Keihin regulacja
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Keihin regulacja
Cześć
Zwiększyłem dawkę na iglicy o jeden rowek, robiłem jazdę testową na szybko i moto minimalnie sie dławi. (jeszcze nie regulowałem mieszanki paliwo powietrze na jałowych)
I teraz pytanie, powinienem założyć mniejszą dysze główną aby temu zapobiec?
@edit: jak sprawdzić jaką obecnie mam dyszę? Jest to gdzieś napisane? Trzeba mierzyć?
Zwiększyłem dawkę na iglicy o jeden rowek, robiłem jazdę testową na szybko i moto minimalnie sie dławi. (jeszcze nie regulowałem mieszanki paliwo powietrze na jałowych)
I teraz pytanie, powinienem założyć mniejszą dysze główną aby temu zapobiec?
@edit: jak sprawdzić jaką obecnie mam dyszę? Jest to gdzieś napisane? Trzeba mierzyć?
- kamix21
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 31/3/2016, 15:18
mozna zmierzyc, ale na dyszy jest opis. jak jest stary gaxnik to tez nie koniecznie to co jest na dyszy musi byc w realu ;P
jak sie dławi to albo dostaje za duzo albo za mało ;P pozatym co to dokładnie masz za keihina ?2T czy 4T silnik?
jak sie dławi to albo dostaje za duzo albo za mało ;P pozatym co to dokładnie masz za keihina ?2T czy 4T silnik?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
keihin fcr, 4t
Wcześniej miałem czerwone kolanko, po zwiększeniu dawki jest dużo lepiej tylko to dławienie występuje
Dodam że to jest naprawdę mała czkawka i występuje przy wkręcaniu się na obroty więc wątpię że wyreguluje to śrubą od mieszanki
Wcześniej miałem czerwone kolanko, po zwiększeniu dawki jest dużo lepiej tylko to dławienie występuje
Dodam że to jest naprawdę mała czkawka i występuje przy wkręcaniu się na obroty więc wątpię że wyreguluje to śrubą od mieszanki
- kamix21
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 31/3/2016, 15:18
czkawke masz zawsze ? czy jak agresywnie dajesz gazu ? jak przy szybkim odkręceniu manetki to zwykle problem jest w pompce przyspieszacza. zwłaszcza w KTMach, obczaj opcje " oring mod keihin FCR" wklep w google i beda filmiki poradniki itp, a ogólnie chodzi o to zeby zmniejszyc dawke paliwa na pompce
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
troche potestowałem i generalnie chyba pompka wrzuca tyle zupy że silnik nie wyrabia. Ale jak jadę jakiś czas spokojnie i powoli odkręcam to jest nawet gorzej więc to nie tylko wina pompki. Pozostaje wrócić do poprzedniego ustawienia i wyeliminować czerwone kolanko przez zwiększenie pilot jeta, chyba że źle rozumuje
- kamix21
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 31/3/2016, 15:18
opcji jest sporo. ale jak sie grzeje na wolnych to masz racje. a z dotryskiem - mozesz zdemontowac gaźnik zalać go paliwem, i ręcznie odtworzyc przepustnice i zmierzyc czyms czas. nawet stoperem w 2 osoby sie da zmierzyc całkiem dokładnie. ja wychodziłem z prawie 5 sekund dotrysku, a zszedłem do niecałych 2 sekund, czy nawet 1.5 i róznica spora. i nic sie nie grzało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości