Suzuki Ts 50 xK
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Suzuki Ts 50 xK
Cześć wszystkim.
Mam motocykl Suzuki Ts 50 xK chłodzony powietrzem z 1996r. z tuningowany na 70 ccm.
Jedzie mi max 70km/h na zębatkach na szybkosc. Są w nim jakieś blokady? Jeśli tak to gdzie i jak je usunąć. PROSZE O POMOC chce zdążyć z tym do konca wakacji!
Z góry dzięki!
Mam motocykl Suzuki Ts 50 xK chłodzony powietrzem z 1996r. z tuningowany na 70 ccm.
Jedzie mi max 70km/h na zębatkach na szybkosc. Są w nim jakieś blokady? Jeśli tak to gdzie i jak je usunąć. PROSZE O POMOC chce zdążyć z tym do konca wakacji!
Z góry dzięki!
- Dominik11221
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/8/2016, 21:54
- Lokalizacja: Krosno
za pozno - wakacje minely
jezeli zmieniles cylinder na wiekszy to musisz go teraz wiecej karmic... gaznik do regulacji, zmiana dyszy glownej, dostarczenie wiecej powietrza... tyle w teorii. a praktycznie nie widze twojego sprzetu wiec ciezko cos sugerowac.. mozesz sprawdzic swiece. dzieki niej sie dowiesz czy masz dobre spalanie i czy wystarczajaco duzo gaznik daje paliwa.
czy sa jakies blokady.. nie wiem nie znam tego sprzetu. jezeli sa to pewnie na module, gazniku lub tlumiku... jezeli na wszystkich biegach ciagnie do tego samego poziomu, modul bedzie ok. sprawdz gaznik czy otwiera sie przepustnica na maxa...
sprawdz kruciec gaznika czy czasem nie jest zwezony (ma miec wielkosc dziury taki sam jak gaznika/cylindra). w kolanku rury wydechowej moze byc zwezka.. tylko calego tlumika nie pruj bo to nic nie daje...
nie zawsze "szybsze" zebatki dadza szybkosc. jezeli nie jestes w stanie rozbujac na najwyzszym biegu motocykla do prawie fulla to zmien zebatki na "przyspieszebne".. uwierz mi ze osiagniesz predkosc max ta sama. tyle ze na wyzszych obrotach..
no i najwazniejsze to 70cc nie spodziewaj sie za duzo.
chcesz jechac szybciej, zlikwiduj jak najbardziej opory.. czyli aerodynamika, sily tarcia, waga

jezeli zmieniles cylinder na wiekszy to musisz go teraz wiecej karmic... gaznik do regulacji, zmiana dyszy glownej, dostarczenie wiecej powietrza... tyle w teorii. a praktycznie nie widze twojego sprzetu wiec ciezko cos sugerowac.. mozesz sprawdzic swiece. dzieki niej sie dowiesz czy masz dobre spalanie i czy wystarczajaco duzo gaznik daje paliwa.
czy sa jakies blokady.. nie wiem nie znam tego sprzetu. jezeli sa to pewnie na module, gazniku lub tlumiku... jezeli na wszystkich biegach ciagnie do tego samego poziomu, modul bedzie ok. sprawdz gaznik czy otwiera sie przepustnica na maxa...
sprawdz kruciec gaznika czy czasem nie jest zwezony (ma miec wielkosc dziury taki sam jak gaznika/cylindra). w kolanku rury wydechowej moze byc zwezka.. tylko calego tlumika nie pruj bo to nic nie daje...
nie zawsze "szybsze" zebatki dadza szybkosc. jezeli nie jestes w stanie rozbujac na najwyzszym biegu motocykla do prawie fulla to zmien zebatki na "przyspieszebne".. uwierz mi ze osiagniesz predkosc max ta sama. tyle ze na wyzszych obrotach..
no i najwazniejsze to 70cc nie spodziewaj sie za duzo.
chcesz jechac szybciej, zlikwiduj jak najbardziej opory.. czyli aerodynamika, sily tarcia, waga
- Pappa2
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 1/9/2016, 20:25
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości