Zobacz wątek - Szarpanie podczas przyspieszania zxr400

Reklama

NAS Analytics TAG

Szarpanie podczas przyspieszania zxr400

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Szarpanie podczas przyspieszania zxr400

Postprzez napaleniec93 » 17/9/2016, 15:51

Witam. Od 3 miesięcy jestem posiadaczem Kawasaki zxr400. Motor od samego początku miał problemy z odpalanie i trzymaniem obrotów. Czasami odpala bez problemu od pierwszego a innym razem trzeba nim trochę pokręcić i raz odpala bez gazu innym razem trzeba trochę się tym wspomóc. Ssanie też strasznie dziwnie działa, dam całkowicie to nie chce odpalić albo odrazu wchodzi na wysokie obroty zmiejsze o milimetr i już gaśnie, również gdy kierownica jest skręcona w lewo wzrastają obroty na ssaniu. Myślałem że to wszystko jest przez gaźnik więc dałem na wyczyszczenie i wyregulowanie. Jednak po tej czynności motor zaczął strasznie przerywać i szarpać przy przyspieszaniu.
Głównym moim problemem jest właśnie to że motor gdy się lekko już rozgrzeje podczas przyspieszania zaczyna szarpać( to jest takie szarpanie przez tracenie mocy, gdy minie te szarpanie motocykl błyskawicznie przyspiesza) szarpanie wzrasta wraz z rozgrzaniem się motoru. Po przejechaniu jakiś 15km już jest to całkowicie odczuwalne. Jest to przede wszystkim na niższych obrotach gdy jest zimny szarpie ponizej 3 tys obr. A gdy się tylko rozgrzeje to poniżej 6tys obr jest katorga podczas przyspieszania. Zauważyłem też że gdy postawiony jest na bocznej stopce wzrastają mu obroty. Również falują mu obroty i gdy ustawi się obroty na ok. 1,3tys to podczas przygazowki potrafi na chwilę zawiesić się na ok 4. 4tys i pochwiili spaść do normalnych. Wymieniłem cewki i świece nic to nie pomogło. Dodatkowo podczas wymiany świec zjechał się gwint i trzeba było zdejmować głowice. Okazało sie że przestawiony jest rozrząd o 2 Ząbki. Przy składaniu próbowano ustawić ten rozrząd ale nie można było go ustawić równo na kreseczki różni sie o jakieś 4mm. Jednak mechanik jak już złożył to dopiero mi powiedział że będzie trzeba go niedługo wymienić. Myślałem że to właśnie przez ten rozrząd były takie problemy, jednak nie odczułem żadnych zmian. Już nie wiem co może być nie tak może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem?
napaleniec93
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17/9/2016, 14:40


Postprzez RoooM » 17/9/2016, 22:55

Sprawdź filtry (paliwa powietrza), ogólnie przeczyść przewody paliwowe mógł się w nich zebrać syf i zrobić zator, łańcuszek rozrządu jest raczej do wymiany, i sprawdź luzy zaworowe
RoooM
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 1/6/2015, 19:29



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr