Lubrixa smaruje łańcuch + 3/4 motocykla WTF?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Lubrixa smaruje łańcuch + 3/4 motocykla WTF?
Mam lubrixę, prawidłowo podłączoną
zalana niebieskim olejem do olejarek.
Ustawiona na smarowanie spowolnione (rzadki olej)
i tak pod kapą zbiera się tego tyle, że mi na parkingu kapie i zaświoniona do tego stopa centralna jest.
Czy jak dam przekładniowy olej to będzie lepiej?
Tak z innnej beczki co ile smarować łańcuch?
Bo jak to ma mi AŻ TAK RZYGAĆ po moto
to ja to wprowadzam w tryb wyłączony i co jakiś czas uruchomię żeby mi przesmarowało łańcuch, będzie spokój z syfem
Pytanie jeno co ile km zalać olejem
?
zalana niebieskim olejem do olejarek.
Ustawiona na smarowanie spowolnione (rzadki olej)
i tak pod kapą zbiera się tego tyle, że mi na parkingu kapie i zaświoniona do tego stopa centralna jest.
Czy jak dam przekładniowy olej to będzie lepiej?
Tak z innnej beczki co ile smarować łańcuch?
Bo jak to ma mi AŻ TAK RZYGAĆ po moto

Pytanie jeno co ile km zalać olejem

-
pwm - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 2/8/2016, 17:56
- Lokalizacja: Poznań
Nie odpowiem bezpośrednio na Twoje pytanie. Wiem że masz od niedawna bandita. Dostałeś instrukcję obsługi przy zakupie matocykla? Jak nie to na stronie suzuki są instrukcje po polsku nawet do bardzo starych modeli, polecam.
Są różne szkoły jeśli chodzi o smarowanie, przekladniowym smarowalem trochę w poprzednim motocyklu ale on się nie trzyma i trzeba by lać co trochę , stosuję teraz taki specjalny w spreju i jest ok, psikam nim co 500 km.
Niektórzy oliwią po kazdym deszczu/myciu a niektórzy tylko częściej jak jeżdżą w deszczu ale widać po łańcuchu że po myciu dalej smar się tak samo trzyma, przynajmniej mój
Są różne szkoły jeśli chodzi o smarowanie, przekladniowym smarowalem trochę w poprzednim motocyklu ale on się nie trzyma i trzeba by lać co trochę , stosuję teraz taki specjalny w spreju i jest ok, psikam nim co 500 km.
Niektórzy oliwią po kazdym deszczu/myciu a niektórzy tylko częściej jak jeżdżą w deszczu ale widać po łańcuchu że po myciu dalej smar się tak samo trzyma, przynajmniej mój
- Oastra
- Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 28/2/2015, 19:55
Jeśli olej kapie podczas parkowania, to masz nieszczelność na przewodach. Co do smarowania, to rolki mają być "czarne", a nie całe zaolejone, bo wtedy będzie chlapać gdzie popadnie. W swojej olejarce zrobiłem dwa "biegi" interwału otwarcia co 30s lub co 2min, plus potencjometr czasu otwarcia elektrozaworu od 0.5s. (tak wynika z obliczeń) do ok 8s. Jeśli jeżdżę tylko po asfalcie, mając zalany hipol, to przy obecnych letnich temperaturach mam wszystko na minimum. W sumie to żałuję, że nie wydłużyłem interwału otwarcia do 3-4min. Ratuję się czasami zalaniem olejem przekładniowym 200W, tylko jak się zrobi 10st. za dnia, to ten olej ledwo co chce przejść przez dyszę.
- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
Niezłe jaja
okazało się, że w instrukcji jest dokładnie odwrotnie niż w urządzeniu.
I nastawa zgodnie z instrukcją na kropla co 3 min, realnie dawała co 30 sekund.
Aktualnie ustawione na co 3 minuty + hipol 85W i odpukać nie rzyga olejem po sprzęcie.
okazało się, że w instrukcji jest dokładnie odwrotnie niż w urządzeniu.
I nastawa zgodnie z instrukcją na kropla co 3 min, realnie dawała co 30 sekund.
Aktualnie ustawione na co 3 minuty + hipol 85W i odpukać nie rzyga olejem po sprzęcie.
-
pwm - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 2/8/2016, 17:56
- Lokalizacja: Poznań
Nie prosciej bylo kupic w spreju? Każdy inaczej, swój smaruję co 2 tankowania (450-500km) plus dodatkowe czyszczenie po deszczu z nasmarowaniem. Puszke jeszcze nie skonczylem a juz ponad 5k na liczniku. Z poczatku smarowalem za duzo to mi sciekalo z przedniej zebatki 

FZ6N '09 98HP
brak podpisu.
brak podpisu.
-
traveler - Świeżak
- Posty: 297
- Dołączył(a): 29/6/2015, 17:27
- Lokalizacja: BDG
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości