Zobacz wątek - Kawasaki klr 650 pali olej

Kawasaki klr 650 pali olej

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Kawasaki klr 650 pali olej

Postprzez koranx » 14/7/2016, 06:14

Witam mam taki problem z motocyklem kawasaki klr650 (kl650c) opowiem od początku, kupiłem ten motocykl jakieś 2 lata temu , na początku pobierał bardzo małe ilości oleju i może delikatne dymił z czasem zaczął tego oleju spalać coraz to więcej i coraz więcej aż doszło do takiego momentu że teraz potrafił spalić jakis litr na 50 km albo i więcej zależnie od jazdy przy czym dymiac strasznie.
Po odpaleniu i gdy chodzi na wolnych obrotach nie dymi praktycznie wystarczy go delikatnie przegazować i już zaczyna .
Rozebralem silnik , warstwa nagaru z przepalonego oleju oczywiście na głowicy, ale wizualnie cylinder wygląda idealnie pomyślałem sobie wymienię uszczelniacze zrobię szlif i wymienię tlok dla spokoju , ale okazuje się już jest zrobiony ostatni szlif .
Teraz pytania do was czy przy idealnym stanie wizualnym cylindra może pobierać tyle oleju ?
Czy jakbym wymienił same pierścienie coś by pomogło?
Czy ostatnia deska ratunku to tulejowanie cylindra + nowy tlok ?
koranx
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 8/7/2010, 19:50


Postprzez henio12323 » 14/7/2016, 09:06

wizualnie to nic nie znaczy- wystarczy że ma lekkie "jajo' i już jest spory problem.

wsadź pierscienie w cylinder, dopchnij je tłokiem ( pojedynczo pierscienie ) na jakies 2 cm od górnej krawędzi, nie wiem jaka tolerancje przewiduje producent, ale dla podobnych pojemnosci 1 mm szczeliny na zamku pierscienia to max - sprawdź ile jest u Ciebie.

2 sprawa - pierscienie a raczej sama ich wymiana, to troche maskowanie problemu - bo sie zuzyły i pierscienie i cylinder i sam tłok.

zaczał bym od oddania cylindra do pomiaru - wtedy bedzie wiadomo jakie bedzie pasowanie do tłoka - bo nie jest powiedziane ze za kazdym razem trzeba robic szlif. mozliwe ze jak cylinder jakims cudem utrzymał wymiar to mozna zastosować znów ten sam tłok, a cylinder jedynie liznąć honownicą.

no i jeszcze opcja jest szukac uzywanego cylindra w lepszym stanie


i jeszcze jedno - tematy offroadowe załatwiamy w dziale offroad gdzie przenoszę
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr