Versys 650 - co dalej?
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Versys 650 - co dalej?
Cześć,
od trzech sezonów posiadam Kawasaki Versys 650 (2008 rok). Jestem z niego bardzo zadowolony, przede wszystkim cenię w nim sobie:
- dwucylindrowy zrywny silnik z ładnym brzmieniem, który ciągnie od 3 tys. obr. na minutę
- łatwość prowadzenia
- wygodna pozycja dla człowieka o słusznym wzroście (190 cm)
- dobre zawieszenie (z przodu w pełni regulowany USD)
- bezawaryjność
- dziwny aczkolwiek nienudny wyglÄ…d
Chciałem się jednak poradzić, ponieważ trochę mi już doskwiera niezbyt duża moc silnika i szukam czegoś o nieco pochylonej pozycji do przodu z lekko sportowym zacięciem.
Jeździłem trochę Yamahą FZ6 S1, ale nie przypadła mi do gustu charakterystyka tego 4-cylindrowca. Lubię sobie "pyrkać" na małych obrotach a jak trzeba to bez problemu przyśpieszyć.
Znacie jakieś sportowe turystyki z V-ką albo dwoma cylindrami, które nadają się dla dużych riderów?
Myślałem o VFR 800, ale trochę sporo pali (w nowszych modelach chyba jest trochę lepiej), ale wolałbym coś lżejszego o bardziej nowoczesnym wyglądzie. Fajna jest Yamaha FZ8 ale niestety też ma 4 cylindry :/
od trzech sezonów posiadam Kawasaki Versys 650 (2008 rok). Jestem z niego bardzo zadowolony, przede wszystkim cenię w nim sobie:
- dwucylindrowy zrywny silnik z ładnym brzmieniem, który ciągnie od 3 tys. obr. na minutę
- łatwość prowadzenia
- wygodna pozycja dla człowieka o słusznym wzroście (190 cm)
- dobre zawieszenie (z przodu w pełni regulowany USD)
- bezawaryjność
- dziwny aczkolwiek nienudny wyglÄ…d

Chciałem się jednak poradzić, ponieważ trochę mi już doskwiera niezbyt duża moc silnika i szukam czegoś o nieco pochylonej pozycji do przodu z lekko sportowym zacięciem.
Jeździłem trochę Yamahą FZ6 S1, ale nie przypadła mi do gustu charakterystyka tego 4-cylindrowca. Lubię sobie "pyrkać" na małych obrotach a jak trzeba to bez problemu przyśpieszyć.
Znacie jakieś sportowe turystyki z V-ką albo dwoma cylindrami, które nadają się dla dużych riderów?
Myślałem o VFR 800, ale trochę sporo pali (w nowszych modelach chyba jest trochę lepiej), ale wolałbym coś lżejszego o bardziej nowoczesnym wyglądzie. Fajna jest Yamaha FZ8 ale niestety też ma 4 cylindry :/
- ChevLucas
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 23/9/2013, 12:42
V-Strom nie za bardzo mi przypadł do gustu, miałem okazję przejechać się DL-ką i wydała mi się zbyt nudna (takie jest moje zdanie).
Tiger 1050 wydaje się świetną alternatywą, charakterystyka pracy silnika podobna to dwucylindrówki, a przy tym ma sportowy pazur
Tiger 1050 wydaje się świetną alternatywą, charakterystyka pracy silnika podobna to dwucylindrówki, a przy tym ma sportowy pazur

- ChevLucas
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 23/9/2013, 12:42
Weź pod uwagę że nie każdy silnik 4 rzedowy ma taką samą charakterystykę. Spójrz sobie najpierw na wykres momentu i mocy i porównaj z tym czym jeździsz.
Mogę śmiało napisać że taki versys 1000 ciągnie z dołu że hej. To są silniki zrobione pod turystykę więc moc max mają skastrowana ale za to mają więcej Nm.
Mogę śmiało napisać że taki versys 1000 ciągnie z dołu że hej. To są silniki zrobione pod turystykę więc moc max mają skastrowana ale za to mają więcej Nm.
-
setup - Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 30/10/2012, 10:08
- Lokalizacja: Ruda śląska
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości