Zobacz wątek - Lakier? Polerka? Jak uzyskać?

Lakier? Polerka? Jak uzyskać?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Lakier? Polerka? Jak uzyskać?

Postprzez CZaRnAa » 4/9/2016, 14:26

Witam serdecznie :)
Z racji, że nigdzie nikt nie umie odp mi na to pytanko kieruję się do Was :3 Chciałabym się dowiedzieć jak uzyskać/co trzeba zrobić bądź użyć by uzyskać taki oto efekt "lustra" na owiewkach moto http://images75.fotosik.pl/865/930a0d6629e7a0b6med.jpg
I czy może ktoś wie ile by to kosztowało czy w ogóle takie coś istnieje w Polsce :)
Z góry dziękuję :D
(jesli ten temat nie pasuje do działu prosze o przeniesienie )
Avatar użytkownika
CZaRnAa
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/9/2016, 14:16


Postprzez Steryd21 » 4/9/2016, 23:11

Witam nie jestem specjalistą od lakierów jestem mechanikiem ale z mojego doświadczenia wydaje mi się ze taki efekt daje lakier. Coś ala chrom. kiedyś malowałem motocykl takim chromem srebrnym wiem że złote też są. maluje się tym strasznie chu... Przez polerkę uzyskasz ładny efekt ale nigdy to nie będzie Lustro :D Jeśli chodzi o polerowanie to tarcza filcowa i co najmniej 3 rodzaje past do polerowania o różnej ziarnistości efekt też będzie ładny ale tego ze zdjęcia polerką nie uzyskasz:P
Steryd21
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 4/9/2016, 22:15
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez SlowMotion » 5/9/2016, 09:16

Dobra sprawa dla kobiet, nie trzeba lusterka wozić zawsze ze sobą :)

Sorry, nie mogłem się powstrzymać :D Też mi się wydaje mi to kwestia lakieru, jednak jak sobie to wyobrażam to myślę, że bez photoshopa nie będzie to tak efektowne i przeciętnie to pasuje do sportowego motocykla.
Avatar użytkownika
SlowMotion
Świeżak
 
Posty: 461
Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Glenroy » 5/9/2016, 16:10

To na zdjęciu, to akurat pewnie dzieło zastosowania odpowiednich efektów :). Są też oczywiście lakiery z efektem chromu, albo folie ;). Prawdę powiedziawszy wystarczy porządnie popracować nad lakierem, żeby osiągnąć bardzo dobry efekt i móc się w nim przeglądać :).

Polecam Ci zobaczyć to: https://youtu.be/CFXfSBR5Q9w
Przez pierwszych 100km będzie to wyglądało genialnie, później zacznie się zbierać syf z drogi, kilka przypadkowo napotkanych owadów i cały efekt zacznie mizernieć :). Ale od siebie polecam glinkowanie i porządne woskowanie, bo syfy w postaci owadów praktycznie nie przyklejają się do lakieru.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2832
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez suhy-19 » 5/9/2016, 17:27

w 90% stosuje sie folie. koszt oklejenia moto tojakies 6-8k pln :lol:
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez CZaRnAa » 9/9/2016, 15:44

Dzięki wielkie myślę że to niekoniecznie photoshop ponieważ ta osoba też ma taki lakier http://images75.fotosik.pl/879/abdaa4ad01a28079med.png
jutro daje plastiki do malowania wiec zapytam lakiernika moze on cos bedzie wiedzial badz cos doradzi :D
Jeszcze raz dziekuje Panowie ! :3
Avatar użytkownika
CZaRnAa
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/9/2016, 14:16

Postprzez Glenroy » 9/9/2016, 16:46

Żebyś mogła z czymś pójść konkretnie do lakiernika, to takie lakiery nazywają się dokładnie lakierami z połyskiem metalicznym.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2832
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez CZaRnAa » 9/9/2016, 21:48

Glenroy napisał(a):Żebyś mogła z czymś pójść konkretnie do lakiernika, to takie lakiery nazywają się dokładnie lakierami z połyskiem metalicznym.


Plastiki daje do wuja wiec tyle dobrego ma swoj zaklad :) jesli nic nie wyjdzie to bedzie zwykly kolorek :) Dzieki wielkie Panowie za pomoc :D
Avatar użytkownika
CZaRnAa
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/9/2016, 14:16

Postprzez Glenroy » 9/9/2016, 22:04

CZaRnAa napisał(a):
Glenroy napisał(a):Żebyś mogła z czymś pójść konkretnie do lakiernika, to takie lakiery nazywają się dokładnie lakierami z połyskiem metalicznym.


Plastiki daje do wuja wiec tyle dobrego ma swoj zaklad :) jesli nic nie wyjdzie to bedzie zwykly kolorek :) Dzieki wielkie Panowie za pomoc :D


Ale już wiesz za jakimi lakierami się rozglądać :). Jest trochę więcej pierdzielenia z ich nakładaniem, jak z resztą każdym niestandardowym lakierem, i nie należą one raczej do najtańszych, ale to już zainteresowany decyduje, czy to gra warta świeczki :).
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2832
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez CZaRnAa » 11/9/2016, 20:34

No racja :D Najwyżej Kawa będzie miała mniej blasku ^^ i zostanie przy bordo z czarnym ^^
Avatar użytkownika
CZaRnAa
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4/9/2016, 14:16



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr