[Aktualności] Wypadek Saloma - oficjalny raport
Posty: 7
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Wypadek Saloma - oficjalny raport
Dyskusja na temat: Wypadek Saloma - oficjalny raport
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Wypadek Saloma - oficjalny raport
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Wypadek Saloma - oficjalny raport
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Tylko że opony Michelina są chu**** dlatego straciła przyczepność.
Opona powinna być tak zrobiona jak w poprzednim sezonie sezonie Bridgestone, każdy narzeka na opony Michelina dlatego że są niedopracowane a takie rzecz nie powinny się dziać w MotoGp a z drugiej strony żeby koncert Michelina nie umiał dobrać mieszanki ogumiania co na tak wysokim poziomie nie powinno być kłopotu. <br><hr>reee
Opona powinna być tak zrobiona jak w poprzednim sezonie sezonie Bridgestone, każdy narzeka na opony Michelina dlatego że są niedopracowane a takie rzecz nie powinny się dziać w MotoGp a z drugiej strony żeby koncert Michelina nie umiał dobrać mieszanki ogumiania co na tak wysokim poziomie nie powinno być kłopotu. <br><hr>reee
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no tak... a jakaż inna przyczyna mogła by być... winny będzie zawsze zawodnik. Nieobecny się nie może bronić..<br><hr>anusek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystko sie zgadza specjalisto, tylko że Moto2 jeździ na Dunlopach. <br><hr>IgoRRKomentatorzy napisał(a):Tylko że opony Michelina są chu**** dlatego straciła przyczepność.
Opona powinna być tak zrobiona jak w poprzednim sezonie sezonie Bridgestone, każdy narzeka na opony Michelina dlatego że są niedopracowane a takie rzecz nie powinny się dziać w MotoGp a z drugiej strony żeby koncert Michelina nie umiał dobrać mieszanki ogumiania co na tak wysokim poziomie nie powinno być kłopotu. <br><hr>reee<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tyle że z danych telemetrycznych jasno wynika, że jakaś nierówność była. Zwróćcie uwagę na trzy charakterystyczne garby na wykresie pracy zawieszenia (czerwona i zielona linia). Można dyskutować, czy odmienny sposób pokonywania zakrętu był błędem zawodnika czy nie, ostatecznie treningi służą do eksperymentów. Na pewno władzom toru nie byłoby na rękę, gdyby obarczono je winą w związku z nieprawidłowym stanem nawierzchni. Homologacje, odszkodowania, prestiż itp. Wygląda na to, że od czasów Senny niewiele się nie zmieniło, biznes musi się kręcić.<br><hr>pirx
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chyba się chciałeś popisać wiedzą...<br><hr>makaronKomentatorzy napisał(a):Tylko że opony Michelina są chu**** dlatego straciła przyczepność.
Opona powinna być tak zrobiona jak w poprzednim sezonie sezonie Bridgestone, każdy narzeka na opony Michelina dlatego że są niedopracowane a takie rzecz nie powinny się dziać w MotoGp a z drugiej strony żeby koncert Michelina nie umiał dobrać mieszanki ogumiania co na tak wysokim poziomie nie powinno być kłopotu. <br><hr>reee<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości