"pierwszy" motocykl turystyczny do 4k.
• Strona 1 z 1
"pierwszy" motocykl turystyczny do 4k.
Witam, mam ogromny dylemat jakiego motocykla dla siebie szukać. Na motocyklach jeżdżę dość długo, aktualnie od niecałego roku pomykam na taty gsr'ce 600 ale nie podoba mi się ten typ motocykla i chcę coś innego dla siebie.
Najbardziej podobają mi się turystyki i enduro. Chciałbym motocykl głównie na jakieś krótsze trasy i wypady za miasto. Zastanawiałem się nad yamaha tdm 850 lub yamaha xj600.
Należę raczej do niższych osób bo aż zawrotne 174cm wzrostu.
Budżet niestety skromny, więc to ciężko zarobione 4 tysiące
Za czym się rozglądać? Czego szukać?
Najbardziej podobają mi się turystyki i enduro. Chciałbym motocykl głównie na jakieś krótsze trasy i wypady za miasto. Zastanawiałem się nad yamaha tdm 850 lub yamaha xj600.
Należę raczej do niższych osób bo aż zawrotne 174cm wzrostu.
Budżet niestety skromny, więc to ciężko zarobione 4 tysiące

Za czym się rozglądać? Czego szukać?

- wiszza
- Świeżak
Za te pieniądze nie widzę nic lepszego niż XJ600. Za 4 tysiące spokojnie trafisz zadbany i w pełni sprawny egzemplarz. Wiadomo, coś tam zawsze będzie do zrobienia, ale ceny części są groszowe. Jasne, TDM ogólnie lepsza, ale będzie ciężko za taką sumę.
SlowMotion napisał(a):W całości za 1500zł też da się ubrać, ale wtedy polecam jeździć bardzo zachowawczo i nie przekraczać 40-50kmh.
- riderZ056
- Świeżak
Szansa jest zawsze, ale wyjazd to też spore koszty, a z kolei zlecenie komuś mija się z celem. Pytanie ile jesteś w stanie przeznaczyć na pozakupowy serwis, bo motocykl za 4000 nigdy nie kosztuje 4000 i od tego musisz zacząć kalkulacje, a TDM to już jednak w pewnym sensie egzotyk. Ja sam byłem w identycznej sytuacji jak Ty, zdecydowałem się na XJ 600, kupiłem pierwszą sztukę jaką oglądałem i jestem bardzo zadowolony już drugi sezon. A TDM jest na mojej krótkiej liście pt. "co dalej"