Lakier? Polerka? Jak uzyskać?
• Strona 1 z 1
Lakier? Polerka? Jak uzyskać?
Witam serdecznie
Z racji, że nigdzie nikt nie umie odp mi na to pytanko kieruję się do Was :3 Chciałabym się dowiedzieć jak uzyskać/co trzeba zrobić bądź użyć by uzyskać taki oto efekt "lustra" na owiewkach moto http://images75.fotosik.pl/865/930a0d6629e7a0b6med.jpg
I czy może ktoś wie ile by to kosztowało czy w ogóle takie coś istnieje w Polsce
Z góry dziękuję
(jesli ten temat nie pasuje do działu prosze o przeniesienie )

Z racji, że nigdzie nikt nie umie odp mi na to pytanko kieruję się do Was :3 Chciałabym się dowiedzieć jak uzyskać/co trzeba zrobić bądź użyć by uzyskać taki oto efekt "lustra" na owiewkach moto http://images75.fotosik.pl/865/930a0d6629e7a0b6med.jpg
I czy może ktoś wie ile by to kosztowało czy w ogóle takie coś istnieje w Polsce

Z góry dziękuję

(jesli ten temat nie pasuje do działu prosze o przeniesienie )
-
CZaRnAa - Świeżak
Witam nie jestem specjalistą od lakierów jestem mechanikiem ale z mojego doświadczenia wydaje mi się ze taki efekt daje lakier. Coś ala chrom. kiedyś malowałem motocykl takim chromem srebrnym wiem że złote też są. maluje się tym strasznie chu... Przez polerkę uzyskasz ładny efekt ale nigdy to nie będzie Lustro
Jeśli chodzi o polerowanie to tarcza filcowa i co najmniej 3 rodzaje past do polerowania o różnej ziarnistości efekt też będzie ładny ale tego ze zdjęcia polerką nie uzyskasz:P

- Steryd21
- Świeżak
Dobra sprawa dla kobiet, nie trzeba lusterka wozić zawsze ze sobą
Sorry, nie mogłem się powstrzymać
Też mi się wydaje mi to kwestia lakieru, jednak jak sobie to wyobrażam to myślę, że bez photoshopa nie będzie to tak efektowne i przeciętnie to pasuje do sportowego motocykla.

Sorry, nie mogłem się powstrzymać

-
SlowMotion - Świeżak
To na zdjęciu, to akurat pewnie dzieło zastosowania odpowiednich efektów
. Są też oczywiście lakiery z efektem chromu, albo folie