Zobacz wątek - Zmiana kół w crossie
NAS Analytics TAG

Zmiana kół w crossie

Enduro, Cross
_________

Zmiana kół w crossie

Postprzez SWAG » 16/8/2016, 16:21

Siema !!

W planach mam zmianę kół w moim crossie jest to cross 125 z kołami 14/12 mam w planach zmianę na 17/14 coś to zmieni ? bo jestem zielony w temacie a kółka już wydają mi się jak u małego dziecka w rowerku . Wiec do rzeczy motocyklem mam zamiar jeździć jeszcze około 2 lat ponieważ jest to moje 1 moto i zbieram na coś na 16 . Czy taka zmiana jest opłacalna?Co ona zmieni poza wielkością kół? słyszałem że zmienia się tez zębatkę ale nic poza tym wiec oświeci mnie ktoś dokładnie co do części jakie potrzeba zakupić ? Proszę nazwy ew. rozmiar jeśli trzeba i cenę ,mogą być używane czy się nie opłaca ?Jestem w temacie części praktycznie zielony ale ze zmiana powinienem sobie poradzić bo nie będe tego w razie czego robił sam.
SWAG
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/3/2016, 17:07


Postprzez henio12323 » 17/8/2016, 09:02

tak zmieni - nbedą większe.

po 1 to sie dowiedz czy w ogóle wieksze koła tam wejdą. na wiekszych kołach moto bedzie stabilniejsze, lepiej bedzie wybierało dziury. bedzie mniej zwrotne - teoretyucznie bo w praktyce nadal bedzie zawracało i tak w miejscu. czy sie opłaca ? szczerze mówiac nie wiem, tez wieksze koła łatwiej uszkodzic a chinskie są i tak juz kiepskie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez SWAG » 17/8/2016, 11:05

oczywiście że wejdą rama jest przystosowana do kół większych kolega ma takie samo moto dokładnie tylko różni się kołami właśnie tylko chodzi mi o to czy mi się opłaca wydawać na to te zgaduje że z 500 zł tylko jesli bym zmieniał to 17/14 czy 19/16 bo takie powinny wejść i co jeszcze musiałbym dokupić oprócz kół opon tarczy hamulcowych ? ale tarcze chyba będą od razu bo koła raczej używane bym kupił
SWAG
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/3/2016, 17:07

Postprzez kotlet9696 » 17/8/2016, 21:24

500zł na same koła? Lepiej zostaw ten hajs, uzbieraj ze 2kafle i DTtki szukaj :P Za 500zł to już całego chinola znajdziesz jak się dobrze zakręcisz. Fakt nowy to on nie będzie ale części masz a i może nawet przejedziesz się po podwórku :P
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez SWAG » 18/8/2016, 10:51

Nie no nie 500 zł na same koła myślałem że jeszcze jakieś ośki będzie trzeba kupić czy tam piasty i cos tam co nie wiem co się na to składa xd bo koła chcę używane a opony nówki bo te co mam to aż śmiesznie wyglądają ale nie w tym rzecz zalezy mi bardziej na jakości :D
SWAG
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/3/2016, 17:07

Postprzez henio12323 » 18/8/2016, 19:18

no to szukaj. 500 zł wg mnie szkoda kasy. 200 zł jeszcze przebo,eć mozna... chociaz tak jak kolega napisał - jakbys miał z 500 zł dorzucic, to lepiej sprzedać to co masz i kupic cos markowego. jeździc bedzie 10X lepiej bez zadnych kombinacji :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez SWAG » 18/8/2016, 20:49

Myślę że do wiosny jakoś będę jeździł ew. wymienię oponę bo na oko ma 30 % xD i na następne wakacje coś w stylu enduro może polecicie coś panowie do 4k ? bo nie chce nowego tematu zakładać :P Tylko nie dt wiem że dobre ale jakoś mi nie podchodzą te stare chyba że jakis nowy rocznik :D
SWAG
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/3/2016, 17:07

Postprzez kotlet9696 » 18/8/2016, 20:53

Yamaha DT :P Taką nowszą kupisz za tyle. Chyba, że 125... To starsza wtedy.

Prócz Yamahy DT masz: Gilera RCR, Derbi Senda, Honda MTX, Rieju RMX (Chyba RMX, nie pamiętam modelu a nie chcę znów coś popier*** jak ostatnio z Husqvarną WR i WRE :P), Suzuki RMX, Aprilia RX.

A ze 125 to: KTM LC2, Yamaha DT, Derbi Senda, Gilera RCR, Kawasaki KMX, Aprilia RX, Aprilia ETX i Husqvarna WRE. Ale za taką kasę ciężko będzie raczej igłe znaleźć.
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez SWAG » 18/8/2016, 21:36

Wielkie dzięki a co powiesz o romet srs czy tam rsr jakos tak xd bo tani a idealny na a1 tylko nim raczej w teren nie pojadę
SWAG
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13/3/2016, 17:07

Postprzez kotlet9696 » 18/8/2016, 23:38

Nie pakowałbym się w to. Romet obecnie to china... Brałbym coś z wymienionych przeze mnie wyżej.
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr