Zobacz wątek - Stoję na Neutral, wbijanie 1ki z międzygazem?
NAS Analytics TAG

Stoję na Neutral, wbijanie 1ki z międzygazem?

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Stoję na Neutral, wbijanie 1ki z międzygazem?

Postprzez pwm » 23/8/2016, 19:18

Pytanie jak wbić cicho jedynkę?
Mam neutrala, sprzęgło 1ka i raz cicho raz głośno stuka.
Czy na to jest jakiś patent?

Dzięki za info moto GSF650
Avatar użytkownika
pwm
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2/8/2016, 17:56
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Oastra » 23/8/2016, 19:53

Jeżeli Twoj bandit ma ok 1100 rpm wolne obroty jak mój to jedynkę wrzucisz gladko przy 7 km/h. Miedzygazem napewno nie pomożesz bo będzie jeszcze większa różnica w obrotach. To normalka że przy wbijaniu jedynki jest szarpniecie. Miedzygaz służy tylko do redukcji żeby że tak powiem silnik i tylne koło kręciły się równo. Np przy 50 km/h zbijasz z 3 na 2 to podkręcsz przy zmianie do 5krpm i dwójka wchodzi gładko (oczywiście to dzieje się bardzo szybko i wymaga treningu)
Oastra
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 28/2/2015, 19:55

Postprzez andy7 » 23/8/2016, 19:56

Wrzucenie jedynki cicho to nie jest opcja kazdego motocykla. W jednych wbija sie ja po cichz a w innym masz wrazenie, ze skrzynie rozwaliles.. Po prostu musisz nauczyc sie z tym zyc.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3265
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Glenroy » 24/8/2016, 16:58

Przegazówkę stosuje się przy redukcji biegów w czasie jazdy i służy dokładnie temu samemu, co synchronizatory w skrzyniach np. samochodowych, czyli wyrównaniu prędkości obrotowej wałków w skrzyni biegów.

Co do głośności, jeżeli sądzisz, że w Twoim GSF-ie głośno wskakuje jedynka, to przysłuchaj się przy okazji, stojąc np. na światłach koło jakiejś Yamahy, jak tam wskakuje jedynka :). Efekt jest podobny, jakby Ci ktoś porządnym młotkiem w silnik przywalił, ale to jest taki już znak rozpoznawczy motocykli z kamertonem w logo i specjalnie projektują skrzynie tak, żeby ten pierwszy bieg miał to swoje charakterystyczne dla Yamahy chrupnięcie :)
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez A7 x » 24/8/2016, 20:15

To prawda.
W XJ-ce wchodzi z takim solidnym zgrzytem.
Do tego trzeba po prostu przywyknąć, to nie jest nic niepokojącego.
Avatar użytkownika
A7 x
Świeżak
 
Posty: 307
Dołączył(a): 8/3/2013, 09:39
Lokalizacja: Wrocław/OsW

Postprzez traveler » 24/8/2016, 20:33

FZ6/XJ6 podobnie, po prostu pilnuj by dociagnac klamke do samego konca
FZ6N '09 98HP

brak podpisu.
Avatar użytkownika
traveler
Świeżak
 
Posty: 297
Dołączył(a): 29/6/2015, 17:27
Lokalizacja: BDG



Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr