Zobacz wÄ…tek - <i>[biblioteka]</i> Wymiana uszczelniaczy widelca - krok...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Wymiana uszczelniaczy widelca - krok...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Wymiana uszczelniaczy widelca - krok...

Postprzez Åšcigacz » 24/8/2016, 08:30

Dyskusja na temat: Wymiana uszczelniaczy widelca - krok po kroku
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Wymiana uszczelniaczy widelca - krok po kroku
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 24/8/2016, 08:30

Podwazenie uszczelniacza przeciwkurzowego i demontaz zawleczki trzymajacej uszczelniacz olejowy nalezy wykonac PRZED rozdzieleniem rury wewnetrznej i zewnetrznej teleskopu! Postepujac w opisanej przez Was kolejnosci, w wiekszosci przypadkow nie da sie w ogole rozdzielic rur, a robiac to silowo mozna zniszczyc gniazdo zawleczki. Po drugie, po kiego grzyba "delikatnie podwazac srubokretem" uszczelniacz olejowy ryzykujac zniszczenie jego gniazda i krawedzi rury? Przeciez on sam wypada z gniazda przy rozdzielaniu rur i zostaje na wewnetrznej rurze. O ile wlasnie wyciagnie sie zawleczke...<br><hr>KenLee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 29/8/2016, 19:33

To ma być instruktarz ? dla kogo ? zdejmij to, załóż to .... gdzie konkrety ? Artykuł spełnia rolę informacyjną a nie "krok po kroku". Proszę o fotorelację z wymiany uszczelniaczy na podstawie wybranego modelu motocykla. <br><hr>Stefan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/8/2016, 18:35

"Pamiętajmy o tym, że typów widelców jest wiele. W niektórych przypadkach da się rozebrać rurę widelca odkręcając dwie nakrętki (góra i dół), w innych konieczne jest też rozkręcenie wewnętrznej sztycy. W przypadku skomplikowanych wielokomorowych zawieszeń pracy może być jeszcze więcej." - tak, to rzeczywiście wyczerpujący i szczegółowy opis procedury wymiany uszczelniaczy. Przypomina mi to instrukcję do ETZ-ki 250-tki, którą śmigałem w latach 80-tych. Tam, na końcu była taka tabela ze sposobami rozwiązywania awarii, w tym większość w stylu:

Objaw: Brak Å‚adowania akumulatora.
Przyczyna: Zepsuty alternator.
Sposób naprawy: Naprawić.<br><hr>Kluk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê