Jazda na motocyklu a błędnik...
• Strona 1 z 1
Jazda na motocyklu a błędnik...
Witam serdecznie!
Aktualnie kończę 18 lat. Jeżdżę quadem od ponad 2 lat lecz bardzo chciałem się przesiąść z niego na motocykl jakim jest KMT Duke 125 albo Yamaha YZF R125. Moim problemem jest taki, że mam uszkodzony błędnik. Co spowodowało, że nigdy nie nauczyłem się pływać/jeździć na rowerze. Błędnik wywołuje problem z równowagą. I pytanie skierowane do osób które są obeznane w temacie. Czy jest choćby jakiś cień szansy że dam radę wejść na motocykl i będę mógł jeździć? Cholernie mi zależy na tym lecz nie wiem czy w ogóle będę mógł jeździć na motocyklu..
Pozdrawiam
Aktualnie kończę 18 lat. Jeżdżę quadem od ponad 2 lat lecz bardzo chciałem się przesiąść z niego na motocykl jakim jest KMT Duke 125 albo Yamaha YZF R125. Moim problemem jest taki, że mam uszkodzony błędnik. Co spowodowało, że nigdy nie nauczyłem się pływać/jeździć na rowerze. Błędnik wywołuje problem z równowagą. I pytanie skierowane do osób które są obeznane w temacie. Czy jest choćby jakiś cień szansy że dam radę wejść na motocykl i będę mógł jeździć? Cholernie mi zależy na tym lecz nie wiem czy w ogóle będę mógł jeździć na motocyklu..
Pozdrawiam
- Greenboy
- Świeżak
A co o tym sadzi Twoj lekarz? Przeciez on musi wystawic zaswiadczenie o mozliwosci kierowania pojazdow danej kategorii, a ty nie mozesz przemilczec pewnych faktow.
Do przemyslenia - ok. pol roku temu kursant na kat.A. wjechal z impetem w ciezarowke - dostal ataku padaczki podczas jazdy. O chorobie nie wspomnial podczas badan i kursu, bo mu bardzo zalezalo...
Do przemyslenia - ok. pol roku temu kursant na kat.A. wjechal z impetem w ciezarowke - dostal ataku padaczki podczas jazdy. O chorobie nie wspomnial podczas badan i kursu, bo mu bardzo zalezalo...
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec