Zobacz wątek - Keihin regulacja
NAS Analytics TAG

Keihin regulacja

Enduro, Cross
_________

Keihin regulacja

Postprzez kamix21 » 11/9/2016, 20:14

Cześć

Zwiększyłem dawkę na iglicy o jeden rowek, robiłem jazdę testową na szybko i moto minimalnie sie dławi. (jeszcze nie regulowałem mieszanki paliwo powietrze na jałowych)

I teraz pytanie, powinienem założyć mniejszą dysze główną aby temu zapobiec?
@edit: jak sprawdzić jaką obecnie mam dyszę? Jest to gdzieś napisane? Trzeba mierzyć?
kamix21
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 31/3/2016, 15:18


Postprzez henio12323 » 11/9/2016, 21:05

mozna zmierzyc, ale na dyszy jest opis. jak jest stary gaxnik to tez nie koniecznie to co jest na dyszy musi byc w realu ;P
jak sie dławi to albo dostaje za duzo albo za mało ;P pozatym co to dokładnie masz za keihina ?2T czy 4T silnik?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kamix21 » 11/9/2016, 21:20

keihin fcr, 4t

Wcześniej miałem czerwone kolanko, po zwiększeniu dawki jest dużo lepiej tylko to dławienie występuje

Dodam że to jest naprawdę mała czkawka i występuje przy wkręcaniu się na obroty więc wątpię że wyreguluje to śrubą od mieszanki
kamix21
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 31/3/2016, 15:18

Postprzez henio12323 » 11/9/2016, 21:56

czkawke masz zawsze ? czy jak agresywnie dajesz gazu ? jak przy szybkim odkręceniu manetki to zwykle problem jest w pompce przyspieszacza. zwłaszcza w KTMach, obczaj opcje " oring mod keihin FCR" wklep w google i beda filmiki poradniki itp, a ogólnie chodzi o to zeby zmniejszyc dawke paliwa na pompce
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kamix21 » 12/9/2016, 09:51

troche potestowałem i generalnie chyba pompka wrzuca tyle zupy że silnik nie wyrabia. Ale jak jadę jakiś czas spokojnie i powoli odkręcam to jest nawet gorzej więc to nie tylko wina pompki. Pozostaje wrócić do poprzedniego ustawienia i wyeliminować czerwone kolanko przez zwiększenie pilot jeta, chyba że źle rozumuje
kamix21
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 31/3/2016, 15:18

Postprzez henio12323 » 12/9/2016, 21:34

opcji jest sporo. ale jak sie grzeje na wolnych to masz racje. a z dotryskiem - mozesz zdemontowac gaźnik zalać go paliwem, i ręcznie odtworzyc przepustnice i zmierzyc czyms czas. nawet stoperem w 2 osoby sie da zmierzyc całkiem dokładnie. ja wychodziłem z prawie 5 sekund dotrysku, a zszedłem do niecałych 2 sekund, czy nawet 1.5 i róznica spora. i nic sie nie grzało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr