu ) z nowym z salonu(huska) i teksty o spalaniu oleju........
Huska znając życie bedzie sie psuła - i to bardzo , czesci bedą drogie a awarie beda typu urwany korbowód, lub tłok albo zatarty silnik przez zaprojektowany przez włoskich idotow układ olejowy.... - Pamietacie stare huski ???

styrana stara Honda mimo że bedzie piła olej bedzie jechać ( popatrzcie na ogłosznia - ile jest husek i ile xrek L z rozrusznikiem) Xrki trzymają cene i żadko sa sprzedawane bo to zacne sprzety.
A jeszcze rynek akcesorowow w usa do xr jest potężny.

<br><hr>majki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/11/2016, 11:12

Nie trudno było obronić postawioną tezę. XR650L już w momencie debiutu był motocyklem dla grzybiarzy. Właściwym, ale też miażdzącym porównaniem dla husqvarny 701 było by zestawienie jej z hondą xr 650 w wersji R. Zaprezentowana w 2000 roku(do 20 lat zatem niewiele brakuje) Rka miała aluminiową ramę, chłodzenie cieczą, wagę na sucho 125-130kg(w zależności od wersji) i moment obrotowy 64Nm. Mija 16 lat, a husqvarna wsparta techniką KTMa wypuszcza motocykl cięższy z niewiele lepszymi osiągami i na ramie stalowej. Artykuł jest zatem lekko tendencyjny. Czy baner reklamowy husqvarny który wyświetla się nad artykułem potwierdza moją teorię?;) <br><hr>mikim
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/11/2016, 18:01

Komentatorzy napisał(a):Nie trudno było obronić postawioną tezę. XR650L już w momencie debiutu był motocyklem dla grzybiarzy. Właściwym, ale też miażdzącym porównaniem dla husqvarny 701 było by zestawienie jej z hondą xr 650 w wersji R. Zaprezentowana w 2000 roku(do 20 lat zatem niewiele brakuje) Rka miała aluminiową ramę, chłodzenie cieczą, wagę na sucho 125-130kg(w zależności od wersji) i moment obrotowy 64Nm. Mija 16 lat, a husqvarna wsparta techniką KTMa wypuszcza motocykl cięższy z niewiele lepszymi osiągami i na ramie stalowej. Artykuł jest zatem lekko tendencyjny. Czy baner reklamowy husqvarny który wyświetla się nad artykułem potwierdza moją teorię?;) <br><hr>mikim<br>
Dokladnie, pierdy redaktora o niezawodnosci husky poparte broszurkami i googlem to dla mnie zadne porownanie.<br><hr>human
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê