Blokowanie moto na A2 - XJ6
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Blokowanie moto na A2 - XJ6
Witam serdecznie
Szukałem sporo ale nic porządnego nie mogłem znaleźć, chodzi mi o blokowanie motocyklu żeby mieścił się na A2 - czyli miał ~35kw. Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Yamahy XJ6 a że mam prawko tylko A2 to chciałbym właśnie ją przyblokowac. Widziałem że jakieś tuleje się robi na linkę gazu i wgl ale da radę ktoś to jaśniej mi wytłumaczyć? Może jakieś zdj także? Bo nie mam pomysłu jak to zrobić :/
Bo w kolejności muszę:
1) zablokować go
2) jechać na przegląd/hamowanie żeby mi zrobili test i dali kwitek że motocykl mieści się w 35kw
3) jechać do wydziału komunikacji i zarejestrować go pokazując to z hamowni że jest do 35 kw, tak?
Z góry dziękuję bardzo za odpowiedzi

Szukałem sporo ale nic porządnego nie mogłem znaleźć, chodzi mi o blokowanie motocyklu żeby mieścił się na A2 - czyli miał ~35kw. Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Yamahy XJ6 a że mam prawko tylko A2 to chciałbym właśnie ją przyblokowac. Widziałem że jakieś tuleje się robi na linkę gazu i wgl ale da radę ktoś to jaśniej mi wytłumaczyć? Może jakieś zdj także? Bo nie mam pomysłu jak to zrobić :/
Bo w kolejności muszę:
1) zablokować go
2) jechać na przegląd/hamowanie żeby mi zrobili test i dali kwitek że motocykl mieści się w 35kw
3) jechać do wydziału komunikacji i zarejestrować go pokazując to z hamowni że jest do 35 kw, tak?
Z góry dziękuję bardzo za odpowiedzi
- Patry3ek
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 29/7/2016, 08:41
- Lokalizacja: Jarocin-Krotoszyn /Wielkopolska
Re: Blokowanie moto na A2 - XJ6
Patry3ek napisał(a):Witam serdecznie
Szukałem sporo ale nic porządnego nie mogłem znaleźć, chodzi mi o blokowanie motocyklu żeby mieścił się na A2 - czyli miał ~35kw. Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Yamahy XJ6 a że mam prawko tylko A2 to chciałbym właśnie ją przyblokowac. Widziałem że jakieś tuleje się robi na linkę gazu i wgl ale da radę ktoś to jaśniej mi wytłumaczyć? Może jakieś zdj także? Bo nie mam pomysłu jak to zrobić :/
Bo w kolejności muszę:
1) zablokować go
2) jechać na przegląd/hamowanie żeby mi zrobili test i dali kwitek że motocykl mieści się w 35kw
3) jechać do wydziału komunikacji i zarejestrować go pokazując to z hamowni że jest do 35 kw, tak?
Z góry dziękuję bardzo za odpowiedzi
Do momentu w którym miałem z tym jakąś styczność, wyglądało to tak jak piszesz, jakaś tulejka ograniczająca rollgaz, hamownia, przegląd dodatkowy i wydział komunikacji. Ale ostatnio gadałem gdzieś z kimś i stacje kontroli nie chciały wystawiać kwitów, bez przedstawienia homologacji blokady bo podobno wyszła jakaś aktualizacja przepisów, nie wiem jak to wygląda w tym momencie szczerze mówiąc, w tym tygodniu mam przegląd, podpytam chłopaków na stacji czy coś na ten temat wiedzą, czy niektóre stacje po prostu nie chcą brać na siebie odpowiedzialności za amatorskie blokady.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości