Zobacz wÄ…tek - 125 vs 250 cc
Advertisement
NAS Analytics TAG

125 vs 250 cc

Porady, dyskusje i inne dywagacje na temat motocykli, którymi można się poruszać posiadając kategorię prawa jazdy A2
_________

125 vs 250 cc

Postprzez kosmaty » 28/7/2016, 17:12

Czesc

Jestem totalnym amatorem, w zyciu siedzialem na motorze mniej niz godzine, dopiero co zdalem provinsional license ( na wyspach ) i mam dosc spory dylemat pomiedzy motorkami.
Otoz jestem doroslym facetem (29 lat) i chcialbym zaczac nauke jazdy na motorze, w przyszlosci bede chcial sie kierunkowac bardziej na supermoto, stad zapytuje sie was drodzy forumowicze co wziac na poczatek. Brane przeze mnie pod uwage motorki to:

yamaha mt-125
Yamaha yzf r125
Yamaha yzf r250

czytalem poradniki na scigacz.pl i radzicie r125 lub mt-125 jako pierwszy motor, jednak nie wiem czy to nie bedzie troche za malo dla mnie? z drugiej strony czy 250cc to nie bedzie przesada na pierwszy motor? nie posiadam w ogole praktycznego doswiadczenia w tej tematyce, nie szukam motoru ktory bedzie mial niesamowita moc lub trudny do nauki, z drugiej strony z czasem bede chcial na tym pojezdzic za miasto i dluzsze dystanse. Czy 125cc bedzie wystarczajacy czy jednak nie? czy do nauki seria naked bedzie lepsza na sam poczatek czy skoro w przyszlosci widze siebie raczej na supermoto to lepiej isc w yzf r125 lub 250?
kosmaty
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28/7/2016, 16:56
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez lagiboy » 28/7/2016, 17:28

po kolei. na poczatku powinieneś zrobić CBT Compulsory Basic Training. papier na to jest ważny dwa lata i pozwala poruszać się dwuśladami o pojemności do 125cc, 250 od razu odpada bo nie masz na to uprawnień.